IKM uke 6

Rakk ikke ta bilde før den tørket i morgen men synes den fortsatt er veldig svak… veldig redd for at dette ikke går veien. Egentlig IKM i dag, men syklusen har vært i ulage siden MA i oktober, så kan jo komme senere…
IMG_9866.jpeg

Rakk ikke ta bilde før den tørket i morgen men synes den fortsatt er veldig svak… veldig redd for at dette ikke går veien. Egentlig IKM i dag, men syklusen har vært i ulage siden MA i oktober, så kan jo komme senere… Vis vedlegget 427307
Stemmer det at du hadde el 25? For da er det fortsatt tidlig. Mine er også fortsatt veldig svake: jeg er 12 dpo i dag. Litt sterkere tester enn i går, men det er ikke klare, tydelige streker. Tenker de bør bli tydelige og kraftigere i løpet av denne uka hvis alt går som det skal - og det krysser vi jo fingrene for!

Stemmer det at du hadde el 25? For da er det fortsatt tidlig. Mine er også fortsatt veldig svake: jeg er 12 dpo i dag. Litt sterkere tester enn i går, men det er ikke klare, tydelige streker. Tenker de bør bli tydelige og kraftigere i løpet av denne uka hvis alt går som det skal - og det krysser vi jo fingrene for!
Jeg testet ikke etter EL så er litt usikker, men tror det var rundt da ift EL slim… håper det bare er tidlig ja!:)

Rakk ikke ta bilde før den tørket i morgen men synes den fortsatt er veldig svak… veldig redd for at dette ikke går veien. Egentlig IKM i dag, men syklusen har vært i ulage siden MA i oktober, så kan jo komme senere… Vis vedlegget 427307
Metode er kjent for å slå ut sent og svakt, så med en såpass tydelig strek som denne, vil jeg definitivt si at du er gravid! Jeg sier gratulerer, og setter deg på gravidlista :joyful: Hvis den likevel skulle bli svakere etter hvert, har du nok uansett vært gravid, så da setter jeg i så fall «kjemisk» på deg i lista. Men enn så lenge står du bare som gravid :happy:

Metode er kjent for å slå ut sent og svakt, så med en såpass tydelig strek som denne, vil jeg definitivt si at du er gravid! Jeg sier gratulerer, og setter deg på gravidlista :joyful: Hvis den likevel skulle bli svakere etter hvert, har du nok uansett vært gravid, så da setter jeg i så fall «kjemisk» på deg i lista. Men enn så lenge står du bare som gravid :happy:
Hadde tenkt å kjøpe annen i dag, men nå snart 2-åringen får 39 i feber plutselig så ryker likesom alle planer :smiley-ashamed004

Hvordan går det med deg, Sidelv? Har mensen kommet, eller er det kanskje en liten spire på vei?
Ingen mens :) Men jeg tror ikke IKM er før fredag pga tidligere sykluser men appen sier i dag:angelic: Jeg er lei av negative tester så tester ikke før CD 34 fordi det er det lengste jeg har hatt. Så skal teste på lørdag om ikke mensen kommer:banghead:

9dpo og ser fortsatt ingenting :shy:
Mye hormona og pms denna perioden, så da trur jeg TR kommer til helga som normalt :laughing002

Sist gang jeg var gravid, så var jeg verdens snilleste i dpoland :happy090

Vedlegg

• IMG_2821.jpeg
    IMG_2821.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 82
Endelig fått tak i make sure tester - og den ble mye tydeligere enn noen av de andre! Det kan tenkes det går riktig vei! Legger ved bilde med utallige andre tester...(alle tatt i dag på samme urin) make sure skiller seg ut og den skal ikke slå ut før 25 hcg! Liten lettelse! Nå er det å håpe at spira forblir og at vi endelig kan høre et lite hjerte 4 mars på supertidlig ultralyd.

Vedlegg

• IMG_4344.jpeg
    IMG_4344.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 121
  • IMG_4346.jpeg
    IMG_4346.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 119
@Irrgrønn Jeg kan settes på TR :confused:
Negativ test og flere symptomer på st den er rett rundt hjørnet.

Gratulerer så mye til alle med positiv test :hug007
Håper vi andre snart kan følge dere over på termingruppe delen av forumet enten senere denne uka eller neste måned for oss som ikke lyktes denne pp’en :smiley-angelic001

Endelig fått tak i make sure tester - og den ble mye tydeligere enn noen av de andre! Det kan tenkes det går riktig vei! Legger ved bilde med utallige andre tester...(alle tatt i dag på samme urin) make sure skiller seg ut og den skal ikke slå ut før 25 hcg! Liten lettelse! Nå er det å håpe at spira forblir og at vi endelig kan høre et lite hjerte 4 mars på supertidlig ultralyd.
Se der ja, den var jo sterk og fin! Har også best erfaring med Make sure. Gratulerer :love7

Gratulerer!! Sees i oktober gruppa :Heartred

Ingen mens :) Men jeg tror ikke IKM er før fredag pga tidligere sykluser men appen sier i dag:angelic: Jeg er lei av negative tester så tester ikke før CD 34 fordi det er det lengste jeg har hatt. Så skal teste på lørdag om ikke mensen kommer:banghead:
OK, da flytter jeg deg til lørdag, så krysser vi fingrene fram til da!

Back
Topp