får krysse fingrene!enda et par dager til ikm...Jeg fikk også det etter sex da jeg var tidlig gravid. Var vel ca ved IKM. Slimhinnene kan være mer skjøre når man er gravid, så er ikke nødt til å være negativt altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
får krysse fingrene!enda et par dager til ikm...Jeg fikk også det etter sex da jeg var tidlig gravid. Var vel ca ved IKM. Slimhinnene kan være mer skjøre når man er gravid, så er ikke nødt til å være negativt altså
Åååå. :-/ kanskje dere kan komme med et kompromiss? Unngår å få i desember og januar bare vi skal prøve å unngå desember.han vil ikke ha vinterbaby...
jeg har en født i januar (selv også januarbarn) og en født i juli. for alle er det jo best å unngå desember... men ikke alltid like lett å planlegge... fant ut at jeg venter til tr dukker opp før jeg tar opp diskusjonen... det er jeg som må gå gravid, og høygravid i juli var grusomt i forhold til januar...Åååå. :-/ kanskje dere kan komme med et kompromiss? Unngår å få i desember og januar bare vi skal prøve å unngå desember.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Her kom dessverre tr 2 dager før tiden!! Så da ble det ingen spire denne mnd! Lykke til til alle der andre!!
Her kom dessverre tr 2 dager før tiden!! Så da ble det ingen spire denne mnd! Lykke til til alle der andre!!
Vis vedlegget 49217
Klarte ikke la vær og teste i dag,ikm på onsdag eller torsdag denne uken,hadde el den 24 januar,denne svaaake streken kom etter 1 til 2 min så håpe der er en liten spire der inne?hva tror dere?
Vis vedlegget 49217
Klarte ikke la vær og teste i dag,ikm på onsdag eller torsdag denne uken,hadde el den 24 januar,denne svaaake streken kom etter 1 til 2 min så håpe der er en liten spire der inne?hva tror dere?
Jeg ser to streker! Tror du er GRAVID!Vis vedlegget 49217
Vis vedlegget 49217
Jeg tror og håper du er gravid! ser lovende ut!Vis vedlegget 49217