Sofiemor88
Glad i forumet
Fortsatt ingen tr, å det kommer mer hvit lotion utflod. til å med når jeg har vært på do så er det også i urinen, rart syns nå jeg. Men velger fortsatt å vente til søndag med å ta en test.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det er en liten spire derFortsatt ingen tr, å det kommer mer hvit lotion utflod. til å med når jeg har vært på do så er det også i urinen, rart syns nå jeg. Men velger fortsatt å vente til søndag med å ta en test.
Uhm, jeg synes jeg ser en antydning til strek på den øverste jeg, men mulig jeg bare ser synerIngen ting her i gården, syklusdag 31 og ingen tante. Begynner å tro at kroppen ikke får til EL når det er uregelmessig, jaja. Vente 9 mnd til før man kan få vite sånt
Vis vedlegget 50061Vis vedlegget 50062
Kansje du skulle oppdatere listen ????? Jeg har da passert IKM, ingen tr enda !Ikm uke 6
~Mandag 3 Februar~
sanndy
Suseguri
~Tirsdag 4 Februar~
3nøtter (pp5)
~Onsdag 5 Februar~
lillema74
~Torsdag 6 Februar~
lillemaur
ToneMarie81
paleface
~Fredag 7 Februar~
Zafran
Glad sau
Pixxi
~Lørdag 8 Februar~
Trollveitja,
ssb24
Annemor
unknownP
~Søndag 9 Februar~
Stolt Mamma PP3
Lille_Lingu
Ønskerseg1til
to_be_continued
Fitnessmamma
Gravid
Snelafel
linzy_4
xlibrax80
Romi
Mammatil2prøverpå3
Passert Ikm
Lilli89
Ikke gravid
nummer en
♥Tullerusk♥
Mommo
håperpåettmirakel
HoneyBooBoo
Ikke oppdatert
Sett anntydning på en annen for noen dager siden, men tror nok tanta bare er sein og at jeg muligens ser det jeg ønsker å se. Må ha tydeligere strek for å tro på detUhm, jeg synes jeg ser en antydning til strek på den øverste jeg, men mulig jeg bare ser syner
Her er jeg på dag 35 i syklus og fortsatt ingen tr..... Tok ikke test i morrest... Venter noen dager for å se om tr kommer...
Er ganske utolmodig for å finne ut hva som foregår
Lykke til! Håper tanta holder seg borte, og at det er en liten spire der inne
Du kan sette meg på ikke gravid, TR kom i natt da er det ny PP ! Gratulerer til dem som har blitt gravide og lykke til dere som venter enda.Ikm uke 6
Gravid
Snelafel
linzy_4
xlibrax80
Romi
Mammatil2prøverpå3
Fitnessmamma
Passert Ikm
Trollveitja,
Stolt Mamma
Ikke gravid
nummer en
♥Tullerusk♥
Mommo
håperpåettmirakel
HoneyBooBoo
Lilli89
Suseguri
Ønskerseg1til
to_be_continued
unknownP
paleface
Glad sau
Ikke oppdatert
sanndy
3nøtter (pp5)
lillemaur
ToneMarie81
Lille_Lingu
Zafran
Pixxi
lillema74
ssb24
Annemor
Æsj da :/ god bedring vet hvor fælt det der kan være.Tanta kom i dag tidlig, her blir det varmeflaskebruk til smertene døyves
TakkÆsj da :/ god bedring vet hvor fælt det der kan være.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Nei! Håper det går bra <3Ser ut som vi mister spira nå :-(
Blør friskt blod :-(
Ser ut som vi mister spira nå :-(
Blør friskt blod :-(
Åå nei :-( :-(Nei huff. Håper det går bra <3
Håper på at den fortsatt sitter. Vil ikke ha deg med på flere ikm grupper ;-) krysser fingrene for degSer dårlig ut. Men har ikke smerter, foreløpig.
Kanskje håpe på at vi hadde to, og mistet en.
:-( :-(Gikk til helvette
Blir ny IKM i uke 11.
Skal teste etter EL, og skal spørre gyn om progesterontilskudd