~IKM UKE 6~

Men jeg er usikker om om det er 11dager siden el. Kan være 10:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ah ok :) Jeg hadde 7.januar som første dag :) Så 30.dag blir jo torsdag ja :) men fikk opp av banyverden at jeg kunne teste i morgen. Men så er jeg jo usikker både på sykluslengde og når el var da så blir jo egentlig bare spekulasjon her :) hehe

No news are good news...

Gynna sa det ikke var noe galt i urverket mitt. Det går tydeligvis bare litt tregt. Så hurra for eggstokker uten tilbehør!

Menne... Hun sa igrunn at slimhinnene så modne nok ut til å begynne å løsne :( Aner ikke om hun kunne sett noe så tidlig i hele tatt?? Eller om håpet for denne pp er helt ute?!

Noen tanker?

*hjertesmerte*

CB digital tatt i dag :-D

image.jpg

Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test! Så utrolig morsomt og spennende.

Har ikke helt godfølelsen her.
Mye spotting i dag, har ikm på lørdag. Føles likt som oktober, når jeg hadde kjemisk

Måtte bare spør:) synes streken viste bedre når jeg tok bilde, men har sikkert sett meg blind:)
håper en liten spire klorer seg fast, ikm i morgen, ingen tr enda, ny testing etter noen timers søvn:)

Er på 8 dpo , i dag merket jeg smerte i korsryggen å mage . Det kan da umulig være bra tegn? det forsvant da etter en stunn , fortsatt ingen TR ,Ingen andre symptomer . Men begynner å miste litt håpe etter jeg fikk de smertene minnet om mensen smerter , men veldig tidlig om det skulle komme nå ! Er da bare 23 dag i syklus nå.

Kan være veldig positivt de ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp