~IKM UKE 6~

Da kom tr her og jeg er helt knust. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Vi har prøvd i 18 pp nå. Jeg har vært inne og sjekket og alt ser bra ut, gått på pergo en mnd og hatt en pausemnd nå, pergo igjen nå fra dag tre. Tenker at det må være mannen, skal prøve å få han til å levere en sædprøve, men redd for svaret. Hva om han ikke kan få flere barn da? Alltid ønsket meg mange barn, vi har en nydelig sønn.

Skjønner godt at du er skuffet! Det er en gang sånn at veldig mange ufrivillig barnløse ikke har noen åpenbar grunn for det, men det er jo greit å få alt sjekket. For oss var det sånn; tilsynelatende var alt ok, men jeg ble altså ikke gravid. På pp 28 satt spiren brått og uventet, og vi fikk en perfekt liten jente. :)

Nå er vi på pp 42 for å få nr to... Håper det klaffer for dere snart!! :)

Jeg synes symptomene kommer og går, og testene er hvite, så jeg begynner å miste troen. Er 9 dpo i dag, og tenker at det burde slått ut på test nå..

Skjønner godt at du er skuffet! Det er en gang sånn at veldig mange ufrivillig barnløse ikke har noen åpenbar grunn for det, men det er jo greit å få alt sjekket. For oss var det sånn; tilsynelatende var alt ok, men jeg ble altså ikke gravid. På pp 28 satt spiren brått og uventet, og vi fikk en perfekt liten jente. :)

Nå er vi på pp 42 for å få nr to... Håper det klaffer for dere snart!! :)
ja det er sant det. Mannen min sier jeg må være glad for han jeg har og det er jeg jo, men jeg vil så gjerne ha bare en til hvertfall, ikke lett å se alle andre bli gravide og få barn, mens vi prøver og prøver...

ja det er sant det. Mannen min sier jeg må være glad for han jeg har og det er jeg jo, men jeg vil så gjerne ha bare en til hvertfall, ikke lett å se alle andre bli gravide og få barn, mens vi prøver og prøver...

Nei, det er en tøff påkjenning! Og selv om man setter pris på det barnet man har er det lov til å lengte etter et til! ;)

Ok, ikke døm meg nå, men jeg gravde i søpla på badet etter en test som jeg tok før i dag - følte for å se på den en gang til... Jeg ser absolutt en veldig tynn og veldig svak strek! Den er så svak at jeg ikke kan feste den til bilde, og jeg tipper den kom etter fristen, men likevel - jeg får jo litt håp igjen! :)

Er akkurat nå litt uvel, må tisse igjen (for tredje gang siden klokken 13..) og hodet mitt holder på å eksplodere av dette dpo-kjøret... :O

Ok, ikke døm meg nå, men jeg gravde i søpla på badet etter en test som jeg tok før i dag - følte for å se på den en gang til... Jeg ser absolutt en veldig tynn og veldig svak strek! Den er så svak at jeg ikke kan feste den til bilde, og jeg tipper den kom etter fristen, men likevel - jeg får jo litt håp igjen! :)

Er akkurat nå litt uvel, må tisse igjen (for tredje gang siden klokken 13..) og hodet mitt holder på å eksplodere av dette dpo-kjøret... :O

Håper håper på dine vegne! Ska vel egentlig ikke leses av etter 5 min elns fordi den kan bli faskt positiv da :S på den annen side hvis den allerede var slik i utg.punktet så kan det jo være :)

Takk! :) Ja, jeg vet jo at den ikke skal leses av så sent, men samtidig har jeg aldri fått strek uten å være gravid. Og jeg syntes jo jeg skimtet noe før fristen, men det var vanskelig å sette fingeren på. :)

Bare tiden kan vise! Hadde det bare ikke gått så vannvittig treigt :/

Vente vente vente vente.... Snart tom for tester også nå :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Fikk også en sånn test i dag.. Etter 20-39min :-P klarer så vidt å se den selv, men den er der :)

Er på dag 28 i syklusen nå. Usikker på hvor lang den er. Tror den er ca 30..Guri så spennende dette er :-D

Jeg kan teste om 2dager. Har også testet i en uke :-P

Om to dager? I min beregning tok jeg utg.pkt i 30 dager og da fikk jeg opp i morgen men er vel relativt det der :) mange går jo lenge over IKM før de får positivt også :S

Om to dager? I min beregning tok jeg utg.pkt i 30 dager og da fikk jeg opp i morgen men er vel relativt det der :) mange går jo lenge over IKM før de får positivt også :S
Kommer an på hvor mange dager du har lagt inn som syklus :-)

Kommer an på hvor mange dager du har lagt inn som syklus :-)

Min ligger inne med 30dager. Siste mens startet 8/1

I dag er det 4. februar, og du er på dag 28 av syklusen. Det er 11 dager siden eggløsningen, 24. januar, og 2 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Back
Topp