~IKM UKE 6~

Hmpf, da har tr kommet to dager før forventa. Jeg er absolutt ikke overraska over at det ikke klaffa denne måneden. Nå ivrer jeg etter å komme i gang med neste pp. :) Jeg krysser fingrene for dere andre her inne. Håper TR holder seg unna, og det blir mange oktoberspirer!! :)

Hmpf, da har tr kommet to dager før forventa. Jeg er absolutt ikke overraska over at det ikke klaffa denne måneden. Nå ivrer jeg etter å komme i gang med neste pp. :) Jeg krysser fingrene for dere andre her inne. Håper TR holder seg unna, og det blir mange oktoberspirer!! :)
Æsj!!! Krysser fingrene for din Neste PP :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så kjipt! :( Masse lykke til med neste PP :)

Så utrolig kjedelig :( Neste PP så sitter'n! ;)

Kan trygt sette meg på TR her også :( (Ikke fått TR men kan si at det ikke blir noe denne mnd heller :( ) Eller ta meg bort fra lista :)

Hvorfor være så vanskelig :(

Man må nesten ha sex for at det skal skje noe :P Men igjen så håper jeg hver mnd at han blir med. Noe ikke har skjedd ennå :(

Jaja, jeg får forsette å lure meg selv :P
Uffda. Føler med deg.
Har hatt noen slike mnd vi også, men nå har han våknet.
Håper så inderlig at vi skal ha klart det denne gang, selv om det ikke ble så mye sex som ønsket.
Men tror vi traff greit i forhold til EL.
Vet av erfaring at man trenger sex bare en gang for å bli gravid.

Uffda. Føler med deg.
Har hatt noen slike mnd vi også, men nå har han våknet.
Håper så inderlig at vi skal ha klart det denne gang, selv om det ikke ble så mye sex som ønsket.
Men tror vi traff greit i forhold til EL.
Vet av erfaring at man trenger sex bare en gang for å bli gravid.

Ja, håper han kommer rundt snart :)

Krysser fingrene for dere :)

Drømte i natt at jeg fikk positiv test, så det første jeg gjorde når jeg stod opp var å teste. Nok en gang blendahvit..

Drømte i natt at jeg fikk positiv test, så det første jeg gjorde når jeg stod opp var å teste. Nok en gang blendahvit..

Jeg måtte også prøve å teste idag.men blendahvit her også. Denne ventetia er så kjedelig altså, går jo så utrolig sakte. Men vi nærmer oss uka nå hvertfall,så da får vi håpe på mange positive tester :);)

image.jpg
Hei! Er "ny" her inne :) har mest sannsynlig ikm på tirsdag, 4.feb. Tok en bt i dag :)

Jeg har stadige murringer og skikkelig ømme pupper. Har hatt det i noen dager allerede, og enda er det en uke igjen til IKM. Det gir meg skikkelig troen denne pp, kanskje det endelig er vår tur igjen!? :)

Back
Topp