~IKM UKE 6~

Noen som har erfaring med denne testen?
ImageUploadedByBV Forum1391595429.925240.jpg

Er kjøpt på ebay.

Hvit test her idag også, ikm var på mandag. Nå har ikke syklusen min vært helt stabil etter sa i oktober,så gikk etter forrige syklus som var på 28 dager. De to forrige syklusene var på 33 og 34 dager,så vet ikke helt hva jeg skal gå etter.hmm. Har egentlig ikke troen denne PP, så det gjør ingen ting om tr kommer heller. Så vi får begynt på nytt igjen! :)

Noen som har erfaring med denne testen?
Vis vedlegget 49511
Er kjøpt på ebay.

Jeg bruker disse. Aner ikke hvordan de er, for jeg har før bare fått negativt på dem. Nå tror jeg kanskje at jeg er gravid og får opp en supersvak strek. Får se etter hvert om strekene endrer seg og blir sterkere. Forrige pp var jeg jo ikke gravid og da var det heller ikke antydning til noe.

Jeg bruker disse. Aner ikke hvordan de er, for jeg har før bare fått negativt på dem. Nå tror jeg kanskje at jeg er gravid og får opp en supersvak strek. Får se etter hvert om strekene endrer seg og blir sterkere. Forrige pp var jeg jo ikke gravid og da var det heller ikke antydning til noe.
Følger med deg :-)
Er spent selv. Har aldri testet positivt før IKM på noen test.
Tok en av disse i dag, men den var hvitere enn snø :-)

Etter den merkelige testen jeg fikk i dag må jeg si jeg er litt utålmodig.. Må det neste døgnet gå fort så jeg kan teste på ny. Mannen kommer hjem i dag så hadde vert supert å kunne dele dette sammen <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Etter den merkelige testen jeg fikk i dag må jeg si jeg er litt utålmodig.. Må det neste døgnet gå fort så jeg kan teste på ny. Mannen kommer hjem i dag så hadde vert supert å kunne dele dette sammen <3

Heier på deg! :)

Jeg synes dagene i DPO-land går enda tregere når man begynner å teste.

Jeg synes dagene i DPO-land går enda tregere når man begynner å teste.
Absolutt!! Dette er første gang vi prøver så ante ikke hva jeg gikk til.. Hardt har det ihvertfall vert!!

Hvis tr skal komme så håper jeg det skjer snart! Verste er denne uvissheten! :S Klarer ikke å la være å bli gira og da blir jo skuffelsen desto større..

Hvis tr skal komme så håper jeg det skjer snart! Verste er denne uvissheten! :S Klarer ikke å la være å bli gira og da blir jo skuffelsen desto større..
Helt enig!!

Har ikke helt peiling på tappetafsing, men prøvde å kjenne etter.
Tappen er ganske langt bak, kjennes hard ut med mykt rundt.
Vet ikke helt når den skal åpne seg før TR.

Jeg kan vist bare strykes herfra. Får eggløsning nå så da blir ikm uke 8. Ble vist lurt av en positiv test sist helg. Syklus helt på tur her :p Lykke til dere andre her!:)

Back
Topp