Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt fortsatt lov å håpe da!Ble negativ test på meg i dag også. Er bare 8 DPO ifølge Premom, og har fortsatt ikke tidligtest, så det er jo fortsatt lov å håpe!

Tusen takkMasse lykke til neste pp![]()

men det kom en lyserosa fin liten strek 
Har vel steget greit fra i går da den ikke var tydelig rosa. Er 10 dpo i dag.Det er jo veldig bra!Klarte selvfølgelig ikke la den digitale være
Så må nok kjøpe en ny digital å ta neste tirsdag.
Veldig fornøyd med 2-3 på IKM![]()

Åå så god bekreftelse!!Klarte selvfølgelig ikke la den digitale være
Så må nok kjøpe en ny digital å ta neste tirsdag.
Veldig fornøyd med 2-3 på IKM![]()
Dette må være terminspireSlo ut den gittFøler meg heeeelt ute av kontroll på testingen, men klarer ikke å tro på at dette er sant. Livredd for å miste igjen.
Vis vedlegget 422100
Krysser fingrene for oss beggeDette må være terminspire
Så vi kan henge sammen til august![]()
Det hadde vært så koselig! Jeg serS-40507884 - 30 - b1 - PP4 etter spontanabort i uke 17 i sommer - EL 2/12 - IKM 17/12
Jeg har sittet på gjerde og fulgt med en stund, usikker på om jeg skulle melde meg inn, men fikk denne testen i dag. Ser dere noe? Eller det bare ønsketenkning fra meg?
Ser den uten å åpne bildet og! Ligner på testen jeg hadde i går.
Krysser fingrene for oss beggeDet hadde vært så koselig!
Har du meldt deg inn i august enda? Jeg vet ikke når jeg tør å gjøre det.
Jeg ser streken uten å myseS-40507884 - 30 - b1 - PP4 etter spontanabort i uke 17 i sommer - EL 2/12 - IKM 17/12
Jeg har sittet på gjerde og fulgt med en stund, usikker på om jeg skulle melde meg inn, men fikk denne testen i dag. Ser dere noe? Eller det bare ønsketenkning fra meg?
Stas!
Ja jeg har meldt meg inn i august
Meldte meg inn i går
håper du melder deg inn snart![]()
må vente bittelitt til, tror jeg!
nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro, er litt forvirret og redd for å håpe for mye igjen da jeg gikk toooooltalt i kjelleren i morres.. hva tror dere?