IKM uke 9❤

Uæææ el slim nå?:nailbiting: hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin :woot:

Jeg fikk slim allerede på CD7 og positiv test CD10, og jeg pleier ikke å ha så korte sykluser. Jeg har derimot hatt flere veldig lange de siste månedene :) Så det kan jo hende EL er på vei.

Oh my, begynner å få litt eggløsningssymptomer tror jeg, det hadde jeg ikke forventet med det første [emoji56] iik!

Tok eltest i natt ! Og den var heldigvis negativ mtp mannen min! Han reiste på jobb, men på vei hjem nå stakkars :(! Får så vondt i hjertet mitt når han er syk :'(

Tempen gikk litt opp og EL-testen er negativ igjen i dag så det er mulig EL var i går men det vet jeg ikke sikkert før tidligst onsdag. Jeg tar utgangspunkt i at den er i dag så det blir aksjer et par dager til. Det et så lenge siden jeg har hatt en ordentlig syklus og vi vet jo ikke hvor lenge det blir til neste gang, så vi overlater ingenting til tilfeldighetene og kjører hver dag :hilarious: Puh!

Kan man ha el uten å slå ut på tester? Monitoren sier ingenting annet enn høy, jeg er ganske sikker på at el er rett rundt hjørnet.. og pinnene til monitoren viser såvidt spor av Lh.. [emoji85] what is this body doing.

Kan man ha el uten å slå ut på tester? Monitoren sier ingenting annet enn høy, jeg er ganske sikker på at el er rett rundt hjørnet.. og pinnene til monitoren viser såvidt spor av Lh.. [emoji85] what is this body doing.

Det vil jeg tro, siden jeg ser det er flere som ikke får positive el-tester? Kroppen er merkelig, men veeeldig interessant :p

Stikking i skambeinet! Hvilket land er jeg i? :p hvor er jeg :p haha sånn føler jeg nå...

Det vil jeg tro, siden jeg ser det er flere som ikke får positive el-tester? Kroppen er merkelig, men veeeldig interessant :p
Litt ekstra noia, aldri tatt en el. Test før [emoji23] skjønner ikke særlig mye når jeg har høye mengder østrogen men omtrent ingen lh

Litt ekstra noia, aldri tatt en el. Test før [emoji23] skjønner ikke særlig mye når jeg har høye mengder østrogen men omtrent ingen lh

Hehe samme her :p lett forvirret da jeg bare har fått sterke streker og jeg trodde el var før rundt tidligst cd19 siden jeg har i det siste hatt syklus på 37,38,31 :s føler meg litt som en utlending med gebrokkent språk :p

Hehe samme her [emoji14] lett forvirret da jeg bare har fått sterke streker og jeg trodde el var før rundt tidligst cd19 siden jeg har i det siste hatt syklus på 37,38,31 :s føler meg litt som en utlending med gebrokkent språk :p
[emoji23][emoji23][emoji23] jeg døde litt nå! Hahah!

Jeg hadde stikking i eggstokken på riktig side(den som er eggleder på) etter samleie i natt, og ble liggende langt ut over dagen pga verk (frøken a-menneske lå til ni!).. siden du nevnte stikking. Hadde vært morro om det viste seg at vi har fått til samtidig da [emoji3]

[emoji23][emoji23][emoji23] jeg døde litt nå! Hahah!

Jeg hadde stikking i eggstokken på riktig side(den som er eggleder på) etter samleie i natt, og ble liggende langt ut over dagen pga verk (frøken a-menneske lå til ni!).. siden du nevnte stikking. Hadde vært morro om det viste seg at vi har fått til samtidig da [emoji3]

Hehe oioi! Det er ihvertfall et veldig bra tegn da :D ja det hadde vært kjekt! Vil du to at dpo1 er i dag eller i morgen da?

Hehe oioi! Det er ihvertfall et veldig bra tegn da :D ja det hadde vært kjekt! Vil du to at dpo1 er i dag eller i morgen da?
Med mindre testene på monitoren plutselig blir sterkere så vil jeg tro i dag er 1dpo for meg.. jeg vet at jeg har hatt eggløsning tidligere enn appen min har sagt før.. og den regner onsdag-fredag som el.
Vi får se [emoji4]

Med mindre testene på monitoren plutselig blir sterkere så vil jeg tro i dag er 1dpo for meg.. jeg vet at jeg har hatt eggløsning tidligere enn appen min har sagt før.. og den regner onsdag-fredag som el.
Vi får se [emoji4]

Ja, blir spennende dager framover :D

Ser ut som vi ligger ganske likt:) ovia beregner el til mellom i dag og onsdag for min del så venter bare på flere tegn på el. Aksjer må det bli uansett! :hilarious:

Her ble det lagt inn aksjer fredagsformiddag, lørdagskveld og i dag formiddag :) den burde vel være ganske safe?

Her ble det lagt inn aksjer fredagsformiddag, lørdagskveld og i dag formiddag :) den burde vel være ganske safe?
Burde være safe! [emoji4]

Og nå kjenner jeg at det er eggløsning på gang, om det ikke alt har sluppet så slipper det om kort tid; kjente det skikkelig på ene siden nå [emoji23] riktig side denne gangen [emoji56]

Back
Topp