IKM uke 9❤

Har hatt veldig korte sykluser så langt så har rett og slett ikke helt rukket å komme i gang med testing før tr har kommet føles det som :wideyed: bruker appen Ovia da.vurderer temping hvis det blir en periode til, noen som har erfaringer med det?

vurderer temping hvis det blir en periode til, noen som har erfaringer med det?

Ingen erfaring med det.. fant ut at det ikke passet for meg pga varierende arbeidstider og vimsehode. Også står jeg opp masse ila en natt til tider [emoji56]

Har hatt veldig korte sykluser så langt så har rett og slett ikke helt rukket å komme i gang med testing før tr har kommet føles det som :wideyed: bruker appen Ovia da.vurderer temping hvis det blir en periode til, noen som har erfaringer med det?

Jeg prøver det denne PPen og foreløpig går det fint :) Veldig spennende! Har blitt anbefalt det siden PP1 av mange som er veldig fornøyde :)

Jeg prøver det denne PPen og foreløpig går det fint :) Veldig spennende! Har blitt anbefalt det siden PP1 av mange som er veldig fornøyde :)

Så moro! Noe å følge med på hele perioden og i all ventingen :) hvor bestilte du fra?

Jeg tester etter EL. :happy: Er bare i pp2 da;) Har ikke prøvd temping.. Har ei lita ei som en våken en del om natta så tror ikke det hadde blitt noen nøyaktige målinger akkurat:wacky: Første gang jeg ble gravid var det ikke planlagt, så har ikke egentlig peiling på hvor lang tid dette kan ta nå som vi gjerne vil prøve på en lillesøster eller lillebror. Veldig spennende! :rolleyes: Har vært syk hele uka nå, så lurer på om EL kanskje kan bli forskjøvet..?

Ja ikke sant.Nå har ikke jeg hatt så uregelmessige sykluser egentlig men lurer fortsatt på om jeg faktisk har hatt el enda og om syklusene er normale igjen.Etter så lang tid på p piller er det ikke godt å si! Takk for link skal helt klart vurdere å bestille :)

Bringebærpudding - pp10 - B1 - el ca 16/2 - ikm 2/3

Fått skyldt i gjennom hele underlivet med saltvann og kontrastvæske, så nå håper jeg spira sitter snart ;)

Jeg er egentlig på ikm uke 10, men ser ut som jeg får el tidlig? Mener dere denne er positiv? Første gang jeg tester etter el :)
6049d8d26edb2c7ba4f5f01f2921d57c.jpg

Ja, den nederste ser positiv ut :) Jeg ville lagt inn aksjer men fortsatt å teste :) Happy humping! :D

Æææ herregud blir nervøs nå jeg :p vi hadde litt morgenkos i går! Satser på litt kveldskos i dag da :D så mest sannsynlig el på morsdagen? Velger å ta det som et tegn! ;p Hehe

Æææ herregud blir nervøs nå jeg :p vi hadde litt morgenkos i går! Satser på litt kveldskos i dag da :D så mest sannsynlig el på morsdagen? Velger å ta det som et tegn! ;p Hehe

Ja, sånn det ser ut nå men man kan få positiv EL-test over flere dager :)

Jeg fikk positiv EL-test i går kveld og i dag tidlig så vi ligger likt vi da :D

Jeg har ikke engang fått noe tegn til Lh på mine tester.. kun østrogen [emoji85]

Ja, sånn det ser ut nå men man kan få positiv EL-test over flere dager :)

Jeg fikk positiv EL-test i går kveld og i dag tidlig så vi ligger likt vi da :D

Åja! :p Hehe blir spennende å se da :) jeg har jo bare tatt tre el tester. Skulle ha begynt tidligere. Tror jeg tar flere i dag for å se hvilken vei det går. De to tidligere er tatt på morgenurin i går og i dag. Den sterkeste er tatt bare 2 1/2 time seinere.

Åja! :p Hehe blir spennende å se da :) jeg har jo bare tatt tre el tester. Skulle ha begynt tidligere. Tror jeg tar flere i dag for å se hvilken vei det går. De to tidligere er tatt på morgenurin i går og i dag. Den sterkeste er tatt bare 2 1/2 time seinere.

Ja, det er nok lurt :) Jeg tester 2 ganger om dagen når jeg tror det nærmer seg EL og til testen er negativ igjen :)

Back
Topp