Negativ doc morris nå. Har ikke tisset på mange timer.
Men ser ut som TR er på vei :-(
Men ser ut som TR er på vei :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så på testen igjen. Noe mer enn tre minutt etter den var tatt.
Vis vedlegget 49624
Men la den vel først bort etter bare ett minutt.
Hadde utflod med brunt i nå for ikke lenge siden, så mistenker TR kommer.Den ser vel positiv ut?? Enten er vi mange som er gravide nå, eller så er det mange lurestreker ute og går!
Jeg også har IKM i dag om denne syklusen er som siste. Har du klart å vente til nå med å teste? Flink du er! jeg er håpløst utålmodig og har testet i en uke allerede
Jeg har også fått utflod med litt brunt i!!!! Det kommer å går liksom.. :s Å heller ingen posetiv test... Argh!!! Blir helt tullete av dette -_- å har ikke ikm før på søndag .....Hadde utflod med brunt i nå for ikke lenge siden, så mistenker TR kommer.
Skjer det ikke mer ang henne til i morgen tidlig, så ryker en CBD.
Kjempe fin test det joSå på testen igjen. Noe mer enn tre minutt etter den var tatt.
Vis vedlegget 49624
Men la den vel først bort etter bare ett minutt.
Tør ikke tro på den enda, da jeg har endel brunlig utflod.Kjempe fin test det jo
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det kan være positivt venninna mi hadde det når hun hadde ikm og var gravid.Tør ikke tro på den enda, da jeg har endel brunlig utflod.
Hadde det 9-10 DPO. Så forsvant det, og i dag er det tilbake.Det kan være positivt venninna mi hadde det når hun hadde ikm og var gravid.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye :-D ønsker seg alt det beste i svangerskapet håper vi møtes i terminforumVis vedlegget 49669
Då har jeg fått den beste nyheten i 2014glede meg til oktober)Håper dere følger etter
Vis vedlegget 49669
Då har jeg fått den beste nyheten i 2014glede meg til oktober)Håper dere følger etter
Gratulerer med positiv test! Du er gravid!Vis vedlegget 49669