~IKM UKE 6~

Ser to streker jeg også
Vis vedlegget 49217

Klarte ikke la vær og teste i dag,ikm på onsdag eller torsdag denne uken,hadde el den 24 januar,denne svaaake streken kom etter 1 til 2 min så håpe der er en liten spire der inne?hva tror dere?

Ser to streker jeg også :)Ser veldig lovende ut :DSå gøy:)

Her er det mye hormoner som presser frem konflikter, selvfølelsen er på flytur i turbulens. Tror jeg må begynne å blogge eller noe for det er totalt kaos i hodet, hehe :p vet ikke om jeg tester eller venter på tanta enda.

Her er det mye hormoner som presser frem konflikter, selvfølelsen er på flytur i turbulens. Tror jeg må begynne å blogge eller noe for det er totalt kaos i hodet, hehe :p vet ikke om jeg tester eller venter på tanta enda.

Kjenner meg igjen! Blir så altoppslukende! Skal jo både ha visning på leiligheten og praksis neste uke så blir mye på en gang

Her er det 3 dager til ikm. Mye tykk utflod. Hva betyr det? Ser dere skriver litt om utfloden deres. Gratulerer så mye med graviditeten Linzy_4 :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hard i magen, vondt å gå på do :-( Au! Kvalm hele dagen i går og i dag. Håper ikke TR kommer og dette er for ingen ting. 8 dpo i dag.

Nå skulle jeg ønske jeg hadde brukt eltester. Føler meg ganske trygg på at vi har truffet, men veldig frustrerende å ikke vite når dpo var :S

Hard i magen, vondt å gå på do :-( Au! Kvalm hele dagen i går og i dag. Håper ikke TR kommer og dette er for ingen ting. 8 dpo i dag.

Jeg er også 8 dpo, og skikkeøig mageknip.. vondt å gå på do og mange knip iløpet av kveldene.. kjennes nesten ut som kniver for min del.. og myyye luft.. sliten hele tiden og full av aggresjon... slitsomt :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er også 8 dpo, og skikkeøig mageknip.. vondt å gå på do og mange knip iløpet av kveldene.. kjennes nesten ut som kniver for min del.. og myyye luft.. sliten hele tiden og full av aggresjon... slitsomt :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Samme her!! :-(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kjenner meg igjen! Blir så altoppslukende! Skal jo både ha visning på leiligheten og praksis neste uke så blir mye på en gang
Gråter, kjefter og ler om hverandre. Har tatt valget om å avlive pus da hun styrer livet vårt når hun er inne, stresset er ikke bra for noen av oss. Samtidig er jeg så sinna hele tiden, for alt og ingenting. Stakkars mann sier jeg bare. Så blir jeg så frustrert at jeg ler mens jeg kjefter og gråter på en gang. Hva skjer med meg? :o

Magen er slem med meg også.. Trodde det var noe som gikk, men er bare meg. Er ikke stabilt her da, går mellom hardt og vanskelig til panikk for å rekke seg på do fordi det er løst. Idoform hjelper litt, samme med biola :(

Utfloden er på plass igjen. Litt sånn lotionaktig og med pittelitt brunt i.
Blir spennende iløpet av uka :-)

Back
Topp