IKM uke 9❤

Ja, det er nok lurt :) Jeg tester 2 ganger om dagen når jeg tror det nærmer seg EL og til testen er negativ igjen :)

Ja virker som det snur fort :o blir spennende dette. Har hatt så uregelmessig syklus at jeg blir litt sprø :p

Ja, samme her :wideyed: Har ikke funnet EL heller på flere måneder, endelig ble testen positiv og det tidlig i syklusen. Hurra! :D

Jeg aner ikke om jeg har hatt el siden jeg ikke har testet og nå plutselig CD11 i dag :p skjønner ingenting. Pleier å regne rundt cd19 :p

Jeg vipper mellom uke 8 og 9 nå, det kommer an på hvor lenge denne skal være positiv :)

Vedlegg

• IMG_0525.JPG
    IMG_0525.JPG
    559,7 KB · Visninger: 73
Jeg vipper mellom uke 8 og 9 nå, det kommer an på hvor lenge denne skal være positiv :)
Jeg tror jeg ender med å vippe mellom 9 og 10 [emoji85] har ikke spor av Lh i det heletatt.

Den der var skikkelig positiv da!

Kjedelig :/ Har du lange sykluser?

Ja, veldig! :D
Jepp.. de er oftest på 32 dager, men de kan være uenige [emoji23] så jeg er spent på hva som skjer fremover. Tester på morgen med monitoren så kan jo være derfor [emoji56] kanskje jeg endrer test-tidspunkt neste syklus

Jepp.. de er oftest på 32 dager, men de kan være uenige [emoji23] så jeg er spent på hva som skjer fremover. Tester på morgen med monitoren så kan jo være derfor [emoji56] kanskje jeg endrer test-tidspunkt neste syklus

Det blir spennende å se, da :)

Uæææ el slim nå?:nailbiting: hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin :woot:

Ja, veldig lang! På 32 -33 dager:) pleier ikke ha el før på dag 15 eller dag 23 :O så jeg skjønner ingenting ! Men finner det nok ut etterhvert:)

Hm, da blir det spennende dager fremover :)Dere får legge inn jevnt med aksjer så er du sikker :hilarious:

Uæææ el slim nå?:nailbiting: hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin :woot:
Har du tatt en hcg test? [emoji23] sikker på at sist tr var ordentlig tr?

Back
Topp