IKM uke 50

Ble negativ test på meg i dag også. Er bare 8 DPO ifølge Premom, og har fortsatt ikke tidligtest, så det er jo fortsatt lov å håpe!

Vedlegg

• IMG_6523.jpeg
    IMG_6523.jpeg
    230,4 KB · Visninger: 75
Litt gøy å bli bedre kjent med syklusen, nå som vi ikke prøver! Rakk bare to vanlige sykluser da vi prøvde (og en kjempelang pga. allergisk reaksjon på medisin),den ene av de to vanlige var også etter Sa, så er jo ikke gitt at den var helt vanlig heller. Nå var jeg helt sikker på at el var på cd 19, og at tr skal komme i dag, men pleier alltid å komme på morgen, så kanskje el faktisk var senere! Kjekt å kartlegge litt før vi skal pørve på nummer to :D og herregud for noen pms plager jeg var hatt de siste dagene! Blir skikkelig dårlig humør, og lettere sliten. Flere som merker pms?

Var så redd for å ta test i dag, tenk om streken ikke hadde dukka opp :nailbiting: men det kom en lyserosa fin liten strek :Heartred

Måtte teste om det er forskjell på å ta testen på varm urin, eller å la den stå og kjøle ned, men ser ikke forskjell egentlig :) … ikke så god til å ta bilde av tester da, de er tydeligere rosa i virkeligheten :love017 Har vel steget greit fra i går da den ikke var tydelig rosa. Er 10 dpo i dag.

IMG_2697.jpeg

Bra stigning på 2. urin og :hello2 smilereader «tidligtest» derimot mener at jeg ikke er gravid :laughing002
Øverst fra i går kl 9.30, midterst i dag kl 9.30.
Slår digital ut tro?

Vedlegg

• IMG_2704.jpeg
    IMG_2704.jpeg
    726,6 KB · Visninger: 138
Last edited:
S-40507884 - 30 - b1 - PP4 etter spontanabort i uke 17 i sommer - EL 2/12 - IKM 17/12

Jeg har sittet på gjerde og fulgt med en stund, usikker på om jeg skulle melde meg inn, men fikk denne testen i dag. Ser dere noe? Eller det bare ønsketenkning fra meg?

Vedlegg

• C1FA10D7-0ED2-46AA-AF33-161A9CBE5A0B.jpeg
    C1FA10D7-0ED2-46AA-AF33-161A9CBE5A0B.jpeg
    540 KB · Visninger: 109
S-40507884 - 30 - b1 - PP4 etter spontanabort i uke 17 i sommer - EL 2/12 - IKM 17/12

Jeg har sittet på gjerde og fulgt med en stund, usikker på om jeg skulle melde meg inn, men fikk denne testen i dag. Ser dere noe? Eller det bare ønsketenkning fra meg?
Jeg ser :love017 Ser den uten å åpne bildet og! Ligner på testen jeg hadde i går.
Du må lage deg et brukernavn og bli med inn til augustgruppa med oss etter hvert :Heartred

Krysser fingrene for oss begge :Heartred Det hadde vært så koselig!
Har du meldt deg inn i august enda? Jeg vet ikke når jeg tør å gjøre det.
❤️
Ja jeg har meldt meg inn i august ❤️
Meldte meg inn i går :)
håper du melder deg inn snart ❤️

Jeg ser streken uten å myse :)

Nå forstår jeg ingenting.. jeg har hatt suuper angst for kjemisk igjen, så jeg har testet meg litt opp til jeg forhåpentlig kunne får 2-3 på digital, IKM er imorgen og i dag tidlig var jeg sikker på jeg hadde mistet igjen da streken var bittelitt svakere enn fra søndag kveld (den burde jo ha økt endel i styrke siden da(?)..
Holdt meg for å drikke og tisse i 4 timer og fikk en klart tydeligere test nå :bored: nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro, er litt forvirret og redd for å håpe for mye igjen da jeg gikk toooooltalt i kjelleren i morres.. hva tror dere?

IMG_3284.jpeg
Denne er fra søndag kveld

IMG_3287.jpeg
Denne er fra i dag tidlig med morgen urin

IMG_3288.jpeg

Denne er 4 timer etter

Back
Topp