Ikm idag. Men flinke meg glemte av at jeg skulle teste idag og fikk ikke samlet opp urin til å teste! Haha for et tullebode!!! Men ingen tr enda da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For noen dager siden fikk jeg vondt i ryggen sånn jeg pleier å få når tr kommer men det sluttet,? å så har det bare økt på med utflod, veldig merkelig syns jeg å , er ofte trøtt, merket at blåbær som en får kjøpt i plast boks smakte ikke godt lengre å de var helt nye også men jeg ble kvalm av smaken, det er typisk sånn en får når en er gravid smaken forandres, men rart testen ble negativ når jeg kjenner sånt ? hmmm eller kansje bare jeg som håper for mye til at jeg er gravid at jeg blir lurt!!! Min sønn er 13 måneder . men kjenner meg litt igjen noen av symptomene jeg hadde da jeg gikk med han, men de kom ikke før senere i svangerskapet. kroppen er merkelig, lettere å bli lurt siden jeg har pcos som også gir symptomer som ligner på symptomer på graviditet. vil ialfal ha en posetiv test for å være sikker på at ikke kroppen er helt på bærtur. Masse lykke til du også håper du får posetiv test at tr holder seg vekke .
Jeg har også hat ømme bryst, men det har komt å gått. har vært mye tørst å måtte drikke mye vann, Vi får krysse fingrene å håpe at det er en liten spire . At ikke kroppen bare lurer oss . hadde vært så koselig med en oktober spire , Jeg har Januar barn .Så hadde vært fint med et høstbarn!Jeg og har hatt veldig mye stikninger i ryggen.. og nå er det borte.. men puppene ble ømme nå de siste to dager.. måtte tafse litt på tappen, bruker hansker jeg da men funker vel det og?
Bare masse hvit kremete utflod-tappen er myk og med en liten åpning.. ingen antydning til blod overhode.. jeg har begynt å luktw ting , for eks søppla istad, skulle knyte posen og holdt på å spy av den kvalme ekle lukta.. sambo lurte på hva jeg brakk meg for-så han lukta han og- og mente det ikke lukta så ille som jeg skulle ha det til..
Siste nettene har jeg våkna til mange rare tider for jeg er såååå tørst!
Som skrevet før, ingen følelse på at det har klaffet, men kjenner heller ikke T tr er på vei.. men vi får bare vente å se.. har bare en g.test igjen så bestilte akkurat 45 til.. haha.. testetøs?? Neeeeida... ikke skulle jeg bli tappetafser heller... *kremt*
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Min tr kom i går på dag 32. Sluttet med pillen i desember.. Ville ikke tro det helt jeg heller,men måtte nok innse det harde fakta at tr ankom.:-( er nok litt sent med festeblødning på dag 32, med mindre du har hatt flere eggløsninger i syklusen. Festeblødning skjer 4-6dager etter El.som regelGår det an å ha festeblødning så sent som dag 32 i syklus? Klarer bare ikke helt å gi opp håpet selv om tr sannsynligvis har kommet.. Synes tr er litt annerledes enn den pleier, men er vel kanskje bare fordi jeg har sluttet meg pillen.. :S
Min tr kom i går på dag 32. Sluttet med pillen i desember.. Ville ikke tro det helt jeg heller,men måtte nok innse det harde fakta at tr ankom.:-( er nok litt sent med festeblødning på dag 32, med mindre du har hatt flere eggløsninger i syklusen. Festeblødning skjer 4-6dager etter El.som regel
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Satser på at den sitter nå i februar :-DVar det jeg trodde jaja da blir det bedre lykke neste pp på oss begge Kanskje det er universet som forteller meg at jeg ikke skal være kvalm og dårlig i praksis..
Vis vedlegget 49979
Omg!!!!! Fikk streker frem på 2 forskjellige tester på brusutvannet urin!!!! Å streken er lyselyse rosa!!!
Vis vedlegget 49979
Omg!!!!! Fikk streker frem på 2 forskjellige tester på brusutvannet urin!!!! Å streken er lyselyse rosa!!!
Hei kan du oppdatere på meg også jeg har Passert Ikm nå , fortsatt ingen TR , mye hvit lotion utflod !Gratulerer til alle så har fått så fine testerskal oppdatere ikm listen i kveld
Hei kan du oppdatere på meg også jeg har Passert Ikm nå , fortsatt ingen TR , mye hvit lotion utflod !