IKM uke 6

Ferdig med TR på søndag, og i de fem dagene etterpå nå så har jeg spottet, mer noen dager og så mindre igjen. Skikkelig brunlig utflod i dag (sånn siste rest av mensen-typ).
Kom opp høy på fertilitetsmonitor i dag, men jeg får ikke fulgt med så mye ellers da jeg ikke får bedømt eggløsningsslim når det evt kommer.. ikke opplevd at denne restblødningen har vart så lenge før :depressed:

Jepp :excited001
Det kommer til å bli tøft å ha 3 små, men vi begge ønsker å prøve på 1 til. Bedre å prøve enn å se seg tilbake om noen år og angre på at man ikke gjorde et forsøk i allefall :happy:
Nei ikke om man ønsker seg flere barn og man blir jo ikk yngre heller ;) men hva gjør dere med plass? Er dere på flyttefot? Ønsket du ikke større leilighet/hus?? :) håper du blir raskt gravid da :)

Nei ikke om man ønsker seg flere barn og man blir jo ikk yngre heller ;) men hva gjør dere med plass? Er dere på flyttefot? Ønsket du ikke større leilighet/hus?? :) håper du blir raskt gravid da :)
Ja, vi ønsker større plass. Er i en prosess med å søke lån, men kan nok ta litt tid. Vi har snakket om en til flere ganger, men tidligere har vi kommet frem til at det blir for tøft økonomisk. Til slutt fant vi ut at vi klarer det hvis vi vil. Ddt vil nok være noen som må dele rom, men det går bra. Så får vi se :happy:
Eneste som samboer er «redd» for er at vi plutselig ender opp med tvillinger :binkybaby:binkybaby

Noen erfaringer med clearblue eggløsningstest, den digitale med dobbel hormonindikator? Jeg har tredje dag med høy, altså blinkende fjes. LH stripsene har de siste dagene ligget på 0,4-0,5 (hatt 0,10-0,30 før blinkingen). Hvor mange dager før LH stiger ordentlig?
Sist syklus steg LH samme dag som den begynte å blinke og hadde peak dagen etter.

okei det her er første gangen jeg har brukt denne appen, men betyr dette at eggløsning har vært ila dagen? :rolleyes: Jeg hadde høy på morgenurin, så tok en ny test nettopp.
Er det beste å hoppe på mannen ikveld eller i morgenkveld? :shy:

Vedlegg

• IMG_2766.jpeg
    IMG_2766.jpeg
    918,6 KB · Visninger: 71
okei det her er første gangen jeg har brukt denne appen, men betyr dette at eggløsning har vært ila dagen? :rolleyes: Jeg hadde høy på morgenurin, så tok en ny test nettopp.
Er det beste å hoppe på mannen ikveld eller i morgenkveld? :shy:
Ser ut som du kanskje kan ha hatt positiv test i natt, og at det akkurat var litt på vei ned igjen i dag tidlig. Ville absolutt hoppet på mannen i dag, ja! :D Men ville også fortsatt å teste i tilfelle testen ikke har vært helt positiv enda, så du ikke går glipp av den hvis den kommer om noen dager. Og så ville jeg lagt testene under fanen «andre», for den fanen du har brukt, er egentlig bare for easy@home-tester.

Ser ut som du kanskje kan ha hatt positiv test i natt, og at det akkurat var litt på vei ned igjen i dag tidlig. Ville absolutt hoppet på mannen i dag, ja! :D Men ville også fortsatt å teste i tilfelle testen ikke har vært helt positiv enda, så du ikke går glipp av den hvis den kommer om noen dager. Og så ville jeg lagt testene under fanen «andre», for den fanen du har brukt, er egentlig bare for easy@home-tester.
Nå fikk jeg nettopp denne :D Skal man fortsatt hoppe på mannen ikveld?:laughing002

Vedlegg

• IMG_2767.jpeg
    IMG_2767.jpeg
    913,5 KB · Visninger: 74
Haha gjerne for min del, men han hjemme klarer nok ikke to dager etter hverandre, så det som er litt sånn bæsj :depressed:
Åja da tror jeg at jeg hadde satset på i kveld :happy:

Nå fikk jeg nettopp denne :D Skal man fortsatt hoppe på mannen ikveld?:laughing002
Se der, ja! Nå var den skikkelig positiv! Ville absolutt gått for i kveld, ja! Det to gangene jeg har blitt gravid hadde vi sex dagen for positiv test og dagen etter den ene gangen, og dagen for positiv test og to dager etter den andre gangen. Så for meg ser dagen for positiv test ut til å være den beste dagen. Det er vel også dagen for positiv test og dagen etter som er det anbefalte hvis man skal begrense seg til to dager, og hvis du må velge én av de to, er nok i dag best, siden det er bedre at sæden venter på egget enn motsatt. Happy humping! :joyful:

Noen flere her som er i dpo-land allerede? Jeg er på dpo 3. venter i spenning på om det skjer implantasjon fremover

Noen flere her som er i dpo-land allerede? Jeg er på dpo 3. venter i spenning på om det skjer implantasjon fremover
Jeg er 5dpo :) burde egentlig legge bort dette da sjansen for at vi klarer det på egenhånd er ganske liten (venter på forsamtale til laparoskopi), men kan ikke la være å ha det lite håp likevel :angelic:

Se der, ja! Nå var den skikkelig positiv! Ville absolutt gått for i kveld, ja! Det to gangene jeg har blitt gravid hadde vi sex dagen for positiv test og dagen etter den ene gangen, og dagen for positiv test og to dager etter den andre gangen. Så for meg ser dagen for positiv test ut til å være den beste dagen. Det er vel også dagen for positiv test og dagen etter som er det anbefalte hvis man skal begrense seg til to dager, og hvis du må velge én av de to, er nok i dag best, siden det er bedre at sæden venter på egget enn motsatt. Happy humping! :joyful:
Herlig! Da ble det happy jumping ja:smiley-bounce022

Henger litt i IKM uke 5, men ser ut om jeg burde vært her så melder meg inn her og hvis det er greit. Første gang jeg er med i forum denne pp så jeg er litt newbie:smiley-ashamed005

Lillepia - 30 - B1 - PP2 - EL 22.01 - IKM 5.2

Per nå 6 dpo og tiden går som flere sier veeeldig sakte!

Henger litt i IKM uke 5, men ser ut om jeg burde vært her så melder meg inn her og hvis det er greit. Første gang jeg er med i forum denne pp så jeg er litt newbie:smiley-ashamed005

Lillepia - 30 - B1 - PP2 - EL 22.01 - IKM 5.2

Per nå 6 dpo og tiden går som flere sier veeeldig sakte!
Velkommen til forumet :love2

Back
Topp