~IKM UKE 6~

Ikm i dag, ingen tegn til tr. Venter og venter.... Tørr ikke teste, tørr ikke håpe, men våknet og var mega kvalm i dag tidelig og sovnet igjen etter jeg hadde sendt mini i bhg, det gjør jeg aldri. Men er nyoperert og bruker litt smertestillende, så det er nok derfor kanskje...

Tror det er det,når tr er på vei er det vel som regel ganske "tørt"? Hvis jeg har forstått riktig da :) Husker ikke åssen det var forrige gang da det ikke var planlagt! :)
Her er det i hvertfall ikke tørt :-P håper det går rette veien med oss. Føler ikke det blir noe denne pp, men har hatt mange symptomer den siste uken. Men det har liksom roet seg nå..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er også 8 dpo, og skikkeøig mageknip.. vondt å gå på do og mange knip iløpet av kveldene.. kjennes nesten ut som kniver for min del.. og myyye luft.. sliten hele tiden og full av aggresjon... slitsomt :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Slenger meg på denne!!! I dag gråt eg på jobb. Igjen. Æsj... Trodde eg hadde fått litt avstand til MA'en. Men den skal stadig komme frem og pirke i sårene... :-(

Eg er helt forstoppet eg... Føler meg pyton.

Mye tr smerter her i gården. Føler hele tiden at tr kommer, uten at hun gjør det og ikm er ikke før helgen.. Vanskelig å gå på do for å gjøre nummer to (haha. Det rimet!) og tisser mye..(det har jeg for såvidt alltid gjort pga diabetes.. Stikker i livmoren når jeg gjør brå bevegelser.. Hmm... Halvstressa nå.. Hva er det som foregår

Slenger meg på denne!!! I dag gråt eg på jobb. Igjen. Æsj... Trodde eg hadde fått litt avstand til MA'en. Men den skal stadig komme frem og pirke i sårene... :-(

Eg er helt forstoppet eg... Føler meg pyton.

Kjenner meg igjen.. ser på noe på tv så begynner tuta å pumpe.. haha! Huff....
Trist med ma din.. :( håper det klaffer snart <3

Kjenner meg igjen.. ser på noe på tv så begynner tuta å pumpe.. haha! Huff....
Trist med ma din.. :( håper det klaffer snart <3

Får kanskje noen svar i morgen alt eg... Skal til gyn en tur... Har hatt så merkelig stikkinger i området til ene eggstokken. I stedet for å gå rundt og lure, så får eg tar ta en sjekk. Det har vært noen måneder, så er ikke i forhold til evt graviditet... Noen som har opplevd dette?!

Gruer meg mest. For eg er redd hun ikke kan se det befrukta egget som eg drømmer om :-P

Får kanskje noen svar i morgen alt eg... Skal til gyn en tur... Har hatt så merkelig stikkinger i området til ene eggstokken. I stedet for å gå rundt og lure, så får eg tar ta en sjekk. Det har vært noen måneder, så er ikke i forhold til evt graviditet... Noen som har opplevd dette?!

Gruer meg mest. For eg er redd hun ikke kan se det befrukta egget som eg drømmer om :-P
Spennende!! Krysser fingrene for at det blir en fortryllende undersøkelse ;-)

Håper alt er tipp topp!
Jeg og må ta meg en tur til gyn å ta en sjekk. Var der ifjor men da var ikke prøvingen startet og jeg spurte ikke om egg osv.. celleprøve var fin osv da iallefall :) masse lykke til! Husk å oppdatere da :D

Håper alt er tipp topp!
Jeg og må ta meg en tur til gyn å ta en sjekk. Var der ifjor men da var ikke prøvingen startet og jeg spurte ikke om egg osv.. celleprøve var fin osv da iallefall :) masse lykke til! Husk å oppdatere da :D

hehe! Spørs om ikke alle dere får vite det før mannen! Han er bortreist... Vet ikke om eg kan ringe og si noe sånt. Han kommer til å kline med den som står nærmest. LOL!

Back
Topp