Blir nok ingen aksjer her han ligger med spysyka
Så kjipt Håper han blir fort frisk og at dere rekker EL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok ingen aksjer her han ligger med spysyka
Uæææ el slim nå? hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin
Jeg kan flyttes til mandag 27/2
Uff da,nei da blir det dårlig med aksjer..god bedring til mannen da !
Nei er det mulig, så typisk [emoji23][emoji23]
Kan man ha el uten å slå ut på tester? Monitoren sier ingenting annet enn høy, jeg er ganske sikker på at el er rett rundt hjørnet.. og pinnene til monitoren viser såvidt spor av Lh.. [emoji85] what is this body doing.
Litt ekstra noia, aldri tatt en el. Test før [emoji23] skjønner ikke særlig mye når jeg har høye mengder østrogen men omtrent ingen lhDet vil jeg tro, siden jeg ser det er flere som ikke får positive el-tester? Kroppen er merkelig, men veeeldig interessant
Litt ekstra noia, aldri tatt en el. Test før [emoji23] skjønner ikke særlig mye når jeg har høye mengder østrogen men omtrent ingen lh
[emoji23][emoji23][emoji23] jeg døde litt nå! Hahah!Hehe samme her [emoji14] lett forvirret da jeg bare har fått sterke streker og jeg trodde el var før rundt tidligst cd19 siden jeg har i det siste hatt syklus på 37,38,31 :s føler meg litt som en utlending med gebrokkent språk
[emoji23][emoji23][emoji23] jeg døde litt nå! Hahah!
Jeg hadde stikking i eggstokken på riktig side(den som er eggleder på) etter samleie i natt, og ble liggende langt ut over dagen pga verk (frøken a-menneske lå til ni!).. siden du nevnte stikking. Hadde vært morro om det viste seg at vi har fått til samtidig da [emoji3]
Med mindre testene på monitoren plutselig blir sterkere så vil jeg tro i dag er 1dpo for meg.. jeg vet at jeg har hatt eggløsning tidligere enn appen min har sagt før.. og den regner onsdag-fredag som el.Hehe oioi! Det er ihvertfall et veldig bra tegn da ja det hadde vært kjekt! Vil du to at dpo1 er i dag eller i morgen da?
Med mindre testene på monitoren plutselig blir sterkere så vil jeg tro i dag er 1dpo for meg.. jeg vet at jeg har hatt eggløsning tidligere enn appen min har sagt før.. og den regner onsdag-fredag som el.
Vi får se [emoji4]
Burde være safe! [emoji4]Her ble det lagt inn aksjer fredagsformiddag, lørdagskveld og i dag formiddag den burde vel være ganske safe?
Her ble det lagt inn aksjer fredagsformiddag, lørdagskveld og i dag formiddag den burde vel være ganske safe?