~IKM UKE 6~

Det ble tante-besøk her også. Neste EL er mannen på jobb. Så dette kan ta tid! :-P

Lykke til alle sammen! :)

Enda ikke tr her! Har ikke testet siden søndag.

Ta en test da vell :-D jeg er spent!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kanskje jeg må det, men jeg vil liksom ikke ha "enda en negativ test"... Testet tre dager på rad etter IKM... Hadde vært toppen av lykken med positiv test i morgen! :D
(og jeg er jo utålmodig på å finne ut om det virkelig er en spire som er grunnen til at tr ikke dukker opp!)

Kanskje jeg må det, men jeg vil liksom ikke ha "enda en negativ test"... Testet tre dager på rad etter IKM... Hadde vært toppen av lykken med positiv test i morgen! :D
(og jeg er jo utålmodig på å finne ut om det virkelig er en spire som er grunnen til at tr ikke dukker opp!)
Kjør på og test :-D. Jeg er utålmodig på vegne av deg. Hvordan i alle dager klarer du å vente?!!

Hehe.. Vet ikke helt, men har få tester, og så er det ikke så lett å få tak i flere akkurat nå + at jeg ikke møter mannen før om halvannen uke! og jeg har ikke lyst til å si det til han på tlf... Jeg bor hos mamma og pappa fordi jeg er i praksis, og hvordan skal jeg klare å la være å si det til dem på all den tiden?? Det er liksom bedre å ikke vite selv om jeg så fryktelig gjerne vil ha en positiv test! :)

Hehe.. Vet ikke helt, men har få tester, og så er det ikke så lett å få tak i flere akkurat nå + at jeg ikke møter mannen før om halvannen uke! og jeg har ikke lyst til å si det til han på tlf... Jeg bor hos mamma og pappa fordi jeg er i praksis, og hvordan skal jeg klare å la være å si det til dem på all den tiden?? Det er liksom bedre å ikke vite selv om jeg så fryktelig gjerne vil ha en positiv test! :)
Det kan jeg forstå :-)

Det er ingen tvil... Negativ test igjen... Jeg skjønner ikke hva som er galt. I dag er det syklusdag 37!(?)

Det er ingen tvil... Negativ test igjen... Jeg skjønner ikke hva som er galt. I dag er det syklusdag 37!(?)
Hmm :-/men det er alltid håp då lenge tanta ikke er der :-)

Hmm :-/men det er alltid håp då lenge tanta ikke er der :-)

Ja, men det er da veldig rart?
Jeg nevnte det i min frustrasjon til ei jeg er i praksis med, og hun sa at hun hadde ei venninne som ikke hadde fått påvist hcg før hun var i fjerde mnd. Altså slo ikke hcg ut på noen tester, verken hjemme, hos legen eller blodprøver før hun var fire uker gravid.

Jeg søkte dette opp og det er visstnok noen veldig få som opplever dette. Jeg vet ikke, men jeg synes bare dette begynner å bli veldig rart. Jeg har jo aldri vært gravid før, så jeg vet jo ikke hvordan det skal være, og jeg har jo ikke noen "store" symptomer, så jeg blir så usikker!
Føler meg utrolig oppblåst, og har litt småstikninger i underlivet, men ingen ting som ligner det jeg har før mensen........

Jeg får vel bare vente å se!

Her har endelig tr dratt sin vei

Da kom tr hit også... Lurer på hvordan syklistene blir nå som denne ble på 37 dager....
Da er vi i pp2og prøvingen fortsetter :)

Da kom tr hit også... Lurer på hvordan syklistene blir nå som denne ble på 37 dager....
Da er vi i pp2og prøvingen fortsetter :)
Var akkurat det samme i pp1 hos meg også, pp1 ble 35, pp2 ble 29 og pp3 ble 31. Får se hvordan det blir i pp4 nå :)

Back
Topp