~IKM UKE 6~

Når jeg ligger å kjenner etter nå når det kun er litt "murringer" og ikke de sterke smertene kan det kjennes ut som om det er en ballong inni meg som blåses opp litt og litt..uten at den blir helt blåst opp selvfølgelig ;-p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har også hatt sånne murringer om det blir rett å kalle det for det. Urolig i magen liksom, men uten at matlysten har blitt borte slik den ofte blir hos meg når jeg er dårlig i magen. Dette blir så spennende! Så gla jeg ble med i forumet forresten :) Noen å snakke med :)

Jeg har en haug med tester, så jeg kommer sikkert til å prøve en allerede i morgen - 6 dpo. Meningsløst, så klart, men jeg har da sånt å gjøre... :P

Hei! :) Blir vel her jeg "hører hjemme" da :) Du kan godt sette meg opp på onsdag 5. PP2. Spennende! .. Og veldig vanskelig å vente helt til onsdag :O Lykke til alle sammen :)

Ja det er ventetiden som er værst. Det går jo så utrolig treeeeeegt! :pLykke til til deg også, håper spiren sitter for oss alle denne gang :):D

Da måtte jeg bare teste! Ingenting enda men det var jo forventet. Produsentene sier jo at man kan teste 4 dager før IKM, men det er vel ikke helt reellt i de fleste tilfeller? Noen som har opplevd å få positiv så tidlig?

Testet blendahvitt i går, IKM mandag. Jeg blir veldig overrasket hvis spiren sitter, hele kroppen skriker at tr kommer snart. :)

Lykke til hvertfall :) Symptomene på graviditet og tr kan vel være ganske like har jeg skjønt så går jo an å håpe :)

Takk! Jeg håper, både for min del og alle andre her inne.:)

er 4 dpo, merker ikke så mye symptomer enda, enest litt mye utflod, men det hadde jeg da når jeg ventet TR også, håper at det er en spire . lykke til dere andre og som venter på å ta GT . :)

er 4 dpo, merker ikke så mye symptomer enda, enest litt mye utflod, men det hadde jeg da når jeg ventet TR også, håper at det er en spire . lykke til dere andre og som venter på å ta GT . :)

Jeg og har mye av det nå om dagen.. og masse magrmurringer som jeg forøvrig ikke pleier å ha, så vi får bare håpe det er denne mnd spiren sitter! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp