IKM uke 50

Har noen av dere hatt festeblødning før? Jeg stusser på at mensen min er veldig merkelig :laughing002 kan jo bare være en rar mens. TMI men det er veldig blandet med klart slim og rosa/brunt blod, og ikke rødt som normal? Har murringer i rygg og ikke i mage som ved mens. Er forbredt på at det mest sansynelig ikke klaffet denne gangen, men det er litt merkelig. Skal oppdatere om det stopper eller ikke:Heartred Kanskje jeg må ta en test til på tirsdag, hvis jeg ikke fortsetter å blø?

Wæææ, her er det jo noe?!?!!!:nailbiting::nailbiting:
Ikke hatt skygge som vises på bilde på makesure før. Hjelp hjelp hjelp.

IMG_2672.jpeg

Ser veldig lik ut ja :nailbiting: Blir nervøs, haha. Såå redd det er bare skygge :oops: men mååå jo være babystrek. Håper håper håper!
Kjenner veldig igjen den følelsen! Når tester du igjen?
Krysser fingrene for babystrek! :smiley-angelic001

Hvem er det jeg prøver å lure, tok jo en test til nå :laughing002 Ulempen med hjemmekontor!
Trooor den er sterkere enn første test, og hadde jo ikke holdt meg mer enn maks en time nå. Men er så redd det er skygge!!
Første bilde etter 4 minutter og andre etter 6 minutter..
IMG_2676.jpeg

IMG_2691.jpeg

Er den rosa eller er det bare ønsketenking? :nailbiting:

Last edited:
Her kom det spotting i går og TR i dag. Men det er helt greit :love017 Så da tolker jeg den spennende temperaturen denne mnd som at kroppen kanskje nå har stabilisert seg litt etter MA. Har bestilt meg gynekologtime om en uke for å få litt status. Så håper jeg kroppen er skikkelig klar for nye muligheter i september :dance008

Hvem er det jeg prøver å lure, tok jo en test til nå :laughing002 Ulempen med hjemmekontor!
Trooor den er sterkere enn første test, og hadde jo ikke holdt meg mer enn maks en time nå. Men er så redd er er skygge!!
Vis vedlegget 422019
Vis vedlegget 422020
Dette er absolutt ikke skygge! Den er altfor sterk til det, OG den ser rosa ut :happy093

Trooor den er sterkere enn første test, og hadde jo ikke holdt meg mer enn maks en time nå. Men er så redd det er skygge!!
Vis vedlegget 422019
Vis vedlegget 422020
Babystrek ❤️ :smiley-bounce016

Back
Topp