~IKM UKE 6~

Åååå. :-/ kanskje dere kan komme med et kompromiss? Unngår å få i desember og januar bare :) vi skal prøve å unngå desember. :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
jeg har en født i januar (selv også januarbarn) og en født i juli. for alle er det jo best å unngå desember... men ikke alltid like lett å planlegge... fant ut at jeg venter til tr dukker opp før jeg tar opp diskusjonen... det er jeg som må gå gravid, og høygravid i juli var grusomt i forhold til januar...
skal nok klare å overbevise han:) har et bittelite håp for denne pp enda:)

Her kom dessverre tr 2 dager før tiden!! Så da ble det ingen spire denne mnd! Lykke til til alle der andre!! :D

Ikm-dagen er her, og jeg startet dagen med nok en blendahvit test. Som jeg har sagt før tviler jeg på at det gikk denne pp, men holder håpet oppe frem til tr kommer. Fikk tross alt ikke positiv test før uke 8 med førstemann :)

Ingen utflod i dag... Så langt ihvertfall, men dagen er jo såvidt i gang.
To dager til testing.

Det ble plutselig borte her også. Hva betyr det da?

Hvit test her også. Innbilte meg at jeg kunne se en slags antydning til noe, men det kan like gjerne være at jeg så for lenge på den og ble litt gal i hodet... Fortsatt masse symptomer, så jeg mister ikke troen ennå! :)

ImageUploadedByBV Forum1391417190.083892.jpg

Klarte ikke la vær og teste i dag,ikm på onsdag eller torsdag denne uken,hadde el den 24 januar,denne svaaake streken kom etter 1 til 2 min så håpe der er en liten spire der inne?hva tror dere?

I morgen skal jeg teste, hvis ikke det er tanta som er på vei her nå...
Brunaktig, slimete utflod med noen røde striper i - (beklager detaljene).
Men hvis jeg lar pessimisten i meg vike, så husker jeg lignende blødninger før begge de foregående graviditetene.
Jeg er så spent, at jeg tror det er derfor jeg er litt kvam og ikke morgenkvalm;)

Lykke til alle sammen, håper på mange fine streker for oss alle denne uka her :)

Vis vedlegget 49217

Klarte ikke la vær og teste i dag,ikm på onsdag eller torsdag denne uken,hadde el den 24 januar,denne svaaake streken kom etter 1 til 2 min så håpe der er en liten spire der inne?hva tror dere?

Jeg ser en strek og jeg håper med deg:p
Jeg har IKM på onsdag, og er riiiimelig spent på morgendagens test...

Ja håper det går veien denne pp:)at den holder seg der inne:)er ikke 100% sikkert før ikm dagen og jeg tester med cb:)gleder meg til onsdag:))håper det bli mangen positive tester her inne:))

Vis vedlegget 49217

Jeg ser to streker, tror det har klaffet for dere! :D

Vis vedlegget 49217

Jeg tror og håper du er gravid!:) ser lovende ut!

Back
Topp