Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vurderer temping hvis det blir en periode til, noen som har erfaringer med det?
Har hatt veldig korte sykluser så langt så har rett og slett ikke helt rukket å komme i gang med testing før tr har kommet føles det som bruker appen Ovia da.vurderer temping hvis det blir en periode til, noen som har erfaringer med det?
Jeg prøver det denne PPen og foreløpig går det fint Veldig spennende! Har blitt anbefalt det siden PP1 av mange som er veldig fornøyde
Så moro! Noe å følge med på hele perioden og i all ventingen hvor bestilte du fra?
Bringebærpudding - pp10 - B1 - el ca 16/2 - ikm 2/3
Fått skyldt i gjennom hele underlivet med saltvann og kontrastvæske, så nå håper jeg spira sitter snart
Lilletusta pp 4 barn 1 el? Ikm rundt den 3 mars
Jeg er egentlig på ikm uke 10, men ser ut som jeg får el tidlig? Mener dere denne er positiv? Første gang jeg tester etter el
Jeg er egentlig på ikm uke 10, men ser ut som jeg får el tidlig? Mener dere denne er positiv? Første gang jeg tester etter el
Ja, den nederste ser positiv ut Jeg ville lagt inn aksjer men fortsatt å teste Happy humping!
Jeg synes det ser lovende ut :-D
Æææ herregud blir nervøs nå jeg vi hadde litt morgenkos i går! Satser på litt kveldskos i dag da så mest sannsynlig el på morsdagen? Velger å ta det som et tegn! ;p Hehe
Ja, sånn det ser ut nå men man kan få positiv EL-test over flere dager
Jeg fikk positiv EL-test i går kveld og i dag tidlig så vi ligger likt vi da
Åja! Hehe blir spennende å se da jeg har jo bare tatt tre el tester. Skulle ha begynt tidligere. Tror jeg tar flere i dag for å se hvilken vei det går. De to tidligere er tatt på morgenurin i går og i dag. Den sterkeste er tatt bare 2 1/2 time seinere.