IKM uke 50

Jeg prøver meg forsiktig her inne, litt usikker på hva kroppen styrer med for tiden.

Kinelill - 30 - B1 - PP14 (tror jeg) - EL ca 29/11 - IKM ca 14/12

Hei :happy: Takk for at du ordnet gruppe Fiffi :Heartred

Jeg må se om jeg vil lande med IKM i uke 50 siden mine sykluser lever sitt eget liv :shifty::wacky: Men det finner vi ut av underveis :)

Babylykke2024? - 31 - PP7 - EL 1/12 - IKM 16/12
Det glemt jeg helt å skrive.. unnskyld, B1 :happy: Jeg byttet også navn fra «Babylykke2024?» til AndySmile :angelic:

Det har skjedd litt endringer siden sist.. jeg testet i dag tidlig, og testen var plutselig positiv :Heartpink:wideyed::Heartpink Den er svak, så håper spiren klamrer seg fast :smiley-angelic001 Men jeg hopper derfor ut av IKM-gruppen i denne omgang.

Ønsker dere alle masse lykke til :Heartpink:Heartpink
Hei :Heartpink meldte meg inn her for en tid tilbake og deretter ut grunnet graviditet. Mye skjer på kort tid, og dessverre så begynte jeg blø nå nylig, og etter gyno besøk i dag er det konkludert en SA .. :( tester fortsatt positivt… så spørs om EL blir forskjøvet?

Navnet er stadig til endring siden alt jeg velger blir til emojis :hilarious: nytt navn og ny håpefull runde:

Cappuccino - 31 - PP7 - EL 1/12 - IKM 16/12

Gir ikke opp :Heartpink denne måneden dere!! :smiley-angelic001

Cowgirl - 38 - B3 - PP6 (10 mnd) el 29.11 - ikm 12.12

Jeg tar en sjanse å melder meg inn her :) etter laaange sykluser skal jeg endelig starte på Letrozol, håper å få el innen cd 22, så dette er sånn ca :)
Kjekt å kunne melde seg inn i en IKM gruppe igjen, så jeg håper ikke kroppen kødder til alt:nailbiting:
Oi, så spennende! :Heartpink :smiley-angelic001 Håper virkelig medisinene gjør susen og at du får en tilnærmet «vanlig» syklus. Hvor lange har syklusene dine pleid å være?

Oi, så spennende! :Heartpink :smiley-angelic001 Håper virkelig medisinene gjør susen og at du får en tilnærmet «vanlig» syklus. Hvor lange har syklusene dine pleid å være?
Tusen takk ❤️ jeg hadde 3 sykluser på 36 dager, ellers har de vært på 65, 55 og denne gang kom tr på cd 76 etter jeg tok provera. Lurer på hvor lang den kunne blitt:wacky:

Glad for å endelig få hjelp, håper virkelig kroppen responderer bra på letrozol, så jeg kan få en mye kortere syklus. Eller helst positiv test :hilarious:

Trist å lese du hadde en sa :sorry: håper det sitter en ny spire som holder til termin denne gang ❤️

Tusen takk ❤️ jeg hadde 3 sykluser på 36 dager, ellers har de vært på 65, 55 og denne gang kom tr på cd 76 etter jeg tok provera. Lurer på hvor lang den kunne blitt:wacky:

Glad for å endelig få hjelp, håper virkelig kroppen responderer bra på letrozol, så jeg kan få en mye kortere syklus. Eller helst positiv test :hilarious:

Trist å lese du hadde en sa :sorry: håper det sitter en ny spire som holder til termin denne gang ❤️
76 dager!! Det er så frustrerende med lange sykluser :shifty: og spesielt dersom du begynner teste etter EL tidlig og må teste i 20-30 dager før det skjer noe, det er en lang evighet!! :dead:

Så godt å høre du har fått hjelp :Heartpink Føles så urettferdig å «bare» skulle ha halvparten med muligheter i året med EL, mens andre har 12. Veldig spent på å høre mer om hvordan medisinen hjelper deg denne syklusen :happy:

Takk :Heartpink:Heartpink jeg har grått mine tårer, og hvis jeg skal se positivt på det så vet jeg nå at jeg kan bli gravid.

76 dager!! Det er så frustrerende med lange sykluser :shifty: og spesielt dersom du begynner teste etter EL tidlig og må teste i 20-30 dager før det skjer noe, det er en lang evighet!! :dead:

Så godt å høre du har fått hjelp :Heartpink Føles så urettferdig å «bare» skulle ha halvparten med muligheter i året med EL, mens andre har 12. Veldig spent på å høre mer om hvordan medisinen hjelper deg denne syklusen :happy:

Takk :Heartpink:Heartpink jeg har grått mine tårer, og hvis jeg skal se positivt på det så vet jeg nå at jeg kan bli gravid.
Også når du kjenner el-symptomer og får forhåpninger hele tiden, men det skjer nada, det er tøft!! Ja, det er veldig urettferdig! Det blir så synlig her på forumet også "åja, der får hun el igjen ja, for andre eller tredje gang" mens du bare sitter på vent.
Har du lange sykluser?

