Ja, det er nok lurtJeg tester 2 ganger om dagen når jeg tror det nærmer seg EL og til testen er negativ igjen
![]()
Ja virker som det snur fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er nok lurtJeg tester 2 ganger om dagen når jeg tror det nærmer seg EL og til testen er negativ igjen
![]()
Ja virker som det snur fortblir spennende dette. Har hatt så uregelmessig syklus at jeg blir litt sprø
![]()
Har ikke funnet EL heller på flere måneder, endelig ble testen positiv og det tidlig i syklusen. Hurra! Ja, samme herHar ikke funnet EL heller på flere måneder, endelig ble testen positiv og det tidlig i syklusen. Hurra!
![]()
Jeg aner ikke om jeg har hatt el siden jeg ikke har testet og nå plutselig CD11 i dagskjønner ingenting. Pleier å regne rundt cd19
![]()

Jeg tror jeg ender med å vippe mellom 9 og 10 [emoji85] har ikke spor av Lh i det heletatt.Jeg vipper mellom uke 8 og 9 nå, det kommer an på hvor lenge denne skal være positiv![]()
Jeg tror jeg ender med å vippe mellom 9 og 10 [emoji85] har ikke spor av Lh i det heletatt.
Den der var skikkelig positiv da!
Jepp.. de er oftest på 32 dager, men de kan være uenige [emoji23] så jeg er spent på hva som skjer fremover. Tester på morgen med monitoren så kan jo være derfor [emoji56] kanskje jeg endrer test-tidspunkt neste syklusKjedelig :/ Har du lange sykluser?
Ja, veldig!![]()
Jepp.. de er oftest på 32 dager, men de kan være uenige [emoji23] så jeg er spent på hva som skjer fremover. Tester på morgen med monitoren så kan jo være derfor [emoji56] kanskje jeg endrer test-tidspunkt neste syklus
hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin 
Uæææ el slim nå?hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin
![]()
Pleier du å ha lang syklus? Spennende!Pleier du å ha lang syklus?
![]()
Ja, veldig lang! På 32 -33 dagerpleier ikke ha el før på dag 15 eller dag 23 :O så jeg skjønner ingenting ! Men finner det nok ut etterhvert
![]()

Har du tatt en hcg test? [emoji23] sikker på at sist tr var ordentlig tr?Uæææ el slim nå?hva skjer? Bare på dag 9 i syklusen? Får teste etter el senere. Har bare de clearblue og de skal jo tas på morgen urin
![]()
Har du tatt en hcg test? [emoji23] sikker på at sist tr var ordentlig tr?
Hm, da blir det spennende dager fremoverDere får legge inn jevnt med aksjer så er du sikker
![]()
Blir nok ingen aksjer herhan ligger med spysyka
![]()
Nei er det mulig, så typisk [emoji23][emoji23]Blir nok ingen aksjer herhan ligger med spysyka
![]()