1 dag over ikm, forsatt blendahvit test.. Tr dukker vel snart opp. Men gir ikke opp håpe før hun er her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kom tr her og jeg er helt knust. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Vi har prøvd i 18 pp nå. Jeg har vært inne og sjekket og alt ser bra ut, gått på pergo en mnd og hatt en pausemnd nå, pergo igjen nå fra dag tre. Tenker at det må være mannen, skal prøve å få han til å levere en sædprøve, men redd for svaret. Hva om han ikke kan få flere barn da? Alltid ønsket meg mange barn, vi har en nydelig sønn.
ja det er sant det. Mannen min sier jeg må være glad for han jeg har og det er jeg jo, men jeg vil så gjerne ha bare en til hvertfall, ikke lett å se alle andre bli gravide og få barn, mens vi prøver og prøver...Skjønner godt at du er skuffet! Det er en gang sånn at veldig mange ufrivillig barnløse ikke har noen åpenbar grunn for det, men det er jo greit å få alt sjekket. For oss var det sånn; tilsynelatende var alt ok, men jeg ble altså ikke gravid. På pp 28 satt spiren brått og uventet, og vi fikk en perfekt liten jente.
Nå er vi på pp 42 for å få nr to... Håper det klaffer for dere snart!!
ja det er sant det. Mannen min sier jeg må være glad for han jeg har og det er jeg jo, men jeg vil så gjerne ha bare en til hvertfall, ikke lett å se alle andre bli gravide og få barn, mens vi prøver og prøver...
Ok, ikke døm meg nå, men jeg gravde i søpla på badet etter en test som jeg tok før i dag - følte for å se på den en gang til... Jeg ser absolutt en veldig tynn og veldig svak strek! Den er så svak at jeg ikke kan feste den til bilde, og jeg tipper den kom etter fristen, men likevel - jeg får jo litt håp igjen!
Er akkurat nå litt uvel, må tisse igjen (for tredje gang siden klokken 13..) og hodet mitt holder på å eksplodere av dette dpo-kjøret... :O
Fikk også en sånn test i dag.. Etter 20-39min klarer så vidt å se den selv, men den er derOk, ikke døm meg nå, men jeg gravde i søpla på badet etter en test som jeg tok før i dag - følte for å se på den en gang til... Jeg ser absolutt en veldig tynn og veldig svak strek! Den er så svak at jeg ikke kan feste den til bilde, og jeg tipper den kom etter fristen, men likevel - jeg får jo litt håp igjen!
Er akkurat nå litt uvel, må tisse igjen (for tredje gang siden klokken 13..) og hodet mitt holder på å eksplodere av dette dpo-kjøret... :O
Jeg kan teste om 2dager. Har også testet i en ukeDag 28 her også! I følge babyverden er det i morgen jeg kan teste (jeg har jo allerede testa i en uke da
Jeg kan teste om 2dager. Har også testet i en uke
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Kommer an på hvor mange dager du har lagt inn som syklusOm to dager? I min beregning tok jeg utg.pkt i 30 dager og da fikk jeg opp i morgen men er vel relativt det der mange går jo lenge over IKM før de får positivt også :S
Min ligger inne med 30dager. Siste mens startet 8/1Kommer an på hvor mange dager du har lagt inn som syklus
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app