IKM uke 50

Kan ikke så kort lutealfase være litt kronglete? Jeg hadde på 7-9 dager og fikk da resept på progesteron
Jeg tror det. Har blitt gravid med en (husker ikke om jeg brukte på nummer 2) uten progesteron. Har fått nå, men med beskjed om å ta det ved positiv test. Jeg mistenker da at egget må feste seg tidlig for å ha en sjanse. Har hatt en del kjemiske, kanskje derfor?

Da var testene i hus :D Da gjelder det bare å holde ut og vente med el-testing i noen dager til. CD 6 i dag!

Noen som har erfaringer med smilereader?
IMG_2621.jpeg

Da var testene i hus :D Da gjelder det bare å holde ut og vente med el-testing i noen dager til. CD 6 i dag!

Noen som har erfaringer med smilereader?
Vis vedlegget 420367
Da ligger vi nesten likt 8-) jeg er på CD 5 i dag, og var akkurat i postkassen å henta masse tester :-) synes dagene nå går så sakte frem til teststart.. hehe

Da ligger vi nesten likt :cool: jeg er på CD 5 i dag, og var akkurat i postkassen å henta masse tester :) synes dagene nå går så sakte frem til teststart.. hehe
Kjekt å ha noen som er ca likt! :D Ja, går veldig sakte. Jeg tenker å begynne å teste på mandag, som blir cd 10. Får el mellom cd 12 og 16 en gang regner jeg med.
Når begynner du? :)

Nå går dagene både fort og sent her og. Er på CD16 og startet å teste etter EL CD14 og er dermed i gang. Har vært litt stress i det siste så har ikke hatt veldig mye overskudd. Ikke lagt inn noen aksjer denne uken enda, så tenker det nok er lurt å komme i gang med det i dag eller i morgen :laughing002

Forrige syklus kom ikke EL før CD27, men jeg må jo beholde troen om at den skal komme til «vanlig tid» litt til, det vil i såfall være CD20-21 og på høy tid å starte med aksjer! :dance008 Hvordan legger dere andre opp løpet, annenhver dag fra en gitt CD til overstått EL?

Nå går dagene både fort og sent her og. Er på CD16 og startet å teste etter EL CD14 og er dermed i gang. Har vært litt stress i det siste så har ikke hatt veldig mye overskudd. Ikke lagt inn noen aksjer denne uken enda, så tenker det nok er lurt å komme i gang med det i dag eller i morgen :laughing002

Forrige syklus kom ikke EL før CD27, men jeg må jo beholde troen om at den skal komme til «vanlig tid» litt til, det vil i såfall være CD20-21 og på høy tid å starte med aksjer! :dance008 Hvordan legger dere andre opp løpet, annenhver dag fra en gitt CD til overstått EL?
Håper el dukker opp til vanlig tid for deg :D

Den ppen det klaffa for oss (mista) så la vi inn aksjer hver dag fra cd 15 til cd 19, så tenker vi kjører samme strategi igjen :joyful: Så sant mannen ikke må reise vekk på jobb.
Testa ikke etter el den måneden det klaffa, og mannen var bortreist frem til cd 15. Antar el var rundt cd 16, så var nok litt tilfeldig at det ble hver dag og at det klaffa men funka jo :hilarious:

Kjekt å ha noen som er ca likt! :D Ja, går veldig sakte. Jeg tenker å begynne å teste på mandag, som blir cd 10. Får el mellom cd 12 og 16 en gang regner jeg med.
Når begynner du? :)
Ja veldig kjekt! 8-) jeg begynner nok på cd 10 jeg også, da el kom tidligere sist pp :-) klør etter å teste! Hehe

Jeg tenker vi kjører hver dag fra noen dager før el og til værtfall 1 dag etter el!

Legger dere inn aksjer på kveld? Eller bare når dere føler for det? :-)

Håper el dukker opp til vanlig tid for deg :D

Den ppen det klaffa for oss (mista) så la vi inn aksjer hver dag fra cd 15 til cd 19, så tenker vi kjører samme strategi igjen :joyful: Så sant mannen ikke må reise vekk på jobb.
Testa ikke etter el den måneden det klaffa, og mannen var bortreist frem til cd 15. Antar el var rundt cd 16, så var nok litt tilfeldig at det ble hver dag og at det klaffa men funka jo :hilarious:
Takk :love017
Høres ut som en god strategi det! Med minste hadde vi også omtrent daglig rundt el, eldste var et uplanlagt lykketreff og når jeg var gravid i sommer (mista) testet jeg ikke etter EL, men hadde sex to dager i riktig periode :cat: Så er nok derfor litt avslappet til hvor mange aksjer vi må legge, synes det fort kan bli stress med hver dag. Så er fornøyd om vi får til ca annenhver dag :dance008
Jeg tenker vi kjører hver dag fra noen dager før el og til værtfall 1 dag etter el!

Legger dere inn aksjer på kveld? Eller bare når dere føler for det? :)
Vi går nok for føler for det denne runden, og om det ikke klaffer denne pp «høyner» vi det neste runde :hilarious: Hva med deg?

