IKM uke 50

Veldig fornøyd med dagens tester :D 12 dpo :Heartred
IMG_2718.jpeg

Rakk ikke å teste før i går kveld, og den var negativ. Begynte også å spotte på morgenen i går, så da er nok løpet kjørt for denne gang.
Søren, hadde troen nå! Men for hver pp fremover blir det mer og mer sannsynlig med klaff (mtp sykdom og spermkvalitet) :Heartpink

Jeg har begynt å spotte! Halleluja! Kanskje det endelig skjer noe?! Det rare er bare at menssmertene som startet for en ukes tid siden egentlig har begynt å gi seg litt, så plutselig fikk jeg en slags liten krampe for noen timer siden, gikk på do og det var et hint av rosa på papiret. Nå er det mer rødt, men ikke veldig mye mer blødning. (Sorry tmi)… jeg jubler ihvertfall, for denne gangen vet jeg at det ikke var noe graviditet først, med mindre skyggen jeg hadde var kjemisk graviditet da, hvem vet. Håper egentlig at dette er TR, og uansett så får jeg vel litt svar på tirsdag. Spennende tider :hilarious:

Jeg kan settes på TR, med tidenes jubelbrøl!! ENDELIG ikke tvil om hva som foregår, spekulasjoner og annet tull. Dette er soleklar TR, første etter SA/MA/BO. ENDELIG!!! 10 uker etter aborten!!! :Heartred :wav Nå kan vi endelig begynne å prøve igjen!!!! Fyyyyyy søøøøren:notworthy

Last edited:
Ehm. Jeg vet ikke helt hvor jeg er, jeg tok ut spiralen i november, og fikk en bitteliten blødning etter noen dager. Det er nå 35 dager siden. Jeg trooor ut i fra symptom(slim/sexlyst/kramper) at jeg hadde EL i/rett etter helgen for 14dager siden. Flow appen mente jeg skulle ha mens på tirsdag, men den kom ikke.og negativ test. I går trodde jeg at jeg fikk mensen. Men det har liksom bare vært litt lys rosa blod på papiret i går, og litt idag. Jeg har gått lang tur og alt som pleier å sette i gang blodbadet. For jeg blør egentlig veldig masse.. Nå var jeg liksom innstilt på at jeg ikke ble gravid denne mnd. Men der kan jo være festeblødning, kan det ikke? Jeg har tester, men får meg ikke til å teste, for jeg har ikke trua. Men brystene er ømme,og jeg har vært kvalm i hele dag. Når etter festeblødning kan man forvente positiv test isåfall? Kan jo hende syklus er helt på tur også..

Ehm. Jeg vet ikke helt hvor jeg er, jeg tok ut spiralen i november, og fikk en bitteliten blødning etter noen dager. Det er nå 35 dager siden. Jeg trooor ut i fra symptom(slim/sexlyst/kramper) at jeg hadde EL i/rett etter helgen for 14dager siden. Flow appen mente jeg skulle ha mens på tirsdag, men den kom ikke.og negativ test. I går trodde jeg at jeg fikk mensen. Men det har liksom bare vært litt lys rosa blod på papiret i går, og litt idag. Jeg har gått lang tur og alt som pleier å sette i gang blodbadet. For jeg blør egentlig veldig masse.. Nå var jeg liksom innstilt på at jeg ikke ble gravid denne mnd. Men der kan jo være festeblødning, kan det ikke? Jeg har tester, men får meg ikke til å teste, for jeg har ikke trua. Men brystene er ømme,og jeg har vært kvalm i hele dag. Når etter festeblødning kan man forvente positiv test isåfall? Kan jo hende syklus er helt på tur også..
Spennende! Jeg har hørt at man kan få positiv test fra et par dager etter festeblødning.

Back
Topp