Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo nesten positiv på CD12. Kan jo hende du ikke fikk med deg toppen, avhengig av konsentrasjonen på urinen til de ulike tidspunktene? Lurt å fortsette å teste og tempe, ja, så kommer nok svaret om noen dager!Får ingen skikkelig positiv test har myyyye murringer og sånn vond følelse når jeg setter meg, slik jeg har pleid å hatt ved el. Men ikke sikker,jeg. Får fortsette med testingen og tempingen fremover
Jeg har testet sikkert 4ganger om dagen de siste dagene, bare ikke lagt inn alle her (hatt ca samme verdier). Tidligere fikk jeg testet som det ikke var tvil om at var positive, det har vært noe kluss de tre siste ppDen er jo nesten positiv på CD12. Kan jo hende du ikke fikk med deg toppen, avhengig av konsentrasjonen på urinen til de ulike tidspunktene? Lurt å fortsette å teste og tempe, ja, så kommer nok svaret om noen dager!
Sniker: ville 100% ansett den høyeste der som positiv om det ikke var for Premom! Jeg har peaket på 0,7 før, og ble gravid så fikk åpenbart elFår ingen skikkelig positiv test har myyyye murringer og sånn vond følelse når jeg setter meg, slik jeg har pleid å hatt ved el. Men ikke sikker,jeg. Får fortsette med testingen og tempingen fremover
Jeg vet at første pp så fikk jeg peak på 0,97, men etter det har jeg fått kraftig positive tester (oppi 1,93 av premom, den var veldig sterk positiv). Men de tre siste pp så får jeg slike tester som jeg viser til her. Jeg mener opprinnelig på at den ene der er positiv, men ikke sååå positiv som tidligere tester.Sniker: ville 100% ansett den høyeste der som positiv om det ikke var for Premom! Jeg har peaket på 0,7 før, og ble gravid så fikk åpenbart el
Jeg gjør Du har uttak i morgen du da?Eggløsningssprøyte satt i kveld, så da blir det innsett av blastocyst om 1 uke Flere som gjør IVF?
Ventetiden mellom EL og IKM er den verste !!1 dpo i morgen og da begynner «the waiting game» for alvor
Kan vi ikke bare spole 2 uker frem i tid!
Endret nå!Jeg har regnet pp feil jeg.. så du kan endre sen til PP4