IKM uke 6

Jeg har mulige skygger eller skyggesyn! Nå blir jeg så nervøs. Ser jeg bare det jeg ønsker eller kan det være noe der? Føler meg absolutt ikke gravid, men kanskje kroppen kjenner igjen hormonene og reagerer mye bedre enn sist? Den blå strimmelen er på første urin og ble glemt på badet kl 06.00, mens den andre i plast er på morgenurin ca 8.45. Det er så svakt, men kanskje? 10 dpo i dag.
Vis vedlegget 427154Vis vedlegget 427155
Ser på begge! ❤️

Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle stole på kroppen denne perioden, for jeg har innbilt meg så mange symptomer alle pp-ene etter SAen min at jeg burde vært gravid tre ganger allerede haha. Men her er vi da. Typ 6 dpo og jeg har skikkelige kramper. Jeg prøver å fortelle meg selv at jeg bare innbiller meg ting, men klarer ikke la være å håpe litt

Jeg har mulige skygger eller skyggesyn! Nå blir jeg så nervøs. Ser jeg bare det jeg ønsker eller kan det være noe der? Føler meg absolutt ikke gravid, men kanskje kroppen kjenner igjen hormonene og reagerer mye bedre enn sist? Den blå strimmelen er på første urin og ble glemt på badet kl 06.00, mens den andre i plast er på morgenurin ca 8.45. Det er så svakt, men kanskje? 10 dpo i dag.
Vis vedlegget 427154Vis vedlegget 427155
Såå spennende :D

Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle stole på kroppen denne perioden, for jeg har innbilt meg så mange symptomer alle pp-ene etter SAen min at jeg burde vært gravid tre ganger allerede haha. Men her er vi da. Typ 6 dpo og jeg har skikkelige kramper. Jeg prøver å fortelle meg selv at jeg bare innbiller meg ting, men klarer ikke la være å håpe litt
Samme her! Men jeg merker stor forskjell fra forrige syklus og nå.. Nå har jeg alle de vanlige pms symptomene jeg får hver mnd, (er veldig plaget med pms) så da har jeg innsett at det ikke gikk denne mnd..

Så ikveld trur jeg unner meg litt rødvin :shy: er vel 5/6 dpo.

Ny test på 2. urin i dag, jeg tror det er noe på gang….. :crybaby2

Vedlegg

• IMG_2596.jpeg
    IMG_2596.jpeg
    688,1 KB · Visninger: 179
Har dere hatt noen symptoner i dpo perioden så langt?
Noe annerledes enn tidligere?:Heartred
Kjente et heftig stikk 6dpo i livmorsområdet. Litt uggen og kvalm, men det sluttet i går. Føler meg generelt fin i formen og frisk. Litt strekk i lysken, men ikke noe som ligner på symptomene jeg hadde da jeg faktisk ble gravid i fjor høst. Så jeg er litt stressa og nervøs. Håper på det beste, men frykter mensen og selvpålagt bootcamp de neste to månedene (for å bli sterk og sprek og fordi samboer reiser bort i to uker ved neste anledning, så da må vi vente enda en syklus). Jeg sover kjempedårlig og drømmer litt, men ikke noe som er veldig uvanlig.

Har dere hatt noen symptoner i dpo perioden så langt?
Noe annerledes enn tidligere?:Heartred
Her er det egentlig ganske likt som de andre syklusene etter senaborten. Pleier å starte 4-5 dager før ikm med mensenmurringer og har det denne gangen også. Får alltid forhåpninger om at det kan være graviditet:rolleyes: 11 DPO og negativ test så har nok ikke gått denne runden heller

Er 99 % sikker på at det blir TR på meg neste uke :confused:
Føles som kroppen forbereder seg på det og har ingen av de typiske tegnene jeg får når jeg er gravid.
Så her er det bare å forberede seg på ny pp.
Hadde ingen forventning om at det skulle klaffe på første pp, men håpet selvfølgelig.
Ja ja, får bare brette opp ermene og prøve på nytt.

Hadde egentlig mistet håpet denne runden og tenkte at TR skulle komme. Men idag fikk jeg noe som minner meg om festeblødningen jeg hadde med min første. Det skjedde også to dager før forventet mens. Så nå kjente jeg håpet steg igjen:nailbiting: tror jeg er 11 dpo idag. Noen andre med erfaring rundt festeblødning?

Back
Topp