Blir nok ingen aksjer herhan ligger med spysyka
![]()
Så kjipt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok ingen aksjer herhan ligger med spysyka
![]()
Uæææ el slim nå?hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin
![]()
Uff da,nei da blir det dårlig med aksjer..god bedring til mannen da !![]()
Nei er det mulig, så typisk [emoji23][emoji23]
Puh!Kan man ha el uten å slå ut på tester? Monitoren sier ingenting annet enn høy, jeg er ganske sikker på at el er rett rundt hjørnet.. og pinnene til monitoren viser såvidt spor av Lh.. [emoji85] what is this body doing.
Litt ekstra noia, aldri tatt en el. Test før [emoji23] skjønner ikke særlig mye når jeg har høye mengder østrogen men omtrent ingen lhDet vil jeg tro, siden jeg ser det er flere som ikke får positive el-tester? Kroppen er merkelig, men veeeldig interessant![]()
Litt ekstra noia, aldri tatt en el. Test før [emoji23] skjønner ikke særlig mye når jeg har høye mengder østrogen men omtrent ingen lh
[emoji23][emoji23][emoji23] jeg døde litt nå! Hahah!Hehe samme her [emoji14] lett forvirret da jeg bare har fått sterke streker og jeg trodde el var før rundt tidligst cd19 siden jeg har i det siste hatt syklus på 37,38,31 :s føler meg litt som en utlending med gebrokkent språk![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] jeg døde litt nå! Hahah!
Jeg hadde stikking i eggstokken på riktig side(den som er eggleder på) etter samleie i natt, og ble liggende langt ut over dagen pga verk (frøken a-menneske lå til ni!).. siden du nevnte stikking. Hadde vært morro om det viste seg at vi har fått til samtidig da [emoji3]
Med mindre testene på monitoren plutselig blir sterkere så vil jeg tro i dag er 1dpo for meg.. jeg vet at jeg har hatt eggløsning tidligere enn appen min har sagt før.. og den regner onsdag-fredag som el.Hehe oioi! Det er ihvertfall et veldig bra tegn daja det hadde vært kjekt! Vil du to at dpo1 er i dag eller i morgen da?
Med mindre testene på monitoren plutselig blir sterkere så vil jeg tro i dag er 1dpo for meg.. jeg vet at jeg har hatt eggløsning tidligere enn appen min har sagt før.. og den regner onsdag-fredag som el.
Vi får se [emoji4]
Burde være safe! [emoji4]Her ble det lagt inn aksjer fredagsformiddag, lørdagskveld og i dag formiddagden burde vel være ganske safe?
Her ble det lagt inn aksjer fredagsformiddag, lørdagskveld og i dag formiddagden burde vel være ganske safe?