~IKM UKE 6~

Forsatt hvit test.. nå syns jeg tr bare kan se å komme snart. Blir helt gaal av dette jeg. Syklusdag 33!! Skulle tro man ville få en positiv test snart da. Er så utålmodig altså:p

Akkurat samme her. Syklusdag 33 og fortsatt hvit test...
Håper vi begge får positiv test snart!

Er så kjedelig å gå rundt sånn å vente altså, ja det håper jeg vi får snart også. Ellers får tr komme snart,så man får starta på nytt igjen;) Har du noen symptomer?

Ja, helt enig!
Ganske få symptomer, men har vært noe småkvalm de siste dagene, og på må jeg tisse nesten hele tiden (ikke om natten, men mye oftere enn vanlig på dagen)... Det som er rart er at vanligvis får jeg ømme/såre bryster før tr, men jeg har ikke noen ømhet eller noe denne gang... Det er jo egentlig et dårlig tegn?

Har du noen symptomer? :)

Der ser det ut som tanta kom...ÆSJ!!!!!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ønsker alle de gravide lykke til i terminforum :-) kommer til å savne dere. Syns det har vert en fin pp med mange flotte forumdamer <3

Der ser det ut som tanta kom...ÆSJ!!!!!!!

Æsj da. Jeg skulle jo ha deg med til oktober. Men lykke til i neste PP.
Å du. Ta deg skikkelig på tak nå ang kosthold og blodsukker. Det hjelper på for en spire.

Æsj da. Jeg skulle jo ha deg med til oktober. Men lykke til i neste PP.
Å du. Ta deg skikkelig på tak nå ang kosthold og blodsukker. Det hjelper på for en spire.
Det skal jeg gjøre :-) lykke til med svangerskapet :-)

Ja, helt enig!
Ganske få symptomer, men har vært noe småkvalm de siste dagene, og på må jeg tisse nesten hele tiden (ikke om natten, men mye oftere enn vanlig på dagen)... Det som er rart er at vanligvis får jeg ømme/såre bryster før tr, men jeg har ikke noen ømhet eller noe denne gang... Det er jo egentlig et dårlig tegn?

Har du noen symptomer? :)

Trenger ikke være dårlig tegn det! Har hatt symptomer,men ikke nå :/ eller jeg tisser endel,men det er vel det eneste å. Håper vi får to streker snart :) Ventinga som er værst. Hehe

Trenger ikke være dårlig tegn det! Har hatt symptomer,men ikke nå :/ eller jeg tisser endel,men det er vel det eneste å. Håper vi får to streker snart :) Ventinga som er værst. Hehe

Okei, ja det er i alle fall avvik fra normalen... Ja, det er absolutt verst å vente! Ja, det håper jeg også! :)

Ikm idag.. ingen tegn på tr.. ømme pupper, hard i magen.. og neg tester... :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ingen tegn til tr og fortsatt en strek for lite på testen..... Syklusdag 34 er i gang....

:)Ikm uke 6:)

~Mandag 3 Februar~

sanndy
Suseguri

~Tirsdag 4 Februar~

3nøtter (pp5)

~Onsdag 5 Februar~

lillema74

~Torsdag 6 Februar~

lillemaur
ToneMarie81
paleface

~Fredag 7 Februar~

Zafran
Glad sau
Pixxi

~Lørdag 8 Februar~

Trollveitja,
ssb24
Annemor
unknownP

~Søndag 9 Februar~

Stolt Mamma PP3
Lille_Lingu
Ønskerseg1til
to_be_continued
Fitnessmamma

:)Gravid:)

Snelafel
linzy_4
xlibrax80
Romi
Mammatil2prøverpå3

:confused:Passert Ikm:confused:

Lilli89

:mad:Ikke gravid:mad:

nummer en
♥Tullerusk♥
Mommo
håperpåettmirakel
HoneyBooBoo

:confused013Ikke oppdatert:confused013
Du kan sette meg opp på ikke gravid.

Æsj så kjedelig.. pleier du å ha så lange sykluser??

Nei, toppen 30 dager. Hadde en på 35 når jeg netopp hadde sluttet på prevensjon... Har ikke lyst på noe kluss med syklusen...

Nei, toppen 30 dager. Hadde en på 35 når jeg netopp hadde sluttet på prevensjon... Har ikke lyst på noe kluss med syklusen...

Nei det skjønner jeg godt... slitsomt og huekjørende.. min syklus pleier ikke tulle og nå er jeg som sagt på ikm.. 14 dpo.. synes jeg bør få tr eller to streker.. ikke mer uvisshet :(

Det er IKM i dag, Jeg er 13 dpo tok en test i går tidlig men den ble da negativ. ingen tr men mye hvit utflod som ligner lotion ikke sikker på om det er et tegn eller at tante rød er like rundt hjørnet? Husker da jeg gikk med min første så fikk jeg mye utflod, men siden testen ble negativ i går så har jeg mistet litt troen, burde had HCG nå om jeg er gravid, eller er sånn strimmel tester lite følsom? har en cbd som jeg skal vente med å ta. om syklusen har hengt seg opp nå så venter jeg 1 uke før jeg tar en ny test. Lykke til dere andre som også venter!

Last edited:
Det er IKM i dag, Jeg er 13 dpo tok en test i går tidlig men den ble da negativ. ingen tr men mye hvit utflod som ligner lotion ikke sikker på om det er et tegn eller at tante rød er like rundt hjørnet? Husker da jeg gikk med min første så fikk jeg mye utflod, men siden testen ble negativ i går så har jeg mistet litt troen, burde had HCG nå om jeg er gravid, eller er sånn strimmel tester lite følsom? har en cbd som jeg skal vente med å ta. om syklusen har hengt seg opp nå så venter jeg 1 uke før jeg tar en ny test. Lykke til dere andre som også venter!

Jeg også har slik utflod du beskriver.. men husker ikke om det var slik med mine to andre.. de er 7 og 8 nå..
Ingen gravid følelse men kjenner heller ikke tr i nærheten... det er noe rart nå..

Jeg også har slik utflod du beskriver.. men husker ikke om det var slik med mine to andre.. de er 7 og 8 nå..
Ingen gravid følelse men kjenner heller ikke tr i nærheten... det er noe rart nå..

For noen dager siden fikk jeg vondt i ryggen sånn jeg pleier å få når tr kommer men det sluttet,? å så har det bare økt på med utflod, veldig merkelig syns jeg å , er ofte trøtt, merket at blåbær som en får kjøpt i plast boks smakte ikke godt lengre å de var helt nye også men jeg ble kvalm av smaken, det er typisk sånn en får når en er gravid smaken forandres, men rart testen ble negativ når jeg kjenner sånt ? hmmm eller kansje bare jeg som håper for mye til at jeg er gravid at jeg blir lurt!!! :( Min sønn er 13 måneder . men kjenner meg litt igjen noen av symptomene jeg hadde da jeg gikk med han, men de kom ikke før senere i svangerskapet. kroppen er merkelig, lettere å bli lurt siden jeg har pcos som også gir symptomer som ligner på symptomer på graviditet. vil ialfal ha en posetiv test for å være sikker på at ikke kroppen er helt på bærtur. Masse lykke til du også håper du får posetiv test at tr holder seg vekke . ;)

Back
Topp