Trollveitja
Elsker forumet
Åååå, mange varme klemmer til dere. Det skal ikke være lett, vil så gjerne at den sitter neste gangGikk til helvette
Blir ny IKM i uke 11.
Skal teste etter EL, og skal spørre gyn om progesterontilskudd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå, mange varme klemmer til dere. Det skal ikke være lett, vil så gjerne at den sitter neste gangGikk til helvette
Blir ny IKM i uke 11.
Skal teste etter EL, og skal spørre gyn om progesterontilskudd
Satser for fullt på neste EL. Da skal den lille sitte.Åååå, mange varme klemmer til dere. Det skal ikke være lett, vil så gjerne at den sitter neste gang
Kan du oppdatere på meg ? Jeg er ikke Gravid fikk TR i natt!Ikm uke 6
Gravid
Snelafel
linzy_4
xlibrax80
Romi
Mammatil2prøverpå3
Fitnessmamma
Passert Ikm
Trollveitja,
Stolt Mamma
Ikke gravid
nummer en
♥Tullerusk♥
Mommo
håperpåettmirakel
HoneyBooBoo
Lilli89
Suseguri
Ønskerseg1til
to_be_continued
unknownP
paleface
Glad sau
Ikke oppdatert
sanndy
3nøtter (pp5)
lillemaur
ToneMarie81
Lille_Lingu
Zafran
Pixxi
lillema74
ssb24
Annemor
Ta en test da vell :-D jeg er spent!!!Enda ikke tr her! Har ikke testet siden søndag.
Ta en test da vell :-D jeg er spent!!!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Kjør på og test :-D. Jeg er utålmodig på vegne av deg. Hvordan i alle dager klarer du å vente?!!Kanskje jeg må det, men jeg vil liksom ikke ha "enda en negativ test"... Testet tre dager på rad etter IKM... Hadde vært toppen av lykken med positiv test i morgen!
(og jeg er jo utålmodig på å finne ut om det virkelig er en spire som er grunnen til at tr ikke dukker opp!)
Det kan jeg forståHehe.. Vet ikke helt, men har få tester, og så er det ikke så lett å få tak i flere akkurat nå + at jeg ikke møter mannen før om halvannen uke! og jeg har ikke lyst til å si det til han på tlf... Jeg bor hos mamma og pappa fordi jeg er i praksis, og hvordan skal jeg klare å la være å si det til dem på all den tiden?? Det er liksom bedre å ikke vite selv om jeg så fryktelig gjerne vil ha en positiv test!
Det kan jeg forstå
Spennende :-D
Blir vel kanskje(!) test i morgen tidlig likevel tenker jeg
Hmm :-/men det er alltid håp då lenge tanta ikke er derDet er ingen tvil... Negativ test igjen... Jeg skjønner ikke hva som er galt. I dag er det syklusdag 37!(?)
Hmm :-/men det er alltid håp då lenge tanta ikke er der
Kan føre meg opp som ikke gravid forrestenTanta kom i dag tidlig, her blir det varmeflaskebruk til smertene døyves
Var akkurat det samme i pp1 hos meg også, pp1 ble 35, pp2 ble 29 og pp3 ble 31. Får se hvordan det blir i pp4 nåDa kom tr hit også... Lurer på hvordan syklistene blir nå som denne ble på 37 dager....
Da er vi i pp2og prøvingen fortsetter