IKM uke 6

Denne er jo helt klart positiv! Gratulerer! Jeg setter deg på gravid :joyful:

Denne er jo helt klart positiv! Gratulerer! Jeg setter deg på gravid :joyful:
Åh kan ikke tru det helt enda…. Skal driste meg til en digital enten i kveld eller i morgen. Er på reise med bare samboeren, har ikke fortalt han enda, håper jeg får overrasket han med en pos digital :Heartred

Da har vi positiv tidligtest her i hus! Hurra! Så håper jeg det fortsetter å stige og at alt går bra denne gangen. Har tilbud om veldig tidlig ultralyd i uke 6-7 for å sjekke at hjertet faktisk slår denne gangen, så den timen skal bookes asap!
IMG_4301.jpeg

dpo 6/7 så klart blendahvit test :laughing002 idag har jeg kjent litt sånn «sting» følelse på venstre side mot midten.. usikker om det er bare kroppen som kjenner på absolutt alt om dagene, eller om det kan være festesmerte :nailbiting::joyful:

Forrige syklus så var jeg kjempetrøtt!! Sovnet på sofaen flere dager på rad etter jobb, noe jeg aldri ellers gjør. i pms tiden så har jeg også veldig lite energi, men de siste dagene så har jeg så masse energi! jeg skal gjør alt! Så noe stemmer ikke helt :bored: Kroppen er rar..

10/11 dpo i dag! Foreløpig ganske blenda, men nistirrer jeg nok så klarer jeg alltid å få på en ekstra strek med streksynet mitt :laughing001

IMG_4191.jpeg

Negativ test idag også, 13-14DPO. Hadde håpet på at Letrozol, Ovitrelle og cyclogest skulle gjøre susen denne pp men men… Nå gruer jeg meg til tr kommer :nailbiting: Har hatt en del stikkinger/merkelige følelser i brystene og litt murringer, men ikke så lett å si hva det kommer av. Hvilepulsen og temp har også vært høyere de siste 7 dagene, men er på vei ned igjen

Negativ test idag også, 13-14DPO. Hadde håpet på at Letrozol, Ovitrelle og cyclogest skulle gjøre susen denne pp men men… Nå gruer jeg meg til tr kommer :nailbiting: Har hatt en del stikkinger/merkelige følelser i brystene og litt murringer, men ikke så lett å si hva det kommer av. Hvilepulsen og temp har også vært høyere de siste 7 dagene, men er på vei ned igjen
Då kan jeg bare flyttes til TR

Back
Topp