Noen som har erfaring med denne testen?
Er kjøpt på ebay.
Er kjøpt på ebay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! Krysser fingrene!!Vis vedlegget 49472
ser dere noe?
Samme som jeg har litt svak strek i dag. Tester igjen i morgen eller fredag
Følger med degJeg bruker disse. Aner ikke hvordan de er, for jeg har før bare fått negativt på dem. Nå tror jeg kanskje at jeg er gravid og får opp en supersvak strek. Får se etter hvert om strekene endrer seg og blir sterkere. Forrige pp var jeg jo ikke gravid og da var det heller ikke antydning til noe.
Etter den merkelige testen jeg fikk i dag må jeg si jeg er litt utålmodig.. Må det neste døgnet gå fort så jeg kan teste på ny. Mannen kommer hjem i dag så hadde vert supert å kunne dele dette sammen <3
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg synes dagene i DPO-land går enda tregere når man begynner å teste.Etter den merkelige testen jeg fikk i dag må jeg si jeg er litt utålmodig.. Må det neste døgnet gå fort så jeg kan teste på ny. Mannen kommer hjem i dag så hadde vert supert å kunne dele dette sammen <3
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg også!! Hihi :-DHeier på deg!
Absolutt!! Dette er første gang vi prøver så ante ikke hva jeg gikk til.. Hardt har det ihvertfall vert!!Jeg synes dagene i DPO-land går enda tregere når man begynner å teste.
Helt enig!!Hvis tr skal komme så håper jeg det skjer snart! Verste er denne uvissheten! :S Klarer ikke å la være å bli gira og da blir jo skuffelsen desto større..
GratulereMå dele med dere her inne og testen min idag
Vis vedlegget 49577
Da flytter jeg ut og håper alle kommer etter i oktober
Gratulerer så mye lykke til!! Håper vi snakkes i termin forum om et par dagerMå dele med dere her inne og testen min idag
Vis vedlegget 49577
Da flytter jeg ut og håper alle kommer etter i oktober