IKM uke 50

Fikk du noe hjelp da du gikk dit? Ift eggløsning liksom? Hadde du rester selv om du hadde hatt mens?
Litt inn fra siden- hva sa gyn om at el-testene ikke ble positive? Jeg spontanaborterte for en knapp måned siden, og fikk en økning i lh rundt forventet eggløsning, men ikke ordentlig positiv

Overraskende nok så gyn at EL var rett rundt hjørnet med et egg som var klar til å slippe. Tok EL-test samme kveld som var positiv :hilarious: Eggløsning var to dager senere. EL-skjedde da syklusdag 27 mens vanlig for meg er 20/21. Men hun så også at det var litt rester igjen, men for lite til å få utskrapning, og slimhinne som var for tynn til at hun trodde noe skulle kunne feste seg der. Dette var da 11 uker og PP2 etter BO/MA/medisinsk abort.

I PP1 fikk jeg litt stigning og nesten positiv el test, temp gikk opp så tror det var eggløsning uten at testen slo helt ut, er også mulig jeg hadde veldig kort topp.

I forrige IKM gruppe var vi flere som hadde mistet som opplevde at syklusen tullet i ettertid, mange fikk EL mye senere enn vanlig og hadde en kort lutealfase… virker dessverre som om det er normalt med litt kluss :Heartred

Gyn sa egentlig at jeg burde komme på ny time i starten av neste syklus for å se om mens hadde tatt med restene ut, og dersom ikke ville hun kanskje anbefale utskrapning likevel. Det var litt mye som skjedde den måneden så jeg rakk aldri å gjøre det. Men PP3 (denne IKM-gruppa) opplevdes endelig som om ting var litt mer normalt igjen. Men har bestilt en oppfølgingstime hos gyn, så krysser fingrene for at ting har stabilisert seg nå :love017

Fy flate, har gått hele morgenen og vært lei meg for at testen ikke stiger. Men ser ut som jeg er en av de som tester svakt på 1. urin :oops: Trodde ikke det var noe i det jeg, men ser jo sånn ut. Har gått hele morgenen og tenkt at det ikke går veien. Ekstremt stor forskjell på 1. og 2. urin :oops: Fortsatt vondt i magen og redd da.

Vis vedlegget 422197
1. urin. Liksom null stigning fra i går og fortsatt veldig svak.

Vis vedlegget 422198

2. urin, veldig mye sterkere.

Vis vedlegget 422199
Sammenligning av 1. kl 07.00 og 2. kl 09.30

Måtte dyppe 2 stk i 2. urin, i tilfelle en hadde dårlig fargestoff. Huff…
Jeg testet også dette på mandag, her er mine
20231213104548.jpg

Såå gøy vi går inn i august sammen :love017 Gratulerer så masse :woot::love017

Tullete at det er så stor forskjell :oops:
Jaa, veldig stas :Heartred tusen takk! Og gratulerer til deg og :love017
Har du meldt deg inn i august enda? :)
Enig! Men jeg har alltid fått bedre tester på kvelde så jeg stoler ikke helt på de om morgenen :hilarious: gammel urin fra kvelden før, jo :hilarious:
Tusen takk ❤️ ja, jeg meldte meg akkurat inn :) har du meldt deg inn?

Enig! Men jeg har alltid fått bedre tester på kvelde så jeg stoler ikke helt på de om morgenen :hilarious: gammel urin fra kvelden før, jo :hilarious:
Tusen takk ❤️ ja, jeg meldte meg akkurat inn :) har du meldt deg inn?
Tror jeg slutter å teste på morgenen og venter til klokken halv ti, så slipper jeg å være nervevrak :joyful: Skjønner ikke hvordan det skal gå når man allerede er så bekymret for den lille spira etter å ha visst om den i bare noen få dager :laughing002
Stas! :love017 Jeg har ikke turt enda, tror jeg venter til jeg er 4+0 - som om det skjer noe magisk da :nailbiting::laughing002 smugtitter litt der inne foreløpig!

Tror jeg slutter å teste på morgenen og venter til klokken halv ti, så slipper jeg å være nervevrak :joyful: Skjønner ikke hvordan det skal gå når man allerede er så bekymret for den lille spira etter å ha visst om den i bare noen få dager :laughing002
Stas! :love017 Jeg har ikke turt enda, tror jeg venter til jeg er 4+0 - som om det skjer noe magisk da :nailbiting::laughing002 smugtitter litt der inne foreløpig!
Jeg tester med 2. Urin og kveld. Sløser ikke bort test på dritt tiss :hilarious: det ville bare gitt mer bekymringer :nailbiting:
Hvor langt er du nå? ❤️
Jeg har smugtittet siden jeg fant ut hvilken termin dato jeg eventuelt ville fått :hilarious:

Jeg tester med 2. Urin og kveld. Sløser ikke bort test på dritt tiss :hilarious: det ville bare gitt mer bekymringer :nailbiting:
Hvor langt er du nå? ❤️
Jeg har smugtittet siden jeg fant ut hvilken termin dato jeg eventuelt ville fått :hilarious:
Lurt!!! Slutter herved å teste på dritt tiss :hilarious:

