~IKM UKE 6~

Mye vondt i magen og korsryggen i går, ømme pupper og mye murring. Pp1 er jeg ganske så sikker på at vi opplevde en kjemisk (fælt med symptomer og tr en uke for seint), runde 2 hadde jeg ingen ting uka før tanta. Jeg fryser mye og har forhøyet temp, så kan være lovende. Prøver å ikke tenke så mye på det :p

jeg bare måtte... hva dere tror?
ImageUploadedByBV Forum1391345615.780611.jpg

Ikm på onsdag, men fikk en liten blødning i dag etter en kjapp før frokost... Ikm er alltid presis.. Ble veldig skuffa, men så har det ikke komt mer...
Har veldig ømme pupper.Hatt det siden torsdag. Kan det være en festeblødning? Eller en liten rift? Hva mener dere???

Ikm på onsdag, men fikk en liten blødning i dag etter en kjapp før frokost... Ikm er alltid presis.. Ble veldig skuffa, men så har det ikke komt mer...
Har veldig ømme pupper.Hatt det siden torsdag. Kan det være en festeblødning? Eller en liten rift? Hva mener dere???
Tja. Er mange som får en kort blødning før ikm å så kommer ikke tr. Og vips så har de to streker på pinnen:-) krysser fingrene for deg :-) husk; det er håp helt til tanta er kommet for å bli noen dager ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tja. Er mange som får en kort blødning før ikm å så kommer ikke tr. Og vips så har de to streker på pinnen:) krysser fingrene for deg :) husk; det er håp helt til tanta er kommet for å bli noen dager ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Får håpe det! Blir det ikke nå sa mannen i dag at vi får vente 6mnd:( ble jo ikke mindre skuffa av det! Er bare vår 3/4pp, :(

Jeg fikk også det etter sex da jeg var tidlig gravid. Var vel ca ved IKM. Slimhinnene kan være mer skjøre når man er gravid, så er ikke nødt til å være negativt altså :)

Back
Topp