Ja, det er nok lurt Jeg tester 2 ganger om dagen når jeg tror det nærmer seg EL og til testen er negativ igjen
Ja virker som det snur fort blir spennende dette. Har hatt så uregelmessig syklus at jeg blir litt sprø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er nok lurt Jeg tester 2 ganger om dagen når jeg tror det nærmer seg EL og til testen er negativ igjen
Ja virker som det snur fort blir spennende dette. Har hatt så uregelmessig syklus at jeg blir litt sprø
Ja, samme her Har ikke funnet EL heller på flere måneder, endelig ble testen positiv og det tidlig i syklusen. Hurra!
Jeg aner ikke om jeg har hatt el siden jeg ikke har testet og nå plutselig CD11 i dag skjønner ingenting. Pleier å regne rundt cd19
Jeg tror jeg ender med å vippe mellom 9 og 10 [emoji85] har ikke spor av Lh i det heletatt.Jeg vipper mellom uke 8 og 9 nå, det kommer an på hvor lenge denne skal være positiv
Jeg tror jeg ender med å vippe mellom 9 og 10 [emoji85] har ikke spor av Lh i det heletatt.
Den der var skikkelig positiv da!
Jepp.. de er oftest på 32 dager, men de kan være uenige [emoji23] så jeg er spent på hva som skjer fremover. Tester på morgen med monitoren så kan jo være derfor [emoji56] kanskje jeg endrer test-tidspunkt neste syklusKjedelig :/ Har du lange sykluser?
Ja, veldig!
Jepp.. de er oftest på 32 dager, men de kan være uenige [emoji23] så jeg er spent på hva som skjer fremover. Tester på morgen med monitoren så kan jo være derfor [emoji56] kanskje jeg endrer test-tidspunkt neste syklus
Uæææ el slim nå? hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin
Spennende! Pleier du å ha lang syklus?
Ja, veldig lang! På 32 -33 dager pleier ikke ha el før på dag 15 eller dag 23 :O så jeg skjønner ingenting ! Men finner det nok ut etterhvert
Har du tatt en hcg test? [emoji23] sikker på at sist tr var ordentlig tr?Uæææ el slim nå? hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin
Har du tatt en hcg test? [emoji23] sikker på at sist tr var ordentlig tr?
Hm, da blir det spennende dager fremover Dere får legge inn jevnt med aksjer så er du sikker
Blir nok ingen aksjer her han ligger med spysyka
Nei er det mulig, så typisk [emoji23][emoji23]Blir nok ingen aksjer her han ligger med spysyka