~IKM UKE 6~

Negativ doc morris nå. Har ikke tisset på mange timer.
Men ser ut som TR er på vei :-(

Så på testen igjen. Noe mer enn tre minutt etter den var tatt.
ImageUploadedByBV Forum1391697147.783984.jpg

Men la den vel først bort etter bare ett minutt.

Den ser vel positiv ut?? Enten er vi mange som er gravide nå, eller så er det mange lurestreker ute og går! ;)
Hadde utflod med brunt i nå for ikke lenge siden, så mistenker TR kommer.
Skjer det ikke mer ang henne til i morgen tidlig, så ryker en CBD.

Jeg også har IKM i dag om denne syklusen er som siste. Har du klart å vente til nå med å teste? Flink du er! :) jeg er håpløst utålmodig og har testet i en uke allerede :P

Hehe :) ja, jeg sier til meg selv at vi har jo så vidt begynt prøvingen (pp1) så jeg forventer egentlig ikke at spiren sitter allerede ;)
Men det krevde sitt å ikke teste i morrest! Håper, håper tr ikke kommer!!!

Krysser fingrene!

Fremdeles ingen tegn til at tanta skal ankomme i morgen.. Sliter alltid med ekstreme smerter som kommer dager i forveien..spennende :-S

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hadde utflod med brunt i nå for ikke lenge siden, så mistenker TR kommer.
Skjer det ikke mer ang henne til i morgen tidlig, så ryker en CBD.
Jeg har også fått utflod med litt brunt i!!!! Det kommer å går liksom.. :s Å heller ingen posetiv test... Argh!!! Blir helt tullete av dette -_- å har ikke ikm før på søndag .....

Det kan være positivt :-) venninna mi hadde det når hun hadde ikm og var gravid.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hadde det 9-10 DPO. Så forsvant det, og i dag er det tilbake.
Så får bare vente i spenning til i morgen. Kommer det ikke mer enn nå, så tar jeg CBD.

Gratulere så mye!!

Fortsatt ingenting her! 11 asså dpo og superhvit test!
Bruker disse billigsrtipsene fra ebay som det var bilde av litt tidligere her.

Her ble det negativ cb i dag. Den var jo eldgammel - utgått i januar 2010 - men jeg tok den likevel. I enkelte vinkler kunne jeg skimte noe, men jeg regner den som negativ og venter tr i morgen. :(

Back
Topp