IKM uke 9❤

Dagens graf! Den er vel ganske riktig??
e5ad44265c0cb043ac44c0bc48666027.jpg
Det ser bra ut dette , uten at jeg er noen ekspert ;)

Jeg har ikke orket å teste noe særlig etter EL denne gangen...har blitt syk:( (skikkelig forkjøla). Er det mulig EL blir forsinka på grunn av at jeg er dårlig?

Jeg har definitivt hatt el. Test pinnene er totalt negative på lh etter å ha vært sterke på dem. Funnet ut at neste syklus skal jeg endre testperiode til kveld istede. [emoji102] skuffet over at jeg har fått så svake tester på morgen at monitoren mener jeg fortsatt er fruktbar [emoji28]

Ok, 4 dageb med blinkende smiley idag :( nå roper jeg litt småfurt! Hvor lang tid pleier man og ha blinkende smiley før det går over til fast? Noen som vet? Da ser det ikke ut som at eggløsningen min kommer før mandag da! Hvis den blir fast i morgen så er det jo 24-48 timer før egget slipper :(
Men får bare teste i kveld au kanskje? Og se om den er fast !;)

Uff jeg er så trøtt og sliten! Skulle gjerne lagt inn noen aksjer i går, men jeg orket ikke tanken når jeg kon hjem på kvelden. Og i dag føler jeg meg bare litt lei. Hadde håpet at tempen skulle holde seg oppe, men har gått litt ned. Nå får jeg ikke tempet optimalt pga minien holder på å få tenner og vekker meg mange ganger i løpet av natten. Men likevel. Blæææ
Sorry klagingen! :p

Uff jeg er så trøtt og sliten! Skulle gjerne lagt inn noen aksjer i går, men jeg orket ikke tanken når jeg kon hjem på kvelden. Og i dag føler jeg meg bare litt lei. Hadde håpet at tempen skulle holde seg oppe, men har gått litt ned. Nå får jeg ikke tempet optimalt pga minien holder på å få tenner og vekker meg mange ganger i løpet av natten. Men likevel. Blæææ
Sorry klagingen! :p
Fikk med meg det der en annen plass [emoji28] stakkars tyggeleken! Vi la ikke inn noe igår, jeg var absolutt ikke i form [emoji85] men jeg tror el var natt til igår, og da er vi nok good to go likevel

Fikk med meg det der en annen plass [emoji28] stakkars tyggeleken! Vi la ikke inn noe igår, jeg var absolutt ikke i form [emoji85] men jeg tror el var natt til igår, og da er vi nok good to go likevel

Ja jeg er veldig usikker nå.. burde jeg ikke hatt svakere el-test i dag?
7962e433bfa09f42eefc99ed6cb8614a.jpg

Etter fristen
125b61bae52dc4ac7b0cc72c4b4ecc89.jpg

Har du bare hatt sterke el.tester? [emoji102] prøvd en g-test enda?

Ja, tok gtest for ca en uke siden og den var negativ. :p her er de el-testene jeg har tatt siste dagene. Jeg har visst kastet resten siden de ser like sterk ut. Ser at to av de er litt sterkere, men burde ikke de andre blitt svakere etterhvert?
6bdc945ff511d98db86aba5740fd2214.jpg

Ja, tok gtest for ca en uke siden og den var negativ. [emoji14] her er de el-testene jeg har tatt siste dagene. Jeg har visst kastet resten siden de ser like sterk ut. Ser at to av de er litt sterkere, men burde ikke de andre blitt svakere etterhvert?
6bdc945ff511d98db86aba5740fd2214.jpg
Når de er så jevnt over sterke ville jeg tatt en g-test på nytt.. [emoji102] de ser jo nesten positive ut alle sammen

Back
Topp