Ikm her idag også, men ingen tr. Håper vi alle for en positiv test snart! Hvor lenge etter ikm fikk du positiv test?
Fikk positiv test i uke 8, så det skulle jo nesten ikke vært mulig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm her idag også, men ingen tr. Håper vi alle for en positiv test snart! Hvor lenge etter ikm fikk du positiv test?
Jeg har ikm 8-9... Fikk positiv test igår klarte ikke vente. Men klarer ikke helt tro det, så må ta en cb digital snartDe som har ikm 9.02.. når begynner dere å teste (om dere ikke allerede har begynt da )
Noen med den datoen som har fått pos test??
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Fikk positiv test i uke 8, så det skulle jo nesten ikke vært mulig
Oj såå lenge etter ja da er det kanskje håp så lenge tr holder seg borte da!Håper det. Har du noen symptomer? Her er det utrolig treg mage,masse luft,ømme pupper,vondt i korsrygg,blod/metall smak i munnen. Håper det er ett tegnmen det kan jo like så godt være tr som kommer!
Mister skikkelig troen nå.. Har super sterke menssmerter.. Kan vell umulig være et godt tegn?!!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Lite symptomer her.. Prøver å kjenne etter, men ikke engang da finner jeg noen! Høres ut som det er store muligheter for deg da!
I utgangspunktet så er det noen dager til ikm ja. 7/2..men er stor mulighet for forflytting av tr siden jeg kun har vert uten pillen siden desember. Men får bare krysse fingrene.Kan jo fort være et godt tegn det? Er det ikke fortsatt noen dager til ikm for deg da?
I utgangspunktet så er det noen dager til ikm ja. 7/2..men er stor mulighet for forflytting av tr siden jeg kun har vert uten pillen siden desember. Men får bare krysse fingrene.
Om du får positiv test og siden TR, så er det nok en kjemisk graviditet.Andre som har fått svak svak positiv test så fått tr? Klarte ikke vente til i morgen skal legge ut bilde av testen i kveld, gikk ikke via mobilen...
Har et lite håp nå ja
Så dumt :-( håper virkelig dere lykkes snartDa kom tr her og jeg er helt knust. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Vi har prøvd i 18 pp nå. Jeg har vært inne og sjekket og alt ser bra ut, gått på pergo en mnd og hatt en pausemnd nå, pergo igjen nå fra dag tre. Tenker at det må være mannen, skal prøve å få han til å levere en sædprøve, men redd for svaret. Hva om han ikke kan få flere barn da? Alltid ønsket meg mange barn, vi har en nydelig sønn.
Så dumt :-( håper virkelig dere lykkes snart