~IKM UKE 6~

Jeg kan forresten flyttes over til ikke gravid... Tanta kom snikende på kveldingen midt i den egentlig forbudte tirsdags-sjokoladen (sikkert som en straff for å spise sjokolade midt i uka), så her er det ikke mer håp for denne pp. Hadde ikke stor tro på at det klaffet, men kjenner allikevel en liten klump i magen. Men men, det var bare første pp, og vi har god tid. Skal følge med på dere andre, håper på mange positive tester resten av uka! :)

Så kjipt! Håper den sitter i neste pp da! :)

Fortsatt hvit! :( Men ingen tr enn så lenge. Måtte hun holde seg borte. Lykke til til dere andre som skal teste i dag!

Ser hvitt ut her.
Hvordan deler jeg bilde med dere?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ser hvitt ut her.
Hvordan deler jeg bilde med dere?

Jeg er på via appen, og da er det en egen bildeknapp når jeg kommenterer eller skriver innlegg. Den tar meg til albumet på telefonen, og så velger jeg bildet jeg vil vise frem. Teit forklart, men sånn er det jeg gjør det, i hvert fall..

Håp så lenge tanta holder seg borte folkens! I dag skal det være visning for andre gang på leiligheten vi bor i! Så håper på hell både med baby og leilighetssalg i disse dager!

Dagens tester var forresten ikke noe bedre enn de fra i går. Det kom klart opp "noe" før fristen, men det er ikke helt strek, sånn som jeg hadde håpet på. Velvel, blir vel å teste igjen i løpet av dagen og i morgen osv, håper så veldig å få se en tydelig strek!

Dagens tester, bilde tatt innenfor fristen. Dere ser sikkert ingenting, men det er "noe" der...
ImageUploadedByBV Forum1391581370.442501.jpg

Får ikke opp den kamera knappen jeg :-(

Jeg ser jeg ser :-D

Gjør du?? :D

Håper så inderlig dette går veien nå! Har mistet to ganger og har tungt for å bli gravid, så hvis alt går bra blir dette litt av et mirakel... :)

Back
Topp