Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morn alle sammen! Noen som er fristet til å teste i dag?
Veldig fristet.. Skal vente til i morgen og i morgen skal jeg prøve å vente til mandag bare 5dager til ikm :-DGod morn alle sammen! Noen som er fristet til å teste i dag?
Samme her. Hadde syklusen sist mnd vært slik den skulle ville ikm vert om 2-3dagerSå flinke dere er! Har ikke tålmodighet jeg då tester selv om det nesten ikke ef vits. Men så er jeg veldig usikker på når IKM er også da. Eneste jeg har å sammenligne med er 30 dager forrige syklus så tenker at hey kanskje denne kan være kortere
Har 3 ulike syklus kalendere og har ikm 5/2 7/2 og 8/2.. Babyverden mener jeg kan teste om 5dager
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Veldig fint med bt.så slipper man å føle seg ruinert bare fordi man tester.Jøss vanskelig å forholde seg til! Babyverden mener jeg kan teste om 4 dager basert på 30 dagers meeen tror jeg gjør det nå håpløs
Veldig fint med bt.så slipper man å føle seg ruinert bare fordi man tester.
Krysser fingrene for uke 6 :-DIngenting enda nei.. Jaja håper at det blir mange positive neste uke
Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Tok en test i går. Blendahvit selvfølgelig, men fikk liksom en følelse av at det skulle være noe der, men det var ikke sterkt nok til å skinne gjennom. Håper følelsen har rett og hormonene viser seg på en test snarest!!!Teste før tiden er som å kjøpe skrapelodd i grunn Du veeet det er liten sjangs å få noe særlig utav det, men du kjøper likevel. For tenk hvis! Hehe
Jeg testet i dag, for jeg har sikkert 30-40 tester liggende. Er bare 7 dpo, så testen var som forventet helt hvit.. Tjaja, jeg blir sikkert å svi av en i morgen også, og hver dag fremover...
Jeg å! Hehehe Og så er typen også ivrig på at jeg skal teste! Huff han og alle søkenene hans veide over 4,5 kg så dette blir vel heftig når den tid kommer :O
Min yngste veide 5!
Og jeg ble bælfeit med 56 kg ekstra på kroppen godt det rant av igjen! Dundre på langt over hundre
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jada det er jo kos, men ble sånn passelig lei alle kommentarene : å jøss! Så stor du er blitt!
Og jeg vagla som den tjukkeste høna på farmen!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Typen min veide 4,5 og søsknene mer enn det. Jeg veide bare 2,9 men har jo diabetes som kan gjøre sitt med fødselsvekten.. Spent på hvor store barn vi får