Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, så trist. Skal jeg sette deg på TR, eller er det fortsatt sjanse for at det kan bli positivt om noen dager? Ser du står på IKM i dag.Negativ hcg prøve så skuffa for jeg vet ikke om jeg har råd til flere forsøk
Ja… Ingen sjanse for graviditet med under 5 i hcg selvom TR ikke har kommet.Uff, så trist. Skal jeg sette deg på TR, eller er det fortsatt sjanse for at det kan bli positivt om noen dager? Ser du står på IKM i dag.
Jeg nekter å sette deg opp på TR så tidlig bare basert på negativ test, så du får holde oss oppdatert på om mensen kommer eller uteblirDpo 10 og blenda. Da tenker jeg at jeg er ferdig å teste meg for denne mnd Gratulerer til dere alle med positive tester her inne
Kjøpte meg en stor godispose før kl 08:00 idag, så da tyder det på at det er noe på gang herJeg nekter å sette deg opp på TR så tidlig bare basert på negativ test, så du får holde oss oppdatert på om mensen kommer eller uteblir
Skimter noe på begge bildene du har lagt ut i dag jegKlarte så klart ikke å dy meg når jeg kom hjem idag, såå da brukte jeg siste testen som var hjemme, men skimter dere noe her?? Tror jeg holder på å bli sprø.. ser skyggestreker overalt…
Det kaaaaan være noe på denne, og metode er kjent for å slå ut sent, så jeg tror nesten du må ut og kjøpe deg en test av annet merke i dagKlarte så klart ikke å dy meg når jeg kom hjem idag, såå da brukte jeg siste testen som var hjemme, men skimter dere noe her?? Tror jeg holder på å bli sprø.. ser skyggestreker overalt…
Betyr det at jeg skal sette deg på TR?Jeg ble forlenget med ivf, med duostim, så det blir ikke noe herfra denne gangen
Definitivt sterkere!Vis vedlegget 427827Tror den blir sterkere?? Ikke hatt mer blødning, og brekker meg for alt, som jeg også har gjort tidligere svangerskap…
Hei, du kan ta meg vekk fra listen. Hoppet over til uke 7