~IKM UKE 6~

Slik min var i går det :-) nå skal jeg på badet å ta en ny :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Spennende!! Krysser fingrene for deg! :D Ser ikke klart om det er en strek eller ikke, måtte sammenligne den med den jeg sprakk på i går kveld. Det er forskjell, nå er det bare å vente :o

Heldigvis denne mnd blir jeg ikke skuffet, har truffet oppdretter med MCO bebiser og skal endelig kjøpe oss katter av den herligste rasen som finns. Mangler bare å se om vi er det rette hjemmet til dem, skal besøke oppdretter snart :D

Dagens test var lik den i går. Ganske hvit, men antydninger til at det er en strek der en plass :-S får nok bare vente ende mer.... Ikm i måren eller lørdag og foreløpig ingen tegn til tr. Hun pleier jeg å merke allerede 2-3 dager før hun kommer.. Ååååh.. Ventevente..

Dagens test var lik den i går. Ganske hvit, men antydninger til at det er en strek der en plass :-S får nok bare vente ende mer.... Ikm i måren eller lørdag og foreløpig ingen tegn til tr. Hun pleier jeg å merke allerede 2-3 dager før hun kommer.. Ååååh.. Ventevente..

Vi må nok smøre oss med tålmodighet og vente sammen :)

Fikk ikke tatt test nå i dag, men gidder ikke stresse med det. Føler på meg at det ikke har klaffet.
Får ta det som en bonus om TR holder seg borte.
Ble ikke så mye sex som man håpte på i EL-uka, men samtidig vet jeg at det trengs sex bare en gang. Det har jeg erfart.

Prat om katter og spennende testing. Denne tråden er knall! :D Fnis!

Dagens test var ikke noe tydeligere enn de før har vært, den var negativ med kanskje en liten antydning til en skyggestrek. Dermed antar jeg at jeg nok ikke er gravid - vil jo tro de burde vært tydeligere når jeg nå er 12 dpo!?

Filler'n altså... :(

Jeg er 10 dpo i dag, ca 2 dager til jeg skal ta en GT . Jeg merker ikke så mye symptomer . Håper bare TR holder seg unna at det blir posetiv test på lørdag, er litt nervøs så vanskelig å holde seg men jeg må det for å være sikker på at det blir rett resultat som kommer på testen. :) Gratulerer så mye til dere som har fått posetiv test og lykke til dere som venter og en stor klem til dere som har fått besøk av TR.

Nå ser det ut til å være helt hvitt på testen, tror jeg var rimelig trøtt da jeg leste den av *knis*

Noen som har erfaring med denne testen?
Vis vedlegget 49511
Er kjøpt på ebay.
Jeg har brukt de, de viste negativ når billigtester sine viste svak positiv. De skal liksom være sensitive, men min erfaring er at de reagerer tregere enn andre. (Det endte i kjemisk, så sånn sett var den jo rett ;/)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dagens test var ikke noe tydeligere enn de før har vært, den var negativ med kanskje en liten antydning til en skyggestrek. Dermed antar jeg at jeg nok ikke er gravid - vil jo tro de burde vært tydeligere når jeg nå er 12 dpo!?

Filler'n altså... :(
Høres ut som vi er i samme båt. Krysser fingrene for at det kommer flere streker i helgen :-)

Det stikker innimellom ca. 10cm rett under navlen. Noen som vet om det er normalt og hva det kan være?

Jeg venter i utgangspunktet tr i dag, men ingen symptomer eller tegn til det enda. Håper hun holder seg unna! Hvis tr ikke dukker opp i dag/natt til i morgen blir det test i morgen tidlig :)

Ønsker alle lykke til!

Jeg også har IKM i dag om denne syklusen er som siste. Har du klart å vente til nå med å teste? Flink du er! :) jeg er håpløst utålmodig og har testet i en uke allerede :P

Tok denne testen nettopp, bare en time etter at jeg tisset sist. Har redigert bildet til sort-hvitt, og det er da en slags strek?? Tror jeg har en vanlig cb liggende som jeg skal svi av i morgen!
ImageUploadedByBV Forum1391693440.014107.jpg

Tok denne testen nettopp, bare en time etter at jeg tisset sist. Har redigert bildet til sort-hvitt, og det er da en slags strek?? Tror jeg har en vanlig cb liggende som jeg skal svi av i morgen! Vis vedlegget 49618

Jeg ser streken :D Håper den blir sterkere å sterkere fremover:)Jeg gikk tom for tester igår.. hjeeeelp.. venter på ny levering i posten. Forsatt ikke tegn til tr. Ikm var på mandag om syklusen er som forrige mnd. Så idag har jeg ikke fått testet. Veit nå ikke om jeg klarer vente til i mårra eller lørdag, så må nok en tur på apoteket ja;) Hehe.

Jeg håper bare det er en ekte strek, og ikke en juksestrek! :)

Så spennende, håper testene dine kommer snart!!! :)

Jeg håper bare det er en ekte strek, og ikke en juksestrek! :)

Så spennende, håper testene dine kommer snart!!! :)

Kan jo ta litt tid før det kommer tydelig strek også, håpe det er tilfelle hos deg også :) Håper de kommer i morgen,så slipper jeg svi av mer penger. Men man blir jo såå utrolig utålmodig av denne ventinga;) Hehe.

Back
Topp