Tusen takk!Så fin stigning, gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Så fin stigning, gratulerer!
Stemmer det at du hadde el 25? For da er det fortsatt tidlig. Mine er også fortsatt veldig svake: jeg er 12 dpo i dag. Litt sterkere tester enn i går, men det er ikke klare, tydelige streker. Tenker de bør bli tydelige og kraftigere i løpet av denne uka hvis alt går som det skal - og det krysser vi jo fingrene for!Rakk ikke ta bilde før den tørket i morgen men synes den fortsatt er veldig svak… veldig redd for at dette ikke går veien. Egentlig IKM i dag, men syklusen har vært i ulage siden MA i oktober, så kan jo komme senere… Vis vedlegget 427307
Jeg testet ikke etter EL så er litt usikker, men tror det var rundt da ift EL slim… håper det bare er tidlig ja!Stemmer det at du hadde el 25? For da er det fortsatt tidlig. Mine er også fortsatt veldig svake: jeg er 12 dpo i dag. Litt sterkere tester enn i går, men det er ikke klare, tydelige streker. Tenker de bør bli tydelige og kraftigere i løpet av denne uka hvis alt går som det skal - og det krysser vi jo fingrene for!
Metode er kjent for å slå ut sent og svakt, så med en såpass tydelig strek som denne, vil jeg definitivt si at du er gravid! Jeg sier gratulerer, og setter deg på gravidlista Hvis den likevel skulle bli svakere etter hvert, har du nok uansett vært gravid, så da setter jeg i så fall «kjemisk» på deg i lista. Men enn så lenge står du bare som gravidRakk ikke ta bilde før den tørket i morgen men synes den fortsatt er veldig svak… veldig redd for at dette ikke går veien. Egentlig IKM i dag, men syklusen har vært i ulage siden MA i oktober, så kan jo komme senere… Vis vedlegget 427307
Hadde tenkt å kjøpe annen i dag, men nå snart 2-åringen får 39 i feber plutselig så ryker likesom alle planerMetode er kjent for å slå ut sent og svakt, så med en såpass tydelig strek som denne, vil jeg definitivt si at du er gravid! Jeg sier gratulerer, og setter deg på gravidlista Hvis den likevel skulle bli svakere etter hvert, har du nok uansett vært gravid, så da setter jeg i så fall «kjemisk» på deg i lista. Men enn så lenge står du bare som gravid
Uff, god bedring til 2-åringen!Hadde tenkt å kjøpe annen i dag, men nå snart 2-åringen får 39 i feber plutselig så ryker likesom alle planer
Hvordan går det med deg, Sidelv? Har mensen kommet, eller er det kanskje en liten spire på vei?Sidelv - 26 - B1 - PP14(6 etter SA) - EL24/1 - IKM5/2
Lykke til alle sammen
Ingen mens Men jeg tror ikke IKM er før fredag pga tidligere sykluser men appen sier i dag Jeg er lei av negative tester så tester ikke før CD 34 fordi det er det lengste jeg har hatt. Så skal teste på lørdag om ikke mensen kommerHvordan går det med deg, Sidelv? Har mensen kommet, eller er det kanskje en liten spire på vei?
Jeg ser, jeg serHallo er det ikke noe der a? 9 dpo
Jo, den var ikke vanskelig å se hellerHallo er det ikke noe der a? 9 dpo
Se der ja, den var jo sterk og fin! Har også best erfaring med Make sure. GratulererEndelig fått tak i make sure tester - og den ble mye tydeligere enn noen av de andre! Det kan tenkes det går riktig vei! Legger ved bilde med utallige andre tester...(alle tatt i dag på samme urin) make sure skiller seg ut og den skal ikke slå ut før 25 hcg! Liten lettelse! Nå er det å håpe at spira forblir og at vi endelig kan høre et lite hjerte 4 mars på supertidlig ultralyd.
Gratulerer!! Sees i oktober gruppaEndelig fått tak i make sure tester - og den ble mye tydeligere enn noen av de andre! Det kan tenkes det går riktig vei! Legger ved bilde med utallige andre tester...(alle tatt i dag på samme urin) make sure skiller seg ut og den skal ikke slå ut før 25 hcg! Liten lettelse! Nå er det å håpe at spira forblir og at vi endelig kan høre et lite hjerte 4 mars på supertidlig ultralyd.
OK, da flytter jeg deg til lørdag, så krysser vi fingrene fram til da!Ingen mens Men jeg tror ikke IKM er før fredag pga tidligere sykluser men appen sier i dag Jeg er lei av negative tester så tester ikke før CD 34 fordi det er det lengste jeg har hatt. Så skal teste på lørdag om ikke mensen kommer