IKM uke 6

Da er det bare dpo perioden igjen her da på oss her inne? :D Blir spennende tider damer!

Hvordan skal dere bruke dpo dagene?

Er det noe dere kommer til å spise/drikke mer av, og er det noen av dere som kommer til å kutte ut noe i den perioden? :love2
Jeg henger nok litt bakpå, antar EL er i morgen eller onsdag, så jeg er snaaart i dpo-land med resten :Heartred

Bare 2 dpo her, den ventetida er så lang :smiley-ashamed004
Jobb hjelper jo til å distrahere litt. Prøver å spise ananas denne runden siden jeg tilfeldigvis leste om det her inne. Vurderer å finne meg en ny hobby så man får noe annet å tenke på :laughing002
Kjøper ananas og granateplejuice så det står i her, mannen i huset skjønner vel ikke bæret sikkert :laughing002

8 dpo. Hadde egentlig ikke tenkt til å teste i dag, men det er rart med det, plutselig gjorde jeg det likevel :hilarious:. Den var like negativ som antatt, så får se om jeg føler for å teste igjen i morgen eller vente.

Vedlegg

• IMG_6890.jpeg
    IMG_6890.jpeg
    239,7 KB · Visninger: 46
Litt forvirra jeg nå. Toppen hadde jeg på ettermiddagen på lørdagen, så d ble kos lørdagskvelden. I dag tidlig så fikk jeg noen stikk på venstre side (motsatte side jeg hadde eggløsning) og en bitteliten rød flekk på papiret etter do.. :sour:

Har jeg hatt eggløsning to ganger, enda jeg har ikke hatt positiv eggløsningtest siden lørdag?

kan det ha blitt slippet 2 egg? :wideyed:

Testet ikke etter EL, men IKM om 6 dager. Blenda test i morges, røk på en smell. Får se om jeg klarer la vær i morgen :smiley-ashamed004
Drømmer så mye og våkner så mye om natten, pleier aldri gjøre det…

Er sååååååååå trøtt :dead:
Men har nok mer sammenheng med at jeg våknet x antall ganger i løpet av natten da blodsukkeret mitt (er type 1 diabetiker) bestemte seg for å kjøre berg og dalbane i tillegg til at 3-åringen sov veldig urolig.

Meget mulig syklusen min blir litt lengre denne måneden da de har vært uvanlig kort (26 og 27 dager) de to siste månedene. Har vanligvis syklus på 30-31 dager. Derfor spent på om (eventuell) TR kommer litt senere enn appene antar.

Det ser ut som at eggløsning er forsinket. Frustrerende, elslim i flere dager men ikke positiv test (tester 3 ganger daglig). Cd 16 i dag.

Gikk på en smell og testet:playful: vet det er tidlig enda, men føler jeg skimter en strek eller er det øya mine som tuller eller skyggestrek?

Vedlegg

• IMG_9838.jpeg
    IMG_9838.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 103
Gikk på en smell og testet:playful: vet det er tidlig enda, men føler jeg skimter en strek eller er det øya mine som tuller eller skyggestrek?
Hvor mange dpo er du? Ser noe der! Men føler det er så mange som får skyggestrek på babyplan testene om dagen. Håper denne blir sterkere de neste dagene :smiley-angelic002

Jeg er 6 dpo i dag i følge Premom, men innbiller meg mer 7 dpo. Ganske sikker på at det var implantasjon i går. I dag er det kun veldig svake murringer i livmor innimellom. Men magen er ganske stram helt nederst. Veldig spent på om det kommer flere symptomer snart eller om jeg bare har innbilt meg dette.

Våknet også i natt veldig brått med smerter i livmorområdet. Kjente i går noe i motsatt eggstokk og vet ikke om jeg drømte det eller ikke, men at det var implantasjon nr to det blir spennende å se om jeg bare er helt koko eller om jeg kjenner kroppen så vanvittig godt. Heller mer mot helt koko, men har jo fortsatt et lite håp.

Litt forvirra jeg nå. Toppen hadde jeg på ettermiddagen på lørdagen, så d ble kos lørdagskvelden. I dag tidlig så fikk jeg noen stikk på venstre side (motsatte side jeg hadde eggløsning) og en bitteliten rød flekk på papiret etter do.. :sour:

Har jeg hatt eggløsning to ganger, enda jeg har ikke hatt positiv eggløsningtest siden lørdag?

kan det ha blitt slippet 2 egg? :wideyed:
Det kan jo være? Men kan også være at egget ikke slapp før nå? Jeg er nybegynner på dette, så ikke stol på det jeg sier!

Det kan jo være? Men kan også være at egget ikke slapp før nå? Jeg er nybegynner på dette, så ikke stol på det jeg sier!
Ja er nybegynner selv! Jeg kjenner veldig på kroppen når el er, for jeg får små blødning og stikkinger, men har aldri blødd 3 dager under el :smiley-ashamed004

Første blødning var noen timer før positiv el
andre blødning var dagen jeg hadde el (på lørdag)

Så stakk det skikkelig idagtidlig i eggstokken og det va bare en liten rød prikk liksom :bored: aldri hatt en sånn prikk før heller:rolleyes:

Back
Topp