Takk :love017
Høres ut som en god strategi det! Med minste hadde vi også omtrent daglig rundt el, eldste var et uplanlagt lykketreff og når jeg var gravid i sommer (mista) testet jeg ikke etter EL, men hadde sex to dager i riktig periode :cat: Så er nok derfor litt avslappet til hvor mange aksjer vi må legge, synes det fort kan bli stress med hver dag. Så er fornøyd om vi får til ca annenhver dag :dance008

Vi går nok for føler for det denne runden, og om det ikke klaffer denne pp «høyner» vi det neste runde :hilarious: Hva med deg?
Ja, jeg husker også at jeg synes det var litt slitsomt å legge inn aksjer hver dag i så mange dager :oops: Vi har ikke gjort det annet enn den ene gangen det klaffet. De andre ppene har det vært mye mindre, siden mannen min reiser i jobben:shifty: Føles som om vi aldri får til at han er hjemme rundt el for tiden, så mister liksom trua om dagen :(

Ja, jeg husker også at jeg synes det var litt slitsomt å legge inn aksjer hver dag i så mange dager :oops: Vi har ikke gjort det annet enn den ene gangen det klaffet. De andre ppene har det vært mye mindre, siden mannen min reiser i jobben:shifty: Føles som om vi aldri får til at han er hjemme rundt el for tiden, så mister liksom trua om dagen :(
Så utrolig kjedelig med reiser som kræsjer med EL når det er de få dagene det er muligheter :shifty:
Er han hjemme denne gangen? Skjønner godt tanken om å helgardere og legge inn så mange aksjer som mulig! :love017

Takk for svar :)
Denne syklusen er helt rar, plutselig masse EL-slim på cd7.. må følge nøye med de neste dagene så jeg ikke går glipp av el! :nailbiting:
Heldig! Har lest om flere som har det lenge. Jeg har bare bitte litt den ene dagen. Var 1 mnd hvor jeg hadde i flere dager, og da ble jeg faktisk gravid (endte i MA)

CD 11 og stigningen ser ut til å komme akkurat når den skal :D
Jeg og samboeren ser hverandre kun i helgene denne mnd pga jobb, så jeg håååper EL er lik som sist mnd og kommer på dag 14 så aksjene blir lagt i riktig tid!

Vedlegg

• 20231124_105853.jpg
    20231124_105853.jpg
    1,8 MB · Visninger: 58
Så utrolig kjedelig med reiser som kræsjer med EL når det er de få dagene det er muligheter :shifty:
Er han hjemme denne gangen? Skjønner godt tanken om å helgardere og legge inn så mange aksjer som mulig! :love017
Veldig kjedelig! Jeg håper han er det, vi snakka litt om det i går at det kanskje faktisk går at han er hjemme neste uke, så det hadde vært veldig fint :Heartred
Hvilken pp er dere på? :love7

Veldig kjedelig! Jeg håper han er det, vi snakka litt om det i går at det kanskje faktisk går at han er hjemme neste uke, så det hadde vært veldig fint :Heartred
Hvilken pp er dere på? :love7
Så bra, krysser fingrene for at han er det! :love017
Er vel på pp4 totalt, det klaffet egentlig på pp1 i juni, men hadde MA/BO i august, så er pp3 etter den.

Har vært heldig å blitt «lett gravid» før. Men har slitt med rester og at kroppen har vært litt i ubalanse med kort lutaelfase nå etter MA, så er spent på hvor lang tid dette vil ta nå…

Hva med deg? :Heartred

Så bra, krysser fingrene for at han er det! :love017
Er vel på pp4 totalt, det klaffet egentlig på pp1 i juni, men hadde MA/BO i august, så er pp3 etter den.

Har vært heldig å blitt «lett gravid» før. Men har slitt med rester og at kroppen har vært litt i ubalanse med kort lutaelfase nå etter MA, så er spent på hvor lang tid dette vil ta nå…

Hva med deg? :Heartred
Takk :love2 Satser på at det klaffer på alle mulige måter nå!

Leit at du mista :Heartred Kjipt når det skal bli sånn. Håper kroppen er tilbake og at det klaffer igjen denne runden!

Vært litt uenig med meg selv om hva jeg skal telle som pp, siden det har vært litt sånn at vi har fått lagt inn aksjer en gang tre dager før el og sånn. Men jeg ble gravid på første «ordentlige» forsøk i mai, men mista. Og så er vi vel på pp 4 etter det nå, hvis man kan kalle de halvveis forsøkene for pp :oops: Kanskje egentlig pp2 realistisk sett. Men så kan det jo klaffe selv om man ikke får lagt inn aksjer helt nærme el og, så klarer jo ikke la være å håpe og ta masse tester likevel :hilarious: utålmodig!

Stigningen er på gang her og :-) Litt spent på når toppen blir, jeg fikk aldri positiv test forrige PP fordi jeg ikke testet den dagen, men tror toppen var på cd10 da.

Vedlegg

• Screenshot_20231124_160153_Premom.jpg
    Screenshot_20231124_160153_Premom.jpg
    106,5 KB · Visninger: 60
Back
Topp