IKM uke 6

Får ingen skikkelig positiv test :( har myyyye murringer og sånn vond følelse når jeg setter meg, slik jeg har pleid å hatt ved el. Men ikke sikker,jeg. Får fortsette med testingen og tempingen fremover :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20240122-110102.png
    Screenshot_20240122-110102.png
    650,1 KB · Visninger: 72
Får ingen skikkelig positiv test :( har myyyye murringer og sånn vond følelse når jeg setter meg, slik jeg har pleid å hatt ved el. Men ikke sikker,jeg. Får fortsette med testingen og tempingen fremover :shy:
Den er jo nesten positiv på CD12. Kan jo hende du ikke fikk med deg toppen, avhengig av konsentrasjonen på urinen til de ulike tidspunktene? Lurt å fortsette å teste og tempe, ja, så kommer nok svaret om noen dager!

Den er jo nesten positiv på CD12. Kan jo hende du ikke fikk med deg toppen, avhengig av konsentrasjonen på urinen til de ulike tidspunktene? Lurt å fortsette å teste og tempe, ja, så kommer nok svaret om noen dager!
Jeg har testet sikkert 4ganger om dagen de siste dagene, bare ikke lagt inn alle her (hatt ca samme verdier). Tidligere fikk jeg testet som det ikke var tvil om at var positive, det har vært noe kluss de tre siste pp :shy:

Sniker: ville 100% ansett den høyeste der som positiv om det ikke var for Premom! Jeg har peaket på 0,7 før, og ble gravid så fikk åpenbart el :love7

Sniker: ville 100% ansett den høyeste der som positiv om det ikke var for Premom! Jeg har peaket på 0,7 før, og ble gravid så fikk åpenbart el :love7
Jeg vet at første pp så fikk jeg peak på 0,97, men etter det har jeg fått kraftig positive tester (oppi 1,93 av premom, den var veldig sterk positiv). Men de tre siste pp så får jeg slike tester som jeg viser til her. Jeg mener opprinnelig på at den ene der er positiv, men ikke sååå positiv som tidligere tester.
Og mtp mistanke om tette eggledere, så tenker jeg altfor mye på det som ikke fungerer :shy: testene er nå sunket igjen, ned på 0,25. Symptomene er der fortsatt, men svakere enn tidligere idag.
Så nå får vi se hva tempen sier fremover :nailbiting:

Melder meg inn her selv om jeg har ivf denne runden. Pleier å være så fine folk i disse gruppene og det er kjekt å følge med på andre også :happy:
30ish - b2- pp14 - el 24.01 - ikm 07.02

Heisann! Tror jeg tilhører her når eggløsning skjer i morgen.

SuperJules - 34 - b1 - pp3 etter MA - EL 24.01 - ikm 05.02

Fikk min første peak i dag la inn aksje i går og hele helgen og håper det holder da mannen er bortreist til fredag Neste syklus er han på ferie når jeg har EL, så jeg håper inderlig det klaffer denne gangen.

Lurer på om jeg hadde en eggløsningsblødning i dag?! Var på do og fikk en liten dråpe med blod på papiret da jeg tørket meg. Stemmer i så fall godt med forventet EL.
Krysser fingrene for at gullegget slapp :smiley-angelic001

Blinkende smilefjes og lett stigning på strimmel i dag tidlig så nå skjer det endelig noe her :Heartred.

Back
Topp