~IKM UKE 6~

Jeg har stadige murringer og skikkelig ømme pupper. Har hatt det i noen dager allerede, og enda er det en uke igjen til IKM. Det gir meg skikkelig troen denne pp, kanskje det endelig er vår tur igjen!? :)

Merker det samme selv,men pleier ha det noen ganger noen dager før tr kommer også.men håper så inderlig tanta holder seg unna.. :)Håper spiren sitter for dere denne gang! :D

Merker det samme selv,men pleier ha det noen ganger noen dager før tr kommer også.men håper så inderlig tanta holder seg unna.. :)Håper spiren sitter for dere denne gang! :D

Jeg har hatt murringer og vært litt rar tidligere i uken men så har det liksom gitt seg igjen :S aner ikke om det er noe på gang jeg :S har vært full av luft men ikke nå lenger :S

Kan symptomer komme og gå før IKM når man er gravid?

Før meg gjerne opp på ikm lista :-) Tok cb sin i dag :-)
image.jpg

Gratulerer så mye :-) :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

8 dpo i dag, og i teorien kunne det ha kommet svak strek på testen, men den gang ei - fortsatt blendahvit... Men; i morgen er en ny dag! :)

Mine symptomer pr nå; ømme pupper, kløe på puppene, murringer som kommer og går, støl nederst i magen. Problemet er at alle disse sikkert kan være premenstruelle symptomer også... :P

8 dpo i dag, og i teorien kunne det ha kommet svak strek på testen, men den gang ei - fortsatt blendahvit... Men; i morgen er en ny dag! :)

Mine symptomer pr nå; ømme pupper, kløe på puppene, murringer som kommer og går, støl nederst i magen. Problemet er at alle disse sikkert kan være premenstruelle symptomer også... :P

Jeg driver og tester som en gal og slal det igjen nå.. Jeg kjenner også veldig etter tegn men blir egentlig bare mer og mer forvirra :) blir 3. dagen på rad med testing på meg. Godt jeg har mange å ta av :) Håper det blir minimalt med tantebesøk på oss her :)

8dpo her også å testen er hvit. Føler ikke den er blanda hvit, men klarer likevel ikke å se streken :-P håper på strek i morgen :-)

Min ble også hvit.. Igjen! Dagene sniler seg avgårde

Testingen i dag ble egentlig ganske komisk! Jeg har kjøpt strips og trenger derfor noe å tisse i. Siden det var tomt for plasbeger og jeg ikke ville tisse i kjøkkenglassene, valgte jeg å bruke et tomt qtipsbeger. Viste seg at disse ikke er tette x) så måtte skynde meg å dytte testen tedi før alt rant ut :P måtte le litt :P

Testingen i dag ble egentlig ganske komisk! Jeg har kjøpt strips og trenger derfor noe å tisse i. Siden det var tomt for plasbeger og jeg ikke ville tisse i kjøkkenglassene, valgte jeg å bruke et tomt qtipsbeger. Viste seg at disse ikke er tette x) så måtte skynde meg å dytte testen tedi før alt rant ut :P måtte le litt :P

Hehe, ooops.... :P

Begynner å kjenne tr smertene murrer :-S liker ikke!!

Back
Topp