Jeg er 3+4 tror jeg, to uker siden el på lørdag, så får bli helgeprosjekt å komme seg inn på august :laughing002 Hvor langt er du?:Heartred
hoho, har smugtitta en stund jeg og :hilarious:

Lurt!!! Slutter herved å teste på dritt tiss :hilarious:

Jeg er 3+4 tror jeg, to uker siden el på lørdag, så får bli helgeprosjekt å komme seg inn på august :laughing002 Hvor langt er du?:Heartred
hoho, har smugtitta en stund jeg og :hilarious:
God avgjørelse :hilarious:

Og en veldig god plan for helgen :D:love017 jeg er 4+0 i dag, hadde ikm i går ❤️

Hadde dårlig tid i dag morges, så hadde bare tid til å ta en kjapp titt på testen jeg tok, men hadde ikke tid til å studere den så nøye som jeg pleier. Konkluderte raskt med at den nok en gang var negativ, og begynte å slå meg til ro med at jeg sannsynligvis ikke er gravid denne runden. Skulle nå klippe til bildet jeg tok for å legge ut her, og ser da til min store forundring at det muligens er en antydning til skyggestrek! Tok bildet da det var gått akkurat 3 min.

Av erfaring pleier streker som jeg bare ser på bildet, og ikke i virkeligheten, å vise seg bare å være skyggestreker, men på den annen side, tar jeg jo bilde i ca. samme vinkel og lys hver gang, og jeg har ikke hatt sånn skygge på noen av de andre testene denne runden. Regner med det bare er nettopp en skygge, men plutselig ble jo morgendagens test mye mer spennende! Men holder ikke pusten helt enda, altså…

Vedlegg

• IMG_6554.jpeg
    IMG_6554.jpeg
    156,1 KB · Visninger: 115
Hadde dårlig tid i dag morges, så hadde bare tid til å ta en kjapp titt på testen jeg tok, men hadde ikke tid til å studere den så nøye som jeg pleier. Konkluderte raskt med at den nok en gang var negativ, og begynte å slå meg til ro med at jeg sannsynligvis ikke er gravid denne runden. Skulle nå klippe til bildet jeg tok for å legge ut her, og ser da til min store forundring at det muligens er en antydning til skyggestrek! Tok bildet da det var gått akkurat 3 min.

Av erfaring pleier streker som jeg bare ser på bildet, og ikke i virkeligheten, å vise seg bare å være skyggestreker, men på den annen side, tar jeg jo bilde i ca. samme vinkel og lys hver gang, og jeg har ikke hatt sånn skygge på noen av de andre testene denne runden. Regner med det bare er nettopp en skygge, men plutselig ble jo morgendagens test mye mer spennende! Men holder ikke pusten helt enda, altså…
Ser absolutt! Åh, som jeg håper dette er starten på en babystrek som bare blir sterkere og sterkere! :shy: :smiley-angelic001 :Heartpink

Her venter jeg fortsatt på mens, trodde jeg var 15 dpo i dag, men tror ikke det stemmer uten mens. Har kjentes som om mensen skal komme i tre dager nå, skikkelig murringer, så går rundt med bind. Lurer på om el aldri kom, men da er det jo så rart at ikke kroppen jobber med det, heller enn at det kjennes ut som tr er på vei. Er ikke gravid. Er nok bare syklusen som tuller etter fødsel og med nattamming:scratch Måttw bare klage litt på det –greit å være med i Ikm gruppe når man tracker syklusen også:D

Jeg testet også dette på mandag, her er mine
Vis vedlegget 422206

Såå gøy vi går inn i august sammen :love017 Gratulerer så masse :woot::love017
Er du ikke oppe og tisser ila. natten? Jeg har nemlig aldri opplevd 1. urin som dritttiss, som så mange andre har, men jeg må opp å tisse minst én gang ila. natten (hvert sånn hele livet). Har derfor konkludert med at det er derfor det ikke blir like mye avfallsstoffer og div som rekker å samle seg opp, og at 1. for meg er bra :D

Er du ikke oppe og tisser ila. natten? Jeg har nemlig aldri opplevd 1. urin som dritttiss, som så mange andre har, men jeg må opp å tisse minst én gang ila. natten (hvert sånn hele livet). Har derfor konkludert med at det er derfor det ikke blir like mye avfallsstoffer og div som rekker å samle seg opp, og at 1. for meg er bra :D
Ååå, gir mening :D Jeg er så og si aldri oppe og tisser på natta, så sikkert derfor det er dritt tiss hos meg! :laughing002

Hehe nei, stort sett ikke. Men disse testene jeg la ut er fra kl 04.30 og 07.15, så det går vell under natt-tiss :hilarious: men det er nok grunnen til at du ikke har dritt tiss om morgenen, ja :joyful:

Håååper :smiley-angelic001 når tester du igjen? :woot:

Back
Topp