~IKM UKE 6~

Gratulerer alle gravide og lykke til neste pp alle som har fått tr.vi skullebegynt vår 19pp og pp2 med pergo, men jeg er innlagt på sykehus med sterke smerter i beinet etter operasjon forrige uke, så her skjer det nok ikke noe denne mnd heller. Alt går virkelig feil vei om dagen. Skjønner ikke hvorfor deg skal være så himla vanskelig å få to streker på dn testen...

Gratulerer alle gravide og lykke til neste pp alle som har fått tr.vi skullebegynt vår 19pp og pp2 med pergo, men jeg er innlagt på sykehus med sterke smerter i beinet etter operasjon forrige uke, så her skjer det nok ikke noe denne mnd heller. Alt går virkelig feil vei om dagen. Skjønner ikke hvorfor deg skal være så himla vanskelig å få to streker på dn testen...
Ønsker deg masse god bedring, og lykke til når dere er klar med prøvingen igjen.

Tja. Forsov meg så fikk ikke testa. Har hatt metall smak i munnen i 3 dager nå
. Er det et tegn!?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg fikk det med min første sønn! Virka nesten som om jeg hadde en sølvskje i munnen :p bra tegn! Taaa test :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å det var faktisk mitt første tegn på att jeg var gravid da med første :) yey, jeg skal følge dere alle :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har mistet litt oversikten jeg over hvem som er gravide og hvem som ikke er. Hvis det skal oppdateres på oversikten så kan jeg vel plasseres på passert IKM :)

Der var det blitt oppdatert ja :) Er moro å følge med på hvordan det går med alle sammen! Håper å kunne plasseres under gravid snart!

Negativ test på meg i morrest... IKM i går, men tror kanskje tr kommer i dag selv om symptomene jeg bruker å ha i forkant er helt fraværende...

Gratulerer så masse til dere med positiv test!!

Back
Topp