MH
Forelsket i forumet
Merkelig hvor mange i denne gruppen som har følt deg elendige de siste 2ukene
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Mhm... OG VI ELSKER DET, ikke sant?! ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig hvor mange i denne gruppen som har følt deg elendige de siste 2ukene
Ja!!! Kommer til å gjøre det ekstra skuffende om tr kommer!!Mhm... OG VI ELSKER DET, ikke sant?! ;-)
Ja!!! Kommer til å gjøre det ekstra skuffende om tr kommer!!
Jah!! Haha!! Hvis jeg ikke er gravid så må det være alderdommen som tar meg!!Huff, ja.... Ikke si det en gang. Da begynner eg å grine... haha!
Har begynt å lure på om eg virkelig er så skjør. Får håpe det er hormoner!
MmmmMMmmm, hormooooner, gi meg hormoooner. masse masse hormoner
Jah!! Haha!! Hvis jeg ikke er gravid så må det være alderdommen som tar meg!!
Har allerede tatt to tester i dag.. Haha følte jeg kunne se noe på den ene, men det er nok alderdommen som tuller med øynene mine.Den alderdommen, den alderdommen... ;-)
Opp med hånden alle som har lyst å teste. NÅ!
Har allerede tatt to tester i dag.. Haha følte jeg kunne se noe på den ene, men det er nok alderdommen som tuller med øynene mine.
Har liksom hatt en følelse på at det er noe.. Men har aldri vert gravid før så vet ikke om det kun er psyken som kødder med hode mitt..sist så visste eg det ganske med en gang. En uke før ikm så kjente eg at noe var annerledes. Har ikke fått den følelsen enda da. Men nå kjenner eg jo veeeeldig etter...
Så eg er rimelig sikker på at Mr. Man ikke siktet beint
Har liksom hatt en følelse på at det er noe.. Men har aldri vert gravid før så vet ikke om det kun er psyken som kødder med hode mitt..
Spennende :-DIkm-dagen er snart over, ingen tr. Får alltid tr mellom dag 26 og 28, og i dag er dag 28. Håper så veldig på at det er som sist, at jeg får positiv test sent!
De som har ikm 9.02.. når begynner dere å teste (om dere ikke allerede har begynt da )
Noen med den datoen som har fått pos test??
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
For de som ikke klarer å vente så er det vell 4 dager før som er regelen?De som har ikm 9.02.. når begynner dere å teste (om dere ikke allerede har begynt da )
Noen med den datoen som har fått pos test??
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Uff :-( så trist å høre. Det er liksom sånne ting som man tenker aldri skjer med Seg selv eller familie. Heldigvis har jeg ikke vært borti at noen nære har fått kreft, men har hatt andre alvorlige sykdommer i familien som har gjort noen perioder veldig tunge og vanskelige. Sender dere mange varme tanker og håper virkelig at spiren din sitter. Og da må den sitte skikkelig godt ogsåJeg har så lyst å teste jeg dør! Men er bare 8dpo...
Håper virkelig vi får en hyggelig overraskelse (posetiv test) da vi har hatt mye triste nyheter i familien i det siste... :/
Min mor har blitt diagnosert med kreft igjen... Sist hun fikk kreft, for ca 3 år siden, var det brystkreft.. For 3 uker siden fant de ny kreft og der va bak det ene øyet.. De har også sjekket hjerte og skal sjekke lunger og mage..
Utrolig vanskelig tid, så en liten gladnyhet oppi alt dette hadde ikke skadet!
Ikke meningen å buse ut med dette, men måtte bare få det ut en plass! Har jo min kjære å snakke om dette til, men er ikke lett for han heller å se meg gråte hele tiden! :/
Uff :-( så trist å høre. Det er liksom sånne ting som man tenker aldri skjer med Seg selv eller familie. Heldigvis har jeg ikke vært borti at noen nære har fått kreft, men har hatt andre alvorlige sykdommer i familien som har gjort noen perioder veldig tunge og vanskelige. Sender dere mange varme tanker og håper virkelig at spiren din sitter. Og da må den sitte skikkelig godt ogsåJeg har så lyst å teste jeg dør! Men er bare 8dpo...
Håper virkelig vi får en hyggelig overraskelse (posetiv test) da vi har hatt mye triste nyheter i familien i det siste... :/
Min mor har blitt diagnosert med kreft igjen... Sist hun fikk kreft, for ca 3 år siden, var det brystkreft.. For 3 uker siden fant de ny kreft og der va bak det ene øyet.. De har også sjekket hjerte og skal sjekke lunger og mage..
Utrolig vanskelig tid, så en liten gladnyhet oppi alt dette hadde ikke skadet!
Ikke meningen å buse ut med dette, men måtte bare få det ut en plass! Har jo min kjære å snakke om dette til, men er ikke lett for han heller å se meg gråte hele tiden! :/
Nei du tenker liksom at det kommer aldri til å ramme din egen familie.. :s men, må bare ta en dag om gangen, å tenke posetivt!Uff :-( så trist å høre. Det er liksom sånne ting som man tenker aldri skjer med Seg selv eller familie. Heldigvis har jeg ikke vært borti at noen nære har fått kreft, men har hatt andre alvorlige sykdommer i familien som har gjort noen perioder veldig tunge og vanskelige. Sender dere mange varme tanker og håper virkelig at spiren din sitter. Og da må den sitte skikkelig godt også
Ikm-dagen er snart over, ingen tr. Får alltid tr mellom dag 26 og 28, og i dag er dag 28. Håper så veldig på at det er som sist, at jeg får positiv test sent!