IKM uke 50

Så lei av å telle ned dagene til EL. CD 12 og fortsatt mer enn en uke igjen :sad015 Disse 3 ukene er så kjedelige!
Kjenner til det! I forrige pp telte jeg til cd 63, ga opp og startet på provera.
Hadde el på cd 22 i ett par sykluser, veldig kjedelig å telle i 3 uker, mens andre teller i 2 uker, den siste uken er laaang.

Kjenner til det! I forrige pp telte jeg til cd 63, ga opp og startet på provera.
Hadde el på cd 22 i ett par sykluser, veldig kjedelig å telle i 3 uker, mens andre teller i 2 uker, den siste uken er laaang.
Jaaaa :banghead:
Også varer «spenningen» bare i 9 dager etterpå med kort lutealfase.

63! :dead: Har provera gitt deg kortere syklus?

Jaaaa :banghead:
Også varer «spenningen» bare i 9 dager etterpå med kort lutealfase.

63! :dead: Har provera gitt deg kortere syklus?
Så kjedelig med kort lf i tillegg :arghh:

Jeg fikk mensen 2 uker senere, nå er jeg på cd 10 og har tatt dobbel dose letrozol for første gang. Håper på tidligere el :smiley-angelic001

CD 9 og i dag tok jeg 1 EL test :).
Ligger ca likt som på CD 11 forrige pp og da fikk jeg positiv test på CD 13 :).

Vedlegg

• IMG_2451.jpeg
    IMG_2451.jpeg
    919,2 KB · Visninger: 59
Er det noen som vet hvilket tidspunkt på dagen det er best å legge inn aksjer? Morgen, midt på dagen eller kveld? :cool: eller har det absolutt ingenting å si?
*sniker*
Vi la inn aksjer kveld 2 dager før el, kveld 1 dag før el og morgen OG kveld el dagen og sikkert kveld om vi la inn aksjer dagen etter antatt el. Husker ikke helt :hilarious: men det funka denne gangen hvertfall!

Skal si denne premom appen kan spøke i dag :laughing002 :dontknowspent på resten av denna syklusenom detta er verdiene den fortsetter å gi o_O Jeg tok selvfølgelig et bilde til av samme testen og det ga en mer fornuftig verdi
Screenshot_20231122_114236_Premom.jpg

I natt drømte jeg at jeg plutselig hadde fått el-slim :hilarious: Den skuffelsen når jeg våknet og skjønte at det bare var en drøm:hilarious::dead::hilarious:

Skal si denne premom appen kan spøke i dag :laughing002 :dontknowspent på resten av denna syklusenom detta er verdiene den fortsetter å gi o_O Jeg tok selvfølgelig et bilde til av samme testen og det ga en mer fornuftig verdiVis vedlegget 420289
Ja det var voldsomt :hilarious:

Du vet det sikkert, men man kan flytte markørene for C og T manuelt, slik at de leser styrken på streken på riktig sted og riktig strek. På testen din så leser den kontrollstreken som teststrek og overgangen mellom hvitt og blått som kontroll. Derav veldig høyt resultat :)

Ja det var voldsomt :hilarious:

Du vet det sikkert, men man kan flytte markørene for C og T manuelt, slik at de leser styrken på streken på riktig sted og riktig strek. På testen din så leser den kontrollstreken som teststrek og overgangen mellom hvitt og blått som kontroll. Derav veldig høyt resultat :)

Jeg lo litt når bildet ble tatt :laughing002 jeg vet jeg kan justere, men synes det kan være like greit å bare knipse et nytt :)

What, det gjorde jeg også!! Også hadde jeg så SYKT mye også, det bare rant mellom fingrene.. hahaha :hilarious::hilarious:

Hjernen tuller med oss.. jeg var bare så fruktbar i drømmen, skikkelig Afrodite! :hilarious::Heartpink
What? Så sykt! Jeg også! Masse :hilarious:

Nå fikk jeg faktisk liiiitt el-slim med blodspor i, men el-test er ikke i nærheten av positiv. Trodde at blodspor betydde at man var ekstra fruktbar, men da burde vel el-test vært positiv? Rart!

Last edited:
Når tester dere etter EL? Første morgenurin eller senere på dagen?
Jeg tester midt på dagen, og når den blir sterkere tester jeg morgen, ettermiddag, kveld. Har opplevd å få første positiv både på formiddagen og på kvelden, så jeg tror det er ulikt når toppen er

Når tester dere etter EL? Første morgenurin eller senere på dagen?
Mener jeg leste i pakningsvedlegget på en eller annen el-test at det er best å teste mellom 12 og 16 fordi da er konsentrasjon av lh høyest. Eller noe i den duren!

Mener jeg leste i pakningsvedlegget på en eller annen el-test at det er best å teste mellom 12 og 16 fordi da er konsentrasjon av lh høyest. Eller noe i den duren!
Takk for svar :)
Kan bli vanskelig å få gjort midt i arbeidsdagen men :knegg:

Jeg tester midt på dagen, og når den blir sterkere tester jeg morgen, ettermiddag, kveld. Har opplevd å få første positiv både på formiddagen og på kvelden, så jeg tror det er ulikt når toppen
Jeg tester midt på dagen, og når den blir sterkere tester jeg morgen, ettermiddag, kveld. Har opplevd å få første positiv både på formiddagen og på kvelden, så jeg tror det er ulikt når toppen er

Takk for svar :)
Denne syklusen er helt rar, plutselig masse EL-slim på cd7.. må følge nøye med de neste dagene så jeg ikke går glipp av el! :nailbiting:

Back
Topp