Det ser bra ut dette , uten at jeg er noen ekspertDagens graf! Den er vel ganske riktig??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser bra ut dette , uten at jeg er noen ekspertDagens graf! Den er vel ganske riktig??
Samme her!! Mannen er skikkelig dårlig i kveld så vi får ikke "vanna frøet" før imorgen, håper bare vi rekker det Lykke til!EL-slimet har meldt sin ankomst Hurra! Små gleder. Hehe
Det har jeg hørt at kan skje.. jeg er også kjempetett [emoji14]Jeg har ikke orket å teste noe særlig etter EL denne gangen...har blitt syk (skikkelig forkjøla). Er det mulig EL blir forsinka på grunn av at jeg er dårlig?
God bedring! Jeg testet når jeg sto opp idag , tror den er positiv! Skal poste bilde.Det har jeg hørt at kan skje.. jeg er også kjempetett [emoji14]
Positiv?
Fikk med meg det der en annen plass [emoji28] stakkars tyggeleken! Vi la ikke inn noe igår, jeg var absolutt ikke i form [emoji85] men jeg tror el var natt til igår, og da er vi nok good to go likevelUff jeg er så trøtt og sliten! Skulle gjerne lagt inn noen aksjer i går, men jeg orket ikke tanken når jeg kon hjem på kvelden. Og i dag føler jeg meg bare litt lei. Hadde håpet at tempen skulle holde seg oppe, men har gått litt ned. Nå får jeg ikke tempet optimalt pga minien holder på å få tenner og vekker meg mange ganger i løpet av natten. Men likevel. Blæææ
Sorry klagingen!
Fikk med meg det der en annen plass [emoji28] stakkars tyggeleken! Vi la ikke inn noe igår, jeg var absolutt ikke i form [emoji85] men jeg tror el var natt til igår, og da er vi nok good to go likevel
Har du bare hatt sterke el.tester? [emoji102] prøvd en g-test enda?Ja jeg er veldig usikker nå.. burde jeg ikke hatt svakere el-test i dag?
Etter fristen
Har du bare hatt sterke el.tester? [emoji102] prøvd en g-test enda?
Når de er så jevnt over sterke ville jeg tatt en g-test på nytt.. [emoji102] de ser jo nesten positive ut alle sammenJa, tok gtest for ca en uke siden og den var negativ. [emoji14] her er de el-testene jeg har tatt siste dagene. Jeg har visst kastet resten siden de ser like sterk ut. Ser at to av de er litt sterkere, men burde ikke de andre blitt svakere etterhvert?
Når de er så jevnt over sterke ville jeg tatt en g-test på nytt.. [emoji102] de ser jo nesten positive ut alle sammen
Når de er så jevnt over sterke ville jeg tatt en g-test på nytt.. [emoji102] de ser jo nesten positive ut alle sammen
...enda [emoji16]
Nope! Ikke gravid :/