~IKM UKE 6~

Da er vi kommet til fredag:)noen har fått svar på testene sine,noen med glede, andre med ikke så fullt gode nyheter,noen venter ennå i spenning:)håper det blir mange fine oktober spirer:)får dere så må videre til neste pp håper jeg det kommer en spire snart:)
Er noen som har passert ikm dag,hvordan går det med dere?
ToneMarie81
paleface
lillemaur
suseguri
3nøtter
Mammatil2prøverpå3
lillema74
sanndy
Zafran
Glad sau
Pixxi

Er ikke så lett å få med seg alle oppdateringer så derfor må jeg spørre:)

Ikm i dag. Usikker på hvordan dette ender

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Noen som vet hvor sensitive strimmeltestene fra wondfo er? Det er de som man kjøper på billige-tester.no. Har sett endel har brukt dem her:) Det er disse jeg bruker selv men finner ikke noe sted hvor sensitive de er

Da er vi kommet til fredag:)noen har fått svar på testene sine,noen med glede, andre med ikke så fullt gode nyheter,noen venter ennå i spenning:)håper det blir mange fine oktober spirer:)får dere så må videre til neste pp håper jeg det kommer en spire snart:)
Er noen som har passert ikm dag,hvordan går det med dere?
ToneMarie81
paleface
lillemaur
suseguri
3nøtter
Mammatil2prøverpå3
lillema74
sanndy
Zafran
Glad sau
Pixxi

Er ikke så lett å få med seg alle oppdateringer så derfor må jeg spørre:)

Om jeg følger syklusen fra forrige gang var ikm på mandag. Men veldig usikker på syklusen min,før jeg hadde en sa i oktober var syklusen på 28 dager, så hadde jeg en på 34 dager og den siste var på 28 igjen. Forsatt ingen tegn til tr enda. turen går for å kjøpe test nå,da jeg ikke har flere igjen:/

Jeg er på 11 dpo i dag , det Kommer mye utflod krem aktig , og så har jeg sånn rar smak i munnen , kansje posetivt det da? Jeg er usikker skal ta en test i morgen om ikke tr kommer. er 2 dager til IKM.

Begynner å miste helt troen nå... Åååh :-(

Vedlegg

• 1391783076641.jpg
    1391783076641.jpg
    115,4 KB · Visninger: 68
I utgangspunktet ikm i dag (men pga ustabil syklus kan jeg ta feil).
Ingen tegn til tr. Men negativ test :(

Sitter i mørket, da strømmen har gått i hele nabolaget. Har kikka så godt jeg kan med lommelykt, men får nok se bedre på testen når strømmen er tilbake.

Lykke til dere andre som skal teste i dag

Dagens. Ikm senest i dag. Ingen tr å se foreløpig og testen er så som så. Føler det er noe der, men er jo litt trøtt enda da :-P kan dere se noe?

Vedlegg

• 1391843285778.jpg
    1391843285778.jpg
    44,7 KB · Visninger: 59
Dagens. Ikm senest i dag. Ingen tr å se foreløpig og testen er så som så. Føler det er noe der, men er jo litt trøtt enda da :-P kan dere se noe?

Ser noe, men vanskelig å si. Synes alle kropper kunne produsert Hcg i like mengder til samme tid, hehhe.

Her er IKM i dag, skal til oppdretter på formiddagen så her må det forberedes så det ikke blir krise. Tror kanskje jeg har 29 dagers syklus, men satser på 28 til jeg har fått kartlagt mer. Mange symptomer som like så gjerne er PMS :p

Ser noe, men vanskelig å si. Synes alle kropper kunne produsert Hcg i like mengder til samme tid, hehhe.

Her er IKM i dag, skal til oppdretter på formiddagen så her må det forberedes så det ikke blir krise. Tror kanskje jeg har 29 dagers syklus, men satser på 28 til jeg har fått kartlagt mer. Mange symptomer som like så gjerne er PMS :p
Gi meg meg hcg NÅ liksom!! Eller tr.. Hvis tr kommer i dag kan jeg drikke i bursdagsfesten jeg skal på i kveld. Hvis ikke blir det edru uten å vite om det er vits... Syklusdag 32!!

I utgangspunktet ikm i dag (men pga ustabil syklus kan jeg ta feil).
Ingen tegn til tr. Men negativ test :(

Sitter i mørket, da strømmen har gått i hele nabolaget. Har kikka så godt jeg kan med lommelykt, men får nok se bedre på testen når strømmen er tilbake.

Lykke til dere andre som skal teste i dag
Sorry, jeg må bare le litt. Er så herlig hvordan vi styrer med dette graviditetsgreiene. Her skal det testes og avleses om så strømmen går! Fnis. I like it :D Hååper du finner strek i bedre lys!!

Uten å gi deg altfor store forhåpninger, men jeg ser da noe!! Veldig spennende :D

Noen som vet hvor sensitive strimmeltestene fra wondfo er? Det er de som man kjøper på billige-tester.no. Har sett endel har brukt dem her:) Det er disse jeg bruker selv men finner ikke noe sted hvor sensitive de er
Hadde håpet noen kunne svare på dette!

Back
Topp