~IKM UKE 6~

Mister skikkelig troen nå.. Har super sterke menssmerter.. Kan vell umulig være et godt tegn?!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

De som har ikm 9.02.. når begynner dere å teste (om dere ikke allerede har begynt da :p )
Noen med den datoen som har fått pos test?? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har ikm 8-9... Fikk positiv test igår :) klarte ikke vente. Men klarer ikke helt tro det, så må ta en cb digital snart ;)

Fikk positiv test i uke 8, så det skulle jo nesten ikke vært mulig :p

Oj såå lenge etter ja:) da er det kanskje håp så lenge tr holder seg borte da!Håper det. :D Har du noen symptomer? Her er det utrolig treg mage,masse luft,ømme pupper,vondt i korsrygg,blod/metall smak i munnen. Håper det er ett tegn:)men det kan jo like så godt være tr som kommer!

Oj såå lenge etter ja:) da er det kanskje håp så lenge tr holder seg borte da!Håper det. :D Har du noen symptomer? Her er det utrolig treg mage,masse luft,ømme pupper,vondt i korsrygg,blod/metall smak i munnen. Håper det er ett tegn:)men det kan jo like så godt være tr som kommer!

Lite symptomer her.. Prøver å kjenne etter, men ikke engang da finner jeg noen! :p Høres ut som det er store muligheter for deg da! :D

Lite symptomer her.. Prøver å kjenne etter, men ikke engang da finner jeg noen! :p Høres ut som det er store muligheter for deg da! :D

Hvis jeg ikke bare er helt tullerusk å tror jeg kjenner alle disse symptomene da.Haha. Det har kommet å gått litt så neimen ikke sikker. :pMan håper jo så inderlig,så en positiv test er hjertlig velkommen :)

Soeey detaljer på forhånd.. prøvde akkurat å gå på do.. veeeldig hard mage og mye smerter... holdt på å dette av doen.. var nesten som rier.. vrei meg i smerte.. fikk endelig til det jeg skulle på do for-men smertene virvler ennå... lurer sånn på hva det kan være..
Jeg har ikke ømme pupper.. men trøtt og sliten hele tiden.. og humørsvingninger fra helvette.. hmm...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan jo fort være et godt tegn det? :D Er det ikke fortsatt noen dager til ikm for deg da?
I utgangspunktet så er det noen dager til ikm ja. 7/2..men er stor mulighet for forflytting av tr siden jeg kun har vert uten pillen siden desember. Men får bare krysse fingrene. :-)

I utgangspunktet så er det noen dager til ikm ja. 7/2..men er stor mulighet for forflytting av tr siden jeg kun har vert uten pillen siden desember. Men får bare krysse fingrene. :-)

Samme her! Veldig vanskelig å vite når det er IKM. Hvit test i dag også :/

Har hatt menssmerter, følt meg veldig syk (hatt forhøyet temp, har ikke mål så kan ikke tempe hjemme), fordøyelse på bærtur osv. Av en eller annen merkelig grunn er den venstre brystvorten så forferdelig vond, mens den høyre er bittelitt øm, bisarr! 0.0

Har faktisk bestilt meg strimmel tester i går, de kommer frem før IKM på lørdag. Skal til lege i morgen for fibromyalgi utredelse, bør jeg informere om at vi prøver med tanke på de forskjellige undersøkelsene? Synes det er litt ubehagelig å fortelle det da jeg ikke vil ha noen negative meninger i alle retninger, hjelp? :(

Andre som har fått svak svak positiv test så fått tr? Klarte ikke vente til i morgen:) skal legge ut bilde av testen i kveld, gikk ikke via mobilen...
Har et lite håp nå ja:):)

Går da ikke an å få falsk positiv? Så lenge der er strek er det vel graviditet?? :)

Andre som har fått svak svak positiv test så fått tr? Klarte ikke vente til i morgen:) skal legge ut bilde av testen i kveld, gikk ikke via mobilen...
Har et lite håp nå ja:):)
Om du får positiv test og siden TR, så er det nok en kjemisk graviditet.
Altså, egget streifer livmorveggen, hcg dannes, og egget slipper taket igjen.

Da kom tr her og jeg er helt knust. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Vi har prøvd i 18 pp nå. Jeg har vært inne og sjekket og alt ser bra ut, gått på pergo en mnd og hatt en pausemnd nå, pergo igjen nå fra dag tre. Tenker at det må være mannen, skal prøve å få han til å levere en sædprøve, men redd for svaret. Hva om han ikke kan få flere barn da? Alltid ønsket meg mange barn, vi har en nydelig sønn.

Da kom tr her og jeg er helt knust. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Vi har prøvd i 18 pp nå. Jeg har vært inne og sjekket og alt ser bra ut, gått på pergo en mnd og hatt en pausemnd nå, pergo igjen nå fra dag tre. Tenker at det må være mannen, skal prøve å få han til å levere en sædprøve, men redd for svaret. Hva om han ikke kan få flere barn da? Alltid ønsket meg mange barn, vi har en nydelig sønn.
Så dumt :-( håper virkelig dere lykkes snart :-)

Back
Topp