Trollveitja
Elsker forumet
11/12 dpo, hvit test. Må tanta bare komme. Kryss fingrene for at vi får kjøpe to maine coon bebiser da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke endre: det er noe svaaakt på den jeg tok nettopp o.o for svak til å se om det er noe farge.11/12 dpo, hvit test. Må tanta bare komme. Kryss fingrene for at vi får kjøpe to maine coon bebiser da
Slik min var i går det nå skal jeg på badet å ta en ny :-DKan ikke endre: det er noe svaaakt på den jeg tok nettopp o.o for svak til å se om det er noe farge.
Spennende!! Krysser fingrene for deg! Ser ikke klart om det er en strek eller ikke, måtte sammenligne den med den jeg sprakk på i går kveld. Det er forskjell, nå er det bare å venteSlik min var i går det nå skal jeg på badet å ta en ny :-D
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Vi må nok smøre oss med tålmodighet og vente sammenDagens test var lik den i går. Ganske hvit, men antydninger til at det er en strek der en plass :-S får nok bare vente ende mer.... Ikm i måren eller lørdag og foreløpig ingen tegn til tr. Hun pleier jeg å merke allerede 2-3 dager før hun kommer.. Ååååh.. Ventevente..
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg har brukt de, de viste negativ når billigtester sine viste svak positiv. De skal liksom være sensitive, men min erfaring er at de reagerer tregere enn andre. (Det endte i kjemisk, så sånn sett var den jo rett ;/)
Høres ut som vi er i samme båt. Krysser fingrene for at det kommer flere streker i helgenDagens test var ikke noe tydeligere enn de før har vært, den var negativ med kanskje en liten antydning til en skyggestrek. Dermed antar jeg at jeg nok ikke er gravid - vil jo tro de burde vært tydeligere når jeg nå er 12 dpo!?
Filler'n altså...
Jeg venter i utgangspunktet tr i dag, men ingen symptomer eller tegn til det enda. Håper hun holder seg unna! Hvis tr ikke dukker opp i dag/natt til i morgen blir det test i morgen tidlig
Ønsker alle lykke til!
Tok denne testen nettopp, bare en time etter at jeg tisset sist. Har redigert bildet til sort-hvitt, og det er da en slags strek?? Tror jeg har en vanlig cb liggende som jeg skal svi av i morgen! Vis vedlegget 49618
Jeg håper bare det er en ekte strek, og ikke en juksestrek!
Så spennende, håper testene dine kommer snart!!!