~IKM UKE 6~

Jeg hadde IKM på torsdag, men ingen tr, og negativ test i går og i dag :(

Hadde nettopp litt morgen kos og det kom litt rød brunt ut sammen med sæden da jeg gikk på do etterpå.. Betyr vell at tanta kommer det..?:-/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikm idag men ingen tegn.. negativ test.. får fokusere på gutte barnebursdag som er om noen timer.. selv begynner panikken ettersom jeg sitter i morgenkåpa ennå.. og har ikke bakt alt ennå.. men går vel seg til :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er alltid håp helt til tanta er kommet :-)

Ja, det er sant! Håper og håper hun ikke kommer, og at kroppen bare ikke har produsert nok hormoner enda! Tr har i alle fall aldri vært så sen før :)

Drømte i natt at jeg var blitt gravid. Håper virkelig det skjer neste pp, bare jeg kommer meg hjem fra sykehuset før el, så det blir litt kos. Men blir nok litt pause fra den skikkelige prøvingen nå mens jeg har gips, så får vi heller ta det opp igjen fra mai når gipsen er borte.

Hadde nettopp litt morgen kos og det kom litt rød brunt ut sammen med sæden da jeg gikk på do etterpå.. Betyr vell at tanta kommer det..?:-/

Jeg hadde brunrød utflod etter sex ved IKM da jeg var gravid, så trenger ikke være negativt :)

Jeg hadde brunrød utflod etter sex ved IKM da jeg var gravid, så trenger ikke være negativt :)
Ok. Håper det ikke blir noe mer enn dette da. Ble litt småsur :-P hehehe.. Heeelt på tuppa!!

Ok. Håper det ikke blir noe mer enn dette da. Ble litt småsur :-P hehehe.. Heeelt på tuppa!!

Skjønner jeg godt! Satser på at det er et godt tegn jeg :)

Nå er det helt tørt... Åååh.."forbannet være denne ventetiden!!" må bare beklage at jeg maser så mye her inne, men sånn blir det når jeg blir helt på tuppa!! O:)

Nå er det helt tørt... Åååh.."forbannet være denne ventetiden!!" må bare beklage at jeg maser så mye her inne, men sånn blir det når jeg blir helt på tuppa!! O:)

Har hatt det likt de siste dagene. Og her ble testen positiv.

Her kom tr så det sang i natt, så dett var dett. :(

Da avslutter jeg min tilværelse som prøver og legger all min energi i å være den beste ettbarnsmammaen i verden! Det er fordeler med enebarn også. :)

Ønsker dere lykke til videre, enten dere ble gravide denne runden eller om det kommer senere, jeg kommer sikkert til å snike litt på dere. Takk for meg! :)

Her kom tr så det sang i natt, så dett var dett. :(

Da avslutter jeg min tilværelse som prøver og legger all min energi i å være den beste ettbarnsmammaen i verden! Det er fordeler med enebarn også. :)

Ønsker dere lykke til videre, enten dere ble gravide denne runden eller om det kommer senere, jeg kommer sikkert til å snike litt på dere. Takk for meg! :)
Sender deg mange varme tanker og ønsker deg all lykke med barnet dere allerede er så heldige å ha :-) må bare titte innom og følge med på oss ;-) *klemmerpå*

Sender deg mange varme tanker og ønsker deg all lykke med barnet dere allerede er så heldige å ha :-) må bare titte innom og følge med på oss ;-) *klemmerpå*

Takk! :)

Håper du får se to streker snart!!! :)

Back
Topp