Lillegull<33
Flørter med forumet
Da skal jeg prøve å holde håpet oppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henger helt med på alt du føler. Veldig vanskelig å vite om man kan sammenligne med tidligere graviditeter når det ikke gikk bra. Jeg har samme problem.Jeg kjente plutselig på skikkelig menslignende kramper i nedre del av magen. Ble skikkelig deppa. Håper så innmari at det skal gå denne gangen. Kjenner fortsatt noe rart i livmorområdet, men ikke sånn som første gang. Så blir jeg usikker - vil jeg kjenne det likt som første gang? Det gikk jo til helvete kan man si med MA og abort på sykehuset. Merker jeg blir litt stressa. Og det er for tidlig med mensen allerede nå, så kanskje det kan være et godt tegn? Det er så vanskelig i dpo-land! Er 7dpo i dag. Vet ikke om jeg faktisk kjenner på litt småkvalme og uggenhet eller om jeg innbiller meg det. Og prøver å kjenne på puppene, men usikker på om de er noe mer ømme eller større enn vanlig. Forrige gang var jeg så bombesikker, nå vet jeg ikke. Og går det ikke nå, så skjer det ikke ved neste el for da er samboer på to ukers reise. Prøver å si til meg selv at da har jeg to måneder på å bli sprek og sterk, men vil jo mye heller bli gravid nå. Beklager forvirrende, blandede og litt pessimistiske tanker, men er ganske sikker på at det finnes noen andre her inne som tenker i samme bane...
10 dpo er fortsatt veldig tidlig for positiv test. Nr 1 egget kan feste seg tom 12 dpo 2. normalen for positiv test er 14 dpo.Æsj da, får vel innse at det ikke gikk denne gangen heller på tross av skylling (jeg burde ikke ha håpet, men man gjør det jo likevel)
10dpo.
oioiNå ble det plutselig veldig spennende her Skulle vente til fredag men det klarte jeg selvfølgelig ikke, så jeg tok en test i dag tidlig. Rakk ikke vente ut hele tiden så lot den bare ligge. Når jeg kommer hjem nå i kveld ser jeg en svak skyggestrek på den. Det kan selvfølgelig bare være vanlig skyggestrek siden jeg ikke vet når den ble synlig. Tok ny test i kveld nå men den ser jeg ikke noe særlig på. Men den er nok ganske utvannet siden jeg drikker og tisser jevnlig gjennom dagen.. spent på de neste dagene!!Vis vedlegget 426961
Jeg går på progesteron, så får ikke mensen før ca to dager etter jeg slutter på det. Progesterontilskudd fører med seg graviditetssymptomer, så jeg kan ikke stole på kroppen min når jeg går på det jeg vet at positiv test kan komme senere enn 10dpo, henger bare igjen fra da vi prøvde på minsten og jeg fikk godt synlig positiv 9dpo10 dpo er fortsatt veldig tidlig for positiv test. Nr 1 egget kan feste seg tom 12 dpo 2. normalen for positiv test er 14 dpo.
Jeg ville ikke gitt opp så tidlig. Med mindre du virkelig ikke føler deg gravid og mensen kommer og du vet dere bomma med aksjer og slikt. Du kjenner kroppen din best, men de sier også at alle svangerskap er ulike. Jeg ville holdt håpet oppe litt til.
Den ser veldig positiv utHei dere! Jeg er 10 dpo og tror kanskje jeg er gravid Testen tatt på morgenurin vedlagt
Det der er jo positive streker! Kjempegøy! Gratulerer!Hei dere! Jeg er 10 dpo og tror kanskje jeg er gravid Testen tatt på morgenurin vedlagt
Den ser veldig positiv ut
Drister meg til å si gratulerer
Det der er jo positive streker! Kjempegøy! Gratulerer!
Absolutt gravid! Gratulerer! Jeg setter deg som første på gavidlistaHei dere! Jeg er 10 dpo og tror kanskje jeg er gravid Testen tatt på morgenurin vedlagt
iiiik! Herregud. Tusen takk. Håper å se masse fler streker her fremover!Absolutt gravid! Gratulerer! Jeg setter deg som første på gavidlista
åå så kjekt!! GratulererHei dere! Jeg er 10 dpo og tror kanskje jeg er gravid Testen tatt på morgenurin vedlagt
Tuusen takkåå så kjekt!! Gratulerer
Å gratulerer!! Så fantastiskHei dere! Jeg er 10 dpo og tror kanskje jeg er gravid Testen tatt på morgenurin vedlagt
Så fin strek så tidlig! GratulererHei dere! Jeg er 10 dpo og tror kanskje jeg er gravid Testen tatt på morgenurin vedlagt
Hei dere! Jeg er 10 dpo og tror kanskje jeg er gravid Testen tatt på morgenurin vedlagt
Å gratulerer!! Så fantastisk
Så fin strek så tidlig! Gratulerer
Såå kjekt! Gratulerer
Min er fortsatt blendahvit, ca 10/11DPO. Tok en vanlig gtest, da jeg venter på flere tidlig gtester i posten. Kan være det ikke er nok HCG eller ingen. Håååper på 2 streker snart på meg også