IKM uke 9❤

Enda et par som annonsere graviditet på Facebook, en gutt på sensommeren. Blir så trist når jeg tenker på at vi egentlig skulle ha fått en liten gutt i mai.. :Heartblue Håper spiren sitter denne måneden så vi kan få føle litt på gleden igjen! :smiley-angelic001 Håper for oss alle sammen!
ååh :Heartpink jeg kjenner skikkelig på denne ja! ifjor så var det helt grusomt med dem som annonserte og fikk unger rundt det som skulle være vår termin! Håper virkelig det kommer seg snart for oss alle!

Ja jeg kjenner det hver gang noen annonserer graviditet nå, jeg skulle jo liksom ha blitt mor før dem egentlig. Men her sitter man uten noe graviditet foreløpig i alle fall :( fest dere nå småspirer, og bli der inne hele løpet ut for oss!

Kjente på livmor tappen, lavt plassert og mest sannsynlig plugget igjen, da jeg blir veldig uvel og kvalm av jeg kjenner på den ! Syns det er så krekselig..haha!

ååh :Heartpink jeg kjenner skikkelig på denne ja! ifjor så var det helt grusomt med dem som annonserte og fikk unger rundt det som skulle være vår termin! Håper virkelig det kommer seg snart for oss alle!

Tanten og onkelen min fikk samme termindato og måned når vi mistet :'(

you shall not tafse tapp i dpo-land! ;)

Hehe åja ! Det viste jeg ikke! Men jeg kjente bare fort og skulle egentlig se om det var noe elslim igjen! Og det var ingenting elslim igjen, så da er noe egget sluppet og hullet plugget igjen ;) så da er det vel sex bare for kosens skyld :D

typisk! :'(

Blenda [emoji52] dårlig gjort. [emoji23] [emoji119]

Hei damer[emoji8] Hadde EL på fredagen tror jeg, så er vel 6 dpo idag. Ingen kjempe spesielle tegn egentlig. Litt støl i korsryggen, småkvalm og vonde pupper (det får jeg alltid etter EL). Det eneste jeg har lagt merke til er at jeg har gul utflod og det har jeg hatt før når jeg har vært gravid[emoji4] håper det er et tegn da, men vil ikke ha for høye forhåpninger enda. Er vanskelig å la være å teste[emoji23] kaaaanskje prøve i morgen? Er tidlig da, 7 dpo muligens[emoji12] jeg tester ikke etter EL for jeg kjenner igjen tegna, så helt nøyaktig er det nok ikke. Har ikm neste fredag ca. Flere utålmodige her?[emoji16] når skal dere teste?

Hei damer[emoji8] Hadde EL på fredagen tror jeg, så er vel 6 dpo idag. Ingen kjempe spesielle tegn egentlig. Litt støl i korsryggen, småkvalm og vonde pupper (det får jeg alltid etter EL). Det eneste jeg har lagt merke til er at jeg har gul utflod og det har jeg hatt før når jeg har vært gravid[emoji4] håper det er et tegn da, men vil ikke ha for høye forhåpninger enda. Er vanskelig å la være å teste[emoji23] kaaaanskje prøve i morgen? Er tidlig da, 7 dpo muligens[emoji12] jeg tester ikke etter EL for jeg kjenner igjen tegna, så helt nøyaktig er det nok ikke. Har ikm neste fredag ca. Flere utålmodige her?[emoji16] når skal dere teste?
Ca 9dpo og har allerede røket to tester [emoji56] blendablenda

Spennende! Jeg er 8 dpo og har allerede tatt 2 tester[emoji85] fikk positiv test 7 dpo forige gang jeg var gravid, så det er sååå vanskelig å holde seg!!

Spennende! Jeg er 8 dpo og har allerede tatt 2 tester[emoji85] fikk positiv test 7 dpo forige gang jeg var gravid, så det er sååå vanskelig å holde seg!!

Tidligste jeg har testa er 10 dpo med minste[emoji4] forventer ikke å få positiv test før det, men hadde vært gøy da! Man vet jo aldri når egget fester seg heller. Varierer vel fra gang til gang vil jeg tro[emoji4] håper vi alle kan fortsette reisen videre i novemberforumet[emoji173]

Første gang var jeg allerede i uke 7 før det gikk opp for meg at jeg ikke hadde hatt mens [emoji102] og andre gang våknet jeg dagen etter samleie og tenkte "shit, jeg er gravid igjen, hvordan sier jeg dette her til gubben" [emoji23]
Ingen av de ungene lever i dag. Så jeg har aldri egentlig fått meg en overraskelse med positiv test [emoji23] jeg har derimot ventet på den fordi jeg visste det kom.

Ingen av dem var planlagt heller.. typisk at når man faktisk planlegger så tar det tid [emoji119]

Last edited:
Første gang var jeg allerede i uke 7 før det gikk opp for meg at jeg ikke hadde hatt mens [emoji102] og andre gang våknet jeg dagen etter samleie og tenkte "shit, jeg er gravid igjen, hvordan sier jeg dette her til gubben" [emoji23]
Ingen av de ungene lever i dag. Så jeg har aldri egentlig fått meg en overraskelse med positiv test [emoji23] jeg har derimot ventet på den fordi jeg visste det kom.

Ingen av dem var planlagt heller.. typisk at når man faktisk planlegger så tar det tid [emoji119]

Ja, det er typisk[emoji85] satser på at denne mnd er det din tur til å få en positiv test [emoji173] krysser fingrer!

Ja, det er typisk[emoji85] satser på at denne mnd er det din tur til å få en positiv test [emoji173] krysser fingrer!
Hvis det ikke blir denne gangen så er vi nødt til å ta pause for å ikke få en stressa baby med hele slekta rundt så tidlig. [emoji102]

Blir nok pause her også til april om det ikke klaffer[emoji4]
I utgangspunktet så tenkte jeg at det er teit med pause, men kjente litt på at jeg vil ikke ha så liten baby denne jula fordi vi faktisk skal bort, og isåfall da havner med fødsel på et annet sykehus [emoji102] men neste år er det helt greit med barn i jula

Back
Topp