IKM uke 6

11 dpo kveld, og fortsatt negativ. Da tror jeg kanskje ikke jeg gidder å teste noe mer denne runden, med mindre mensen av en eller annen grunn ikke skulle dukke opp om noen dager.

(På bildet kan det se ut som det er en skygge, men den syntes ikke i virkeligheten, så jeg tror det bare er kameraet mitt som fanger opp der streken egentlig skulle vært)

Vedlegg

• IMG_6912.jpeg
    IMG_6912.jpeg
    264,7 KB · Visninger: 64
9 dpo i dag. Negativ ultratidlig test i går kveld og i dag morges. Og ikke hint av skygge på vanlig test. Vet det fortsatt er tidlig - har fortsatt et lite håp. Men jeg hopper fra at jeg er ganske sikker på at jeg er gravid til at jeg absolutt ikke er det. Dagene går så sakte!

9 dpo i dag. Negativ ultratidlig test i går kveld og i dag morges. Og ikke hint av skygge på vanlig test. Vet det fortsatt er tidlig - har fortsatt et lite håp. Men jeg hopper fra at jeg er ganske sikker på at jeg er gravid til at jeg absolutt ikke er det. Dagene går så sakte!
Sånn gikk jeg også og hoppet frem og tilbake :pmine var også helt blanke 9 dpo så jeg har trua fortsatt for deg ❤️ de dagene fra 8-14 dpo er sååå trege

Jeg har mulige skygger eller skyggesyn! Nå blir jeg så nervøs. Ser jeg bare det jeg ønsker eller kan det være noe der? Føler meg absolutt ikke gravid, men kanskje kroppen kjenner igjen hormonene og reagerer mye bedre enn sist? Den blå strimmelen er på første urin og ble glemt på badet kl 06.00, mens den andre i plast er på morgenurin ca 8.45. Det er så svakt, men kanskje? 10 dpo i dag.
IMG_4269.jpeg
IMG_4261.jpeg

Jeg har mulige skygger eller skyggesyn! Nå blir jeg så nervøs. Ser jeg bare det jeg ønsker eller kan det være noe der? Føler meg absolutt ikke gravid, men kanskje kroppen kjenner igjen hormonene og reagerer mye bedre enn sist? Den blå strimmelen er på første urin og ble glemt på badet kl 06.00, mens den andre i plast er på morgenurin ca 8.45. Det er så svakt, men kanskje? 10 dpo i dag.
Vis vedlegget 427154Vis vedlegget 427155
Jeg ser! Er ikke kjent med den testen du bruker da, men det blir spennende å se!

Back
Topp