IKM uke 6

Ja ja, klarte meg neeeeesten til 11 dpo (er 7 dpo i dag) :laughing005
Selvfølgelig blenda hvit!
IMG_0614.jpeg

Last edited:
Tok test i går (7 dpo) og syns det var skikkelig skuffende at den var helt blenda… selv om jeg vet det skal mye til for å få positiv test så tidlig.
Uansett når man tester er det en skuffelse når den ikke viser antydning til strek :sorry:

Er vel enten Dpo 2 eller 3 idag, har to apper som sier forskjellig :shy: men jeg har så gæli med stikking i begge eggstokkan, veldig el smerter. Kan det sitte i enda?

Hadde en kjemisk nå sist, så lurer på om elsmertene kan bli sterkere?

Noen som har erfaring med dobbeldose Letrozol + Ovitrelle? (ikke i forbindelse med ivf) Tester dette ut nå denne syklusen, venter på å teste. Er ca. 9dpo/10dpo og klarte selvfølgelig ikke å vente…helt blenda test i dag :confused: Betyr det at løpet er kjørt? Eller er det fortsatt håp:shy:

Nå ble det plutselig veldig spennende her:nailbiting: Skulle vente til fredag men det klarte jeg selvfølgelig ikke, så jeg tok en test i dag tidlig. Rakk ikke vente ut hele tiden så lot den bare ligge. Når jeg kommer hjem nå i kveld ser jeg en svak skyggestrek på den. Det kan selvfølgelig bare være vanlig skyggestrek siden jeg ikke vet når den ble synlig. Tok ny test i kveld nå men den ser jeg ikke noe særlig på. Men den er nok ganske utvannet siden jeg drikker og tisser jevnlig gjennom dagen.. spent på de neste dagene!!
IMG_4325.jpeg

Vedlegg

• IMG_4323.jpeg
    IMG_4323.jpeg
    956,9 KB · Visninger: 54
Nå ble det plutselig veldig spennende her:nailbiting: Skulle vente til fredag men det klarte jeg selvfølgelig ikke, så jeg tok en test i dag tidlig. Rakk ikke vente ut hele tiden så lot den bare ligge. Når jeg kommer hjem nå i kveld ser jeg en svak skyggestrek på den. Det kan selvfølgelig bare være vanlig skyggestrek siden jeg ikke vet når den ble synlig. Tok ny test i kveld nå men den ser jeg ikke noe særlig på. Men den er nok ganske utvannet siden jeg drikker og tisser jevnlig gjennom dagen.. spent på de neste dagene!!Vis vedlegget 426961
Ser skyggen på den tørre! Blir spennende i morgen :D

Kremt, har blitt et par tester ila dagen :shy: ganske kjipe dog, bare litt skygge slik det ser ut nå :shifty: (denne er fra ettermiddagen, tok en nå ikveld som var ganske blank)

Vedlegg

• PXL_20240131_154641000.jpg
    PXL_20240131_154641000.jpg
    629,2 KB · Visninger: 84
Nå ble det plutselig veldig spennende her:nailbiting: Skulle vente til fredag men det klarte jeg selvfølgelig ikke, så jeg tok en test i dag tidlig. Rakk ikke vente ut hele tiden så lot den bare ligge. Når jeg kommer hjem nå i kveld ser jeg en svak skyggestrek på den. Det kan selvfølgelig bare være vanlig skyggestrek siden jeg ikke vet når den ble synlig. Tok ny test i kveld nå men den ser jeg ikke noe særlig på. Men den er nok ganske utvannet siden jeg drikker og tisser jevnlig gjennom dagen.. spent på de neste dagene!!Vis vedlegget 426961
Spennende! :Heartpink

Noen som har erfaring med dobbeldose Letrozol + Ovitrelle? (ikke i forbindelse med ivf) Tester dette ut nå denne syklusen, venter på å teste. Er ca. 9dpo/10dpo og klarte selvfølgelig ikke å vente…helt blenda test i dag :confused: Betyr det at løpet er kjørt? Eller er det fortsatt håp:shy:
Jeg fikk ikke positiv test før på 13 dpo på min første graviditet, så jeg ville gitt det noen dager til.

Back
Topp