Wæææ! Ikke gjør dette så spennende, da! Jeg syntes den var negativ som rakker’n, men nå gjør du så jeg blir litt spent på morgendagens test likevelEr det bare jeg, eller skimter jeg noe svakt der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææ! Ikke gjør dette så spennende, da! Jeg syntes den var negativ som rakker’n, men nå gjør du så jeg blir litt spent på morgendagens test likevelEr det bare jeg, eller skimter jeg noe svakt der?
Haha! Jeg har selv lagt klar test til i morgen tidlig da er jeg 7 dpo og det er aaalt for tidlig, men jeg bare må! Kjente meg litt uggen/småkvalm i kveld og krysser fingrene for at det er et godt tegn!Ja ja, klarte meg neeeeesten til 11 dpo (er 7 dpo i dag)
Selvfølgelig blend hvit!
Vis vedlegget 426866
Har du tatt ny test??Wæææ! Ikke gjør dette så spennende, da! Jeg syntes den var negativ som rakker’n, men nå gjør du så jeg blir litt spent på morgendagens test likevel
Tok test i går (7 dpo) og syns det var skikkelig skuffende at den var helt blenda… selv om jeg vet det skal mye til for å få positiv test så tidlig.Nedtur, 9dpo
Det er sant, men det er fortsatt tidlig enda såTok test i går (7 dpo) og syns det var skikkelig skuffende at den var helt blenda… selv om jeg vet det skal mye til for å få positiv test så tidlig.
Uansett når man tester er det en skuffelse når den ikke viser antydning til strek
Det er pyton...Tok test i går (7 dpo) og syns det var skikkelig skuffende at den var helt blenda… selv om jeg vet det skal mye til for å få positiv test så tidlig.
Uansett når man tester er det en skuffelse når den ikke viser antydning til strek
Har ikke rukket å teste enda i dag, og nå er det nok en stund til jeg må tisse igjen. Men skal oppdatere her når jeg forhåpentligvis får tatt en test i kveld en gang!Har du tatt ny test??
Ser skyggen på den tørre! Blir spennende i morgenNå ble det plutselig veldig spennende her Skulle vente til fredag men det klarte jeg selvfølgelig ikke, så jeg tok en test i dag tidlig. Rakk ikke vente ut hele tiden så lot den bare ligge. Når jeg kommer hjem nå i kveld ser jeg en svak skyggestrek på den. Det kan selvfølgelig bare være vanlig skyggestrek siden jeg ikke vet når den ble synlig. Tok ny test i kveld nå men den ser jeg ikke noe særlig på. Men den er nok ganske utvannet siden jeg drikker og tisser jevnlig gjennom dagen.. spent på de neste dagene!!Vis vedlegget 426961
Spennende!Nå ble det plutselig veldig spennende her Skulle vente til fredag men det klarte jeg selvfølgelig ikke, så jeg tok en test i dag tidlig. Rakk ikke vente ut hele tiden så lot den bare ligge. Når jeg kommer hjem nå i kveld ser jeg en svak skyggestrek på den. Det kan selvfølgelig bare være vanlig skyggestrek siden jeg ikke vet når den ble synlig. Tok ny test i kveld nå men den ser jeg ikke noe særlig på. Men den er nok ganske utvannet siden jeg drikker og tisser jevnlig gjennom dagen.. spent på de neste dagene!!Vis vedlegget 426961
Jeg fikk ikke positiv test før på 13 dpo på min første graviditet, så jeg ville gitt det noen dager til.Noen som har erfaring med dobbeldose Letrozol + Ovitrelle? (ikke i forbindelse med ivf) Tester dette ut nå denne syklusen, venter på å teste. Er ca. 9dpo/10dpo og klarte selvfølgelig ikke å vente…helt blenda test i dag Betyr det at løpet er kjørt? Eller er det fortsatt håp