OK. Lykke til i uke 7!Hei, du kan ta meg vekk fra listen. Hoppet over til uke 7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OK. Lykke til i uke 7!Hei, du kan ta meg vekk fra listen. Hoppet over til uke 7
TakkOK. Lykke til i uke 7!
TR møtte opp i dag gratulerer så mye til alle med positiv test!
Har du testet noe mer? Så spent på hvilken retning dette tokKlarte så klart ikke å dy meg når jeg kom hjem idag, såå da brukte jeg siste testen som var hjemme, men skimter dere noe her?? Tror jeg holder på å bli sprø.. ser skyggestreker overalt…
Begynt å spotte i dag, så tr kommer nok idag som planlagtHar du testet noe mer? Så spent på hvilken retning dette tok
Å, nei! Hadde sånn troen på at skyggen din skulle bli til noeBegynt å spotte i dag, så tr kommer nok idag som planlagt
Oi wow!! Kan eggløsning ha kommet senere enn du tror? Blir spennende å se hvilken vei testene går da!Til min store overraskelse fikk jeg denne testen i dag, i det jeg trodde jeg var på CD8 i ny syklus. Har jo hatt «mensen» som normalt, så dette var veldig pussig. Testen er veldig svak til at jeg har kommet så langt, så det går nok dessverre mot en abort. Men jeg setter meg selv på gravid, enn så lenge.
Det er mulig den kan ha kommet senere, men vi hadde bare sex dagen for positiv eggløsningstest og dagen før, så så veldig mange dagene senere kan det umulig ha vært hvis egget skal kunne ha blitt befruktet. Jeg har også vært sykt trøtt siden 3 dpo, så det er jo litt pussig om det symptomet skal ha kommet før eggløsningen. Så regner med antall dpo er sånn ca. riktig, dessverre.Oi wow!! Kan eggløsning ha kommet senere enn du tror? Blir spennende å se hvilken vei testene går da!