Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neste omgang skal vi også få positiv test altså
God bedringGratulerer så masse til alle med positive tester
Her ligger jeg utslått med omgangssyken, og skjønner nå hvorfor kroppen var så rarNeste omgang skal vi også få positiv test altså
![]()

Tusen takk! Bare glad vi blir ferdige med det før jul. Er vel nesten dømt til å bli smittet når vesla nettopp startet i bhg.God bedring![]()
Elsker at dritt tiss forblir dritt tissJeg testet også dette på mandag, her er mine
Vis vedlegget 422206
Såå gøy vi går inn i august sammenGratulerer så masse
![]()
Det er virkelig dritt tiss for mange
Hahah ja! Det er dritt tiss, elsker du kom med det, så fikk vi satt det i en båsElsker at dritt tiss forblir dritt tissDet er virkelig dritt tiss for mange
![]()

Rakk ikke å teste før i går kveld, og den var negativ. Begynte også å spotte på morgenen i går, så da er nok løpet kjørt for denne gang.@Irrgrønn krysser fingrene for testen din i dag!
Søren, hadde troen nå! Men for hver pp fremover blir det mer og mer sannsynlig med klaff (mtp sykdom og spermkvalitet)Rakk ikke å teste før i går kveld, og den var negativ. Begynte også å spotte på morgenen i går, så da er nok løpet kjørt for denne gang.

Ja, fra neste syklus har jeg større tro på at sædkvaliteten begynner å bli tilnærmet normalSøren, hadde troen nå! Men for hver pp fremover blir det mer og mer sannsynlig med klaff (mtp sykdom og spermkvalitet)![]()

Nå kan vi endelig begynne å prøve igjen!!!! Fyyyyyy søøøøren
Spennende! Jeg har hørt at man kan få positiv test fra et par dager etter festeblødning.Ehm. Jeg vet ikke helt hvor jeg er, jeg tok ut spiralen i november, og fikk en bitteliten blødning etter noen dager. Det er nå 35 dager siden. Jeg trooor ut i fra symptom(slim/sexlyst/kramper) at jeg hadde EL i/rett etter helgen for 14dager siden. Flow appen mente jeg skulle ha mens på tirsdag, men den kom ikke.og negativ test. I går trodde jeg at jeg fikk mensen. Men det har liksom bare vært litt lys rosa blod på papiret i går, og litt idag. Jeg har gått lang tur og alt som pleier å sette i gang blodbadet. For jeg blør egentlig veldig masse.. Nå var jeg liksom innstilt på at jeg ikke ble gravid denne mnd. Men der kan jo være festeblødning, kan det ikke? Jeg har tester, men får meg ikke til å teste, for jeg har ikke trua. Men brystene er ømme,og jeg har vært kvalm i hele dag. Når etter festeblødning kan man forvente positiv test isåfall? Kan jo hende syklus er helt på tur også..