IKM uke 9❤

Endelig positiv EL-test her! :happy: Som forrige måned så går jeg fra en klart negativ test til en knall positiv test på noen få timer, altså ingen stigning i dagene før. Helt negativ i går kl. 16 og veldig positiv i dag kl. 10. La inn aksjer i går og skal det i dag og :D Spent på å se når den blir negativ igjen for det fikk jeg ikke sett forrige PP, da var jeg tom for tester! Gleder meg til DPO-land!

Tror jeg da må flyttes til IKM 5. mars, og EL ca. 19. februar. Kan jo hende jeg tipper over i uke 10, men holder meg her siden det er så usikkert!

Last edited:
Endelig positiv EL-test her! :happy: Som forrige måned så går jeg fra en klart negativ test til en knall positiv test på noen få timer, altså ingen stigning i dagene før. Helt negativ i går kl. 16 og veldig positiv i dag kl. 10. La inn aksjer i går og skal det i dag og :D Spent på å se når den blir negativ igjen for det fikk jeg ikke sett forrige PP, da var jeg tom for tester! Gleder meg til DPO-land!

Tror jeg da må flyttes til IKM 5. mars, og EL ca. 19. februar. Kan jo hende jeg tipper over i uke 10, men holder meg her siden det er så usikkert!
Heia egget, heia egget! [emoji4]

Jenter, novemberbarn skal det bli her! Nå er det fler jeg har skikkelig troen på [emoji119]

Så bra! :) Happy humping videre :D
Har satt deg på ikm 5/3 så ser vi videre hvordan det går.;)

Huff, her har mannen fått verdens verste man-flu, så det blir ingen babylaging denne måneden allikavel. :( Er bare å ta meg av lista, for her blir det nok ikke babylaging før til sommeren. Lykke til videre, damer! [emoji173][emoji173] Heier på dere!
Åå så leit :( har tatt deg av lista så kanskje vi ses her inne senere :) masse lykke til til deg!

Jeg pleier å merke eggløsningen så godt på kroppen, så har ikke følt behov for å bruke EL-tester. Men denne gangen kjenner jeg ingenting. Hadde litt EL-slim her om dagen, men thats it :s Kanskje jeg må slenge meg på EL-testingen jeg også :) Legger inn aksjer annenhver/hver dag, så bør vel egentlig gå greit uansett men.

Jeg pleier å merke eggløsningen så godt på kroppen, så har ikke følt behov for å bruke EL-tester. Men denne gangen kjenner jeg ingenting. Hadde litt EL-slim her om dagen, men thats it :s Kanskje jeg må slenge meg på EL-testingen jeg også :) Legger inn aksjer annenhver/hver dag, så bør vel egentlig gå greit uansett men.
Har kjent på akkurat det samme denne pp! så hvis det blir en neste kommer jeg helt klart til å teste mer etter el i tillegg til at jeg temper. Har blitt en god del aksjer denne gangen pga det :hilarious:

Fortsatt blinkende smilefjes her da :( skjønner ingenting...! :'(

5 dagen med blinkende smilefjes? Noen som kan svare meg på dette? Er kroppen i ulage eller er el fortsatt rundt hjørnet?

Fortsatt blinkende smilefjes her da :( skjønner ingenting...! :'(

5 dagen med blinkende smilefjes? Noen som kan svare meg på dette? Er kroppen i ulage eller er el fortsatt rundt hjørnet?
Hm, vanskelig å si , frustrerende når det er sånn:confused:Du har sikkert sagt det før, men hvor i syklusen er du og når sånn ca pleier du å ha el? :)

Har helt sinnsykt murringer i dag og hetetokter! Det føles akkurat som om tr skal komme.Såpass at jeg har gått på do noen ganger å sjekket for å være sikker :confused: er jo over en uke til ikm så vet ikke helt hva det kan være :oops:

Blinkende smilefjes igjen i går kveld. Ca 11 tiden ! Men kjenner det murer og stikker! Så regner med ke får positiv eltest i morgen tidlig:)

Når begynner dere å tester? Jeg vil holde meg til ikm denne gangen så jeg slipper alle disse skyggestrekene! men det klør i fingrene allerede! Er 6 dpo i dag!

Hei hei :) Første pp på meg, IKM 04.03.. veldig spent :)

Tenkte å begynne å teste dagen etter (forhåpentligvis) IKM?

Jeg fant ut at jeg er nødt til å teste tirsdag 28. For hvis vi drar til svigers og får tilbud om alkohol er det greit å vite i tilfelle det har klaffet [emoji85] også spurte jeg gubben om han ville fortelle dem det eller ikke om jeg fikk positivt før vi dro dit eller mens vi er der.. det visste han ikke, så han skulle tenke på det [emoji85] vi tror nemlig svigers ikke blir helt overlykkelige.

Jeg fant ut at jeg er nødt til å teste tirsdag 28. For hvis vi drar til svigers og får tilbud om alkohol er det greit å vite i tilfelle det har klaffet
emoji85.png
også spurte jeg gubben om han ville fortelle dem det eller ikke om jeg fikk positivt før vi dro dit eller mens vi er der.. det visste han ikke, så han skulle tenke på det
emoji85.png
vi tror nemlig svigers ikke blir helt overlykkelige.
Hvorfor tror du ikke de blir overlykkelige? :confused:

Back
Topp