Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har stadige murringer og skikkelig ømme pupper. Har hatt det i noen dager allerede, og enda er det en uke igjen til IKM. Det gir meg skikkelig troen denne pp, kanskje det endelig er vår tur igjen!?
Merker det samme selv,men pleier ha det noen ganger noen dager før tr kommer også.men håper så inderlig tanta holder seg unna.. Håper spiren sitter for dere denne gang!
Kan symptomer komme og gå før IKM når man er gravid?
Merker det samme selv,men pleier ha det noen ganger noen dager før tr kommer også.men håper så inderlig tanta holder seg unna.. Håper spiren sitter for dere denne gang!
Jeg har hatt murringer og vært litt rar tidligere i uken men så har det liksom gitt seg igjen :S aner ikke om det er noe på gang jeg :S har vært full av luft men ikke nå lenger :S
Sånn har jeg vært også! Men tror det er vanlig,håper det
8 dpo i dag, og i teorien kunne det ha kommet svak strek på testen, men den gang ei - fortsatt blendahvit... Men; i morgen er en ny dag!
Mine symptomer pr nå; ømme pupper, kløe på puppene, murringer som kommer og går, støl nederst i magen. Problemet er at alle disse sikkert kan være premenstruelle symptomer også...
8dpo her også å testen er hvit. Føler ikke den er blanda hvit, men klarer likevel ikke å se streken håper på strek i morgen8 dpo i dag, og i teorien kunne det ha kommet svak strek på testen, men den gang ei - fortsatt blendahvit... Men; i morgen er en ny dag!
Mine symptomer pr nå; ømme pupper, kløe på puppene, murringer som kommer og går, støl nederst i magen. Problemet er at alle disse sikkert kan være premenstruelle symptomer også...
Testingen i dag ble egentlig ganske komisk! Jeg har kjøpt strips og trenger derfor noe å tisse i. Siden det var tomt for plasbeger og jeg ikke ville tisse i kjøkkenglassene, valgte jeg å bruke et tomt qtipsbeger. Viste seg at disse ikke er tette x) så måtte skynde meg å dytte testen tedi før alt rant ut måtte le litt