Fikk du noe hjelp da du gikk dit? Ift eggløsning liksom? Hadde du rester selv om du hadde hatt mens?
Litt inn fra siden- hva sa gyn om at el-testene ikke ble positive? Jeg spontanaborterte for en knapp måned siden, og fikk en økning i lh rundt forventet eggløsning, men ikke ordentlig positiv
Overraskende nok så gyn at EL var rett rundt hjørnet med et egg som var klar til å slippe. Tok EL-test samme kveld som var positiv
Eggløsning var to dager senere. EL-skjedde da syklusdag 27 mens vanlig for meg er 20/21. Men hun så også at det var litt rester igjen, men for lite til å få utskrapning, og slimhinne som var for tynn til at hun trodde noe skulle kunne feste seg der. Dette var da 11 uker og PP2 etter BO/MA/medisinsk abort.I PP1 fikk jeg litt stigning og nesten positiv el test, temp gikk opp så tror det var eggløsning uten at testen slo helt ut, er også mulig jeg hadde veldig kort topp.
I forrige IKM gruppe var vi flere som hadde mistet som opplevde at syklusen tullet i ettertid, mange fikk EL mye senere enn vanlig og hadde en kort lutealfase… virker dessverre som om det er normalt med litt kluss

Gyn sa egentlig at jeg burde komme på ny time i starten av neste syklus for å se om mens hadde tatt med restene ut, og dersom ikke ville hun kanskje anbefale utskrapning likevel. Det var litt mye som skjedde den måneden så jeg rakk aldri å gjøre det. Men PP3 (denne IKM-gruppa) opplevdes endelig som om ting var litt mer normalt igjen. Men har bestilt en oppfølgingstime hos gyn, så krysser fingrene for at ting har stabilisert seg nå

Skjønner ikke hvordan det skal gå når man allerede er så bekymret for den lille spira etter å ha visst om den i bare noen få dager