IKM uke 6

Lite teknisk spørsmål fra meg, i tilfelle noen her vet.. jeg får ikke endret på når mensen begynte i babyverden appen, så det står jeg er på syklusdag 6, men er egentlig på dag 3.
Er det mulig å gjøre om? :confused004
Jeg har oppdaget at hvis jeg legger inn ny syklus, så hopper den tre dager fram i tid i syklusen hvis jeg legger inn samme dag som mensen starter. Hvis du går inn og legger inn på nytt etter at det har gått tre dager, så bytter den til riktig dag i syklusen. Veldig pussig! Så jeg har begynt å vente med å registrere ny syklus i babyverden til jeg er minst tre dager inn i ny syklus (men legger da inn den datoen mensen faktisk startet).

Kitti123 - 31 - B1 - PP8 - EL mellom 24.01 og 28.01? - IKM 9.2?

Usikker på datoene etter kjemisk, så det blir litt gjetting:think005
Men er hyggelig å tilhøre ei gruppe likevel :Heartpink
Hadde kjemisk i november og igjen i begynnelsen av januar, så da blir syklusen litt på bærtur.

Var litt usikker om jeg skal skrive meg opp denne mnd, da det endte i kjemisk nå forrige gang..men jeg skriver meg opp, så håper dette blir mnd :):Heartred

Lone1990 - 33 - B1 - PP6 - El 28.1 - IKM 11.2

Jeg er litt lei meg. Ferdig med vannscanning av eggledere og slik gyn så det så er de tette. Mulig høyre ikke er helt tett. Hun sier selv at det er noe vanskelig å bekrefte da livmor er bakovervendt og vanskelig å få ordentlig klare bilder. Men hun trodde nok de var ganske tette, og sender henvisning til sykehuset for kikkhullskirurgi. Kan ta hvertfall et halvt år før det blir noe. Jeg vet ikke, tror vi kanskje må legge bort håpet om et barn til.

Jeg er per nå vannrett på benk hos gyn, for jeg besvimte nemlig under undersøkelsen og er ikke god enda, så hun ba meg ta det rolig...

Kinelill - 30 - B1 - PP 15 - EL 26.01 - IKM 10.02

Syklusene mine er litt ustabile, men vi prøver oss i denne gruppa :)

Last edited:
Førstegangsmamma2020 - 38 - B3 - PP1 - EL ca. 23.01 - IKM 07.02

Håper jeg kan få henge litt her med dere :shy: Litt usikker på om det blir en reell pp denne runden da vi har vært syk nesten sammenhengende i 1 mnd nå og energinivået ikke er helt på topp… så spørs om vi klarer å få lagt inn særlig med aksjer. Uansett hyggelig å ha noen å skravle med da det er INGEN (med unntak av dere inne her på BV, da) som vet vi prøver på nr. 3 :binkybaby

Førstegangsmamma2020 - 38 - B3 - PP1 - EL ca. 23.01 - IKM 07.02

Håper jeg kan få henge litt her med dere :shy: Litt usikker på om det blir en reell pp denne runden da vi har vært syk nesten sammenhengende i 1 mnd nå og energinivået ikke er helt på topp… så spørs om vi klarer å få lagt inn særlig med aksjer. Uansett hyggelig å ha noen å skravle med da det er INGEN (med unntak av dere inne her på BV, da) som vet vi prøver på nr. 3 :binkybaby
Det er bare å henge her med oss, enten det blir noen prøving eller ikke! Jeg har ført deg opp på lista uansett :happy:.

Syns tiden går så sakte :shifty: Enda 2 dager til antatt EL. Har fått lagt inn aksjer 2 ganger så langt, men første gang var sannsynligvis for tidlig ihht. EL.
Vet jo at tiden vil gå enda saktere når jeg er i lutealfasen.

Hvordan står det til med dere da? Gjort noe spennende i helga (eventuelt har noen planer for i dag?

Silje111 - 31 - B1 - PP1 etter MA - EL ca.27.1 - IKM ca. 10.2

Melder meg inn, men er ganske usikker på EL tidspunkt da det er første prøveperiode etter MA.

Syns tiden går så sakte :shifty: Enda 2 dager til antatt EL. Har fått lagt inn aksjer 2 ganger så langt, men første gang var sannsynligvis for tidlig ihht. EL.

Hvordan står det til med dere da? Gjort noe spennende i helga (eventuelt har noen planer for i dag?
Jeg syns også tiden går sakte nå. Er bare på Cd 8, en uke til antatt EL :wacky: .
Vi har ingen planer i dag så blir bare hjemme. Dere da?

Her gikk tiden plutselig litt fortere, for det ser ut til at eggløsning blir i dag istedenfor om 1-2 dager. Det ble heldigvis litt sengekos både i går og dagen før, så det skal jo sånn sett være en god timing. Men eggløsningen blir jo da allerede på CD10, så jeg er litt bekymret for at egget da kanskje ikke har klart å modne seg tilstrekkelig og at det har dårlig kvalitet. Skal stadig være noe å bekymre seg for :hilarious:. Har lest at hvis egget slippes før CD10, så er det mindre sannsynlighet for å bli gravid pga. for umodent egg. Men mener å ha lest her på forumet at noen hadde eggløsning på CD 9 da de ble gravide med sine barn, og CD 10 skal jo egentlig være akkurat innafor, så det er kanskje ikke noe å bekymre seg altfor mye for… Får jo ikke gjort noe med det nå uansett, og må bare håpe på det beste :shy:

Last edited:
Her er det noe som skjer plutselig :)

Vedlegg

• Screenshot_20240121-103710.png
    Screenshot_20240121-103710.png
    653,4 KB · Visninger: 66
Jeg syns også tiden går sakte nå. Er bare på Cd 8, en uke til antatt EL :wacky: .
Vi har ingen planer i dag så blir bare hjemme. Dere da?
Ingen spesielle planer her heller. Skulle gjerne tatt en liten tur ut med 3-åringen for å leke i snødn, men er endelig på bedringens vei etter å ha vært syk så vil ikke risikere å bli verre igjen :shy:

Her gikk tiden plutselig litt fortere, for det ser ut til at eggløsning blir i dag istedenfor om 1-2 dager. Det ble heldigvis litt sengekos både i går og dagen før, så det skal jo sånn sett være en god timing. Men eggløsningen blir jo da allerede på CD10, så jeg er litt bekymret for at egget da kanskje ikke har klart å modne seg tilstrekkelig og at det har dårlig kvalitet. Skal stadig være noe å bekymre seg for :hilarious:. Har lest at hvis egget slippes før CD10, så er det mindre sannsynlighet for å bli gravid pga. for umodent egg. Men mener å ha lest her på forumet at noen hadde eggløsning på CD 9 da de ble gravide med sine barn, og CD 10 skal jo egentlig være akkurat innafor, så det er kanskje ikke noe å bekymre seg altfor mye for… Får jo ikke gjort noe med det nå uansett, og må bare håpe på det beste :shy:
Hadde EL på cd10 da jeg ble gravid med 3-åringen her i hus :love7

Ingen spesielle planer her heller. Skulle gjerne tatt en liten tur ut med 3-åringen for å leke i snødn, men er endelig på bedringens vei etter å ha vært syk så vil ikke risikere å bli verre igjen :shy:
Nei det skjønner jeg godt :love7

Jeg får bare ikke ordentlig positiv eltest, idag har jeg skikkelig elsmerter. Så jeg har likevel et håp om at den positive testen kommer ila dagen :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20240122-074954.png
    Screenshot_20240122-074954.png
    647,4 KB · Visninger: 54
Back
Topp