IKM uke 9❤

Da får jeg overfallet mannen etterpå da ;) han er fortsatt syk da!
Hjelper liksom ikke å lure i han paracetamol i syltetøyet heller? [emoji23] min har visst prolaps... og han har bestemt at hvis prolapsen blir værre av å knø hver dag så er det verd det for å få barn [emoji56] jeg holdt på å dette av stolen da han sa det.

Hjelper liksom ikke å lure i han paracetamol i syltetøyet heller? [emoji23] min har visst prolaps... og han har bestemt at hvis prolapsen blir værre av å knø hver dag så er det verd det for å få barn [emoji56] jeg holdt på å dette av stolen da han sa det.

Haha huff! :D

Jeg fikk viljen min! Håper jeg får viljen i morgen, over imorgen og hele uka ! Hahajah

Gud bedre jeg er så tett i nesa at kroppen snart gir etter [emoji23] kan el komme snart sånn at jeg kan sove i en uke etterpå? [emoji23][emoji23]

Hei alle sammen :)

Ikm 27 feb (tror jeg) pp 24. Prøver på nr 1 <3

Tror jeg hadde EL på søndag, så er altså bare 2 dpo. Men har såå mensmurringer... Også bak i korsryggen.. Kan vel ikke være mulig at man merker noe som helst så tidlig??
Huff man blir tussete etter å ha prøvd så lenge..

Ikke testet etter EL denne pp, men har begynt å kjenne kroppen ganske så godt etter å ha prøvd en god stund, så mtp EL slim osv så er jeg rimelig sikker på at EL har vært..

Hei alle sammen :)

Ikm 27 feb (tror jeg) pp 24. Prøver på nr 1 <3

Tror jeg hadde EL på søndag, så er altså bare 2 dpo. Men har såå mensmurringer... Også bak i korsryggen.. Kan vel ikke være mulig at man merker noe som helst så tidlig??
Huff man blir tussete etter å ha prøvd så lenge..

Ikke testet etter EL denne pp, men har begynt å kjenne kroppen ganske så godt etter å ha prøvd en god stund, så mtp EL slim osv så er jeg rimelig sikker på at EL har vært..
Velkommen hit har satt deg opp på lista :)
Vet hvordan du har det med symptomer, de kommer forbausende fort her og men foreløpig ikke noe treff likevel :rolleyes:
Håper spira sitter for deg denne gangen, og at dere slipper å prøve mye lenger <3

Nå tror jeg virkelig at el er her på ekte! Fikk skikkelig gangsperr stikking på venstre side, hoven i området :p og det mest fruktbare el-slimet jeg noen gang har opplevd! :O :D Haha jeg bare oooh yes! Det er el-slimet sitt det! :p følte meg litt nasty der ja...

Nå tror jeg virkelig at el er her på ekte! Fikk skikkelig gangsperr stikking på venstre side, hoven i området :p og det mest fruktbare el-slimet jeg noen gang har opplevd! :O :D Haha jeg bare oooh yes! Det er el-slimet sitt det! :p følte meg litt nasty der ja...
Det høres jo absolutt lovende ut :happy: happy humping! :D

Nå tror jeg virkelig at el er her på ekte! Fikk skikkelig gangsperr stikking på venstre side, hoven i området [emoji14] og det mest fruktbare el-slimet jeg noen gang har opplevd! :O :D Haha jeg bare oooh yes! Det er el-slimet sitt det! [emoji14] følte meg litt nasty der ja...
Da er det bare å ta kvelden ;) hihi
Har også gangsperr og murringer, men heller lite EL-slim :( Håper at jeg får mannen med på en runde ikveld, selv om han har kjørt i hele dag [emoji14]

Valentines, her sitter jeg og spiser paprika, eneste snacksen som fristet akkurat i dag [emoji28] Haha!
Noen andre som opplever at ingenting kommer ut igjen nå om dagene? [emoji56] er så spent på hva monitoren sier imorgen, dere skulle sett streken min fra testen imorges, som jeg selvfølgelig har hevet [emoji23] viste den til og med til sambo med stor entusiasme!

Back
Topp