Fult lov å gråte og sørge❤️ prøver dere på første? Alltid godt å få den bekreftelsen at du kan bli gravid.
Vi har 2 fra før som satt i pp 1, men denne gang har jeg ikke hatt noe napp.

Også når du kjenner el-symptomer og får forhåpninger hele tiden, men det skjer nada, det er tøft!! Ja, det er veldig urettferdig! Det blir så synlig her på forumet også "åja, der får hun el igjen ja, for andre eller tredje gang" mens du bare sitter på vent.
Har du lange sykluser?

Fult lov å gråte og sørge❤️ prøver dere på første? Alltid godt å få den bekreftelsen at du kan bli gravid.
Vi har 2 fra før som satt i pp 1, men denne gang har jeg ikke hatt noe napp.
Det skjønner jeg veldig godt at du føler på. Man blir veldig sårbar i en slik tid :Heartpink Det er fint vi har hverandre her inne, og at det er flere som har samme utfordringer så man ikke føler seg så alene. Vi heier på hverandre :Heartpink

Vår første ja :happy: siste 2 årene har jeg hatt uregelmessige sykluser, siste fire har vært 50+ dager.. så er spent på når neste mulighet byr seg.

De to første satt som et skudd de da! Så kjipt når det ellers har gått så enkelt at det plutselig lugger litt..

Det skjønner jeg veldig godt at du føler på. Man blir veldig sårbar i en slik tid :Heartpink Det er fint vi har hverandre her inne, og at det er flere som har samme utfordringer så man ikke føler seg så alene. Vi heier på hverandre :Heartpink

Vår første ja :happy: siste 2 årene har jeg hatt uregelmessige sykluser, siste fire har vært 50+ dager.. så er spent på når neste mulighet byr seg.

De to første satt som et skudd de da! Så kjipt når det ellers har gått så enkelt at det plutselig lugger litt..
Man gjør så❤️ jeg følte meg veldig alene med disse lange syklusene, og i en periode følte jeg alle jeg "kjente" forsvant i termin-grupper. Det var sårt. Jeg ble så glad da tråden for de med lange, ustabile sykluser ble opprettet. Jeg følte meg ikke så alene lenger ❤️

Så kjipt!! Har dere fått hjelp? Dere har jo prøvd en stund nå :sorry:

Etter de 2 første sa jeg at jeg følte meg snytt for prøvetiden, siden det gikk så fort. "Hadde sikkert vært koselig å kjent på prøvingen og spenningen". Angrer på det nå:hilarious::hilarious:

Hei :Heartpink meldte meg inn her for en tid tilbake og deretter ut grunnet graviditet. Mye skjer på kort tid, og dessverre så begynte jeg blø nå nylig, og etter gyno besøk i dag er det konkludert en SA .. :( tester fortsatt positivt… så spørs om EL blir forskjøvet?

Navnet er stadig til endring siden alt jeg velger blir til emojis :hilarious: nytt navn og ny håpefull runde:

Cappuccino - 31 - PP7 - EL 1/12 - IKM 16/12

Gir ikke opp :Heartpink denne måneden dere!! :smiley-angelic001
Så synd at det ikke gikk veien:(Jåper det går fint med deg:Heartpink Vi er vel fire (?) her inne som hadde kjemisk forrige runde, så nå tenker jeg denne runden blir bra for dere som skal prøve! :love7

IEKK - 25 - B2 - PP3 - EL30/11 - IKM14/12

Hatt veldig ustabile sykluser på alt fra 19 til 35 dager etter at spiralen ble tatt ut, så blir satt en ca el og ikm utifra hvordan siste mnd. var :happy8

:shifty::hilarious:Man gjør så❤️ jeg følte meg veldig alene med disse lange syklusene, og i en periode følte jeg alle jeg "kjente" forsvant i termin-grupper. Det var sårt. Jeg ble så glad da tråden for de med lange, ustabile sykluser ble opprettet. Jeg følte meg ikke så alene lenger ❤️

Så kjipt!! Har dere fått hjelp? Dere har jo prøvd en stund nå :sorry:

Etter de 2 første sa jeg at jeg følte meg snytt for prøvetiden, siden det gikk så fort. "Hadde sikkert vært koselig å kjent på prøvingen og spenningen". Angrer på det nå:hilarious::hilarious:
Det blir så synlig når alle forsvinner inn i termingrupