~IKM UKE 6~

Så flinke dere er! Har ikke tålmodighet jeg då tester selv om det nesten ikke ef vits. Men så er jeg veldig usikker på når IKM er også da. Eneste jeg har å sammenligne med er 30 dager forrige syklus så tenker at hey kanskje denne kan være kortere :)

Så flinke dere er! Har ikke tålmodighet jeg då tester selv om det nesten ikke ef vits. Men så er jeg veldig usikker på når IKM er også da. Eneste jeg har å sammenligne med er 30 dager forrige syklus så tenker at hey kanskje denne kan være kortere :)
Samme her. Hadde syklusen sist mnd vært slik den skulle ville ikm vert om 2-3dager

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har 3 ulike syklus kalendere og har ikm 5/2 7/2 og 8/2.. Babyverden mener jeg kan teste om 5dager

Jeg testet i dag, for jeg har sikkert 30-40 tester liggende. Er bare 7 dpo, så testen var som forventet helt hvit.. Tjaja, jeg blir sikkert å svi av en i morgen også, og hver dag fremover... :P

Teste før tiden er som å kjøpe skrapelodd i grunn :P Du veeet det er liten sjangs å få noe særlig utav det, men du kjøper likevel. For tenk hvis! Hehe :P
Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Tok en test i går. Blendahvit selvfølgelig, men fikk liksom en følelse av at det skulle være noe der, men det var ikke sterkt nok til å skinne gjennom. Håper følelsen har rett og hormonene viser seg på en test snarest!!!:)

Jeg testet i dag, for jeg har sikkert 30-40 tester liggende. Er bare 7 dpo, så testen var som forventet helt hvit.. Tjaja, jeg blir sikkert å svi av en i morgen også, og hver dag fremover... :P

Jeg å! Hehehe :P Og så er typen også ivrig på at jeg skal teste! Huff han og alle søkenene hans veide over 4,5 kg så dette blir vel heftig når den tid kommer :O

Jeg å! Hehehe :P Og så er typen også ivrig på at jeg skal teste! Huff han og alle søkenene hans veide over 4,5 kg så dette blir vel heftig når den tid kommer :O

Min yngste veide 5! :p
Og jeg ble bælfeit med 56 kg ekstra på kroppen :p godt det rant av igjen! Dundre på langt over hundre :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min yngste veide 5! :p
Og jeg ble bælfeit med 56 kg ekstra på kroppen :p godt det rant av igjen! Dundre på langt over hundre :p

Jøye meg! Hehehe :) Blir veldig spennende da. Ser egentlig frem til å bli "tjukk". Er jo koselig med gravidmage da.

Jada det er jo kos, men ble sånn passelig lei alle kommentarene : å jøss! Så stor du er blitt!
Og jeg vagla som den tjukkeste høna på farmen! :p

Typen min veide 4,5 og søsknene mer enn det. Jeg veide bare 2,9 men har jo diabetes som kan gjøre sitt med fødselsvekten.. Spent på hvor store barn vi får :-P

Jada det er jo kos, men ble sånn passelig lei alle kommentarene : å jøss! Så stor du er blitt!
Og jeg vagla som den tjukkeste høna på farmen! :p

Uff virker som folk tror de kan si hva som helst til gravide. Virker også som at "alle" har en mening om når det passer. Heldigvis er hele familien slik at de "maser" og håper det kommer noe snart :) Men har også fått bedkjed om hvor viktig det er å vente fra flere. Pianolæreren min fant det for godt å fortelle om alle parene det hadde gått galt for etter de kjøpte hus og fikk barn for tidlig. Det var dpesielt synd jeg. Men såklart.. Skjønner folk vil kunne syns det er tidlig. Vi har bare vært sammen et halv år :)

Typen min veide 4,5 og søsknene mer enn det. Jeg veide bare 2,9 men har jo diabetes som kan gjøre sitt med fødselsvekten.. Spent på hvor store barn vi får :-P

Ja kjempespennende! Hadde vært moro om vi kom på samme terminmnd :) så kan vi følge hverandre videre :)

Back
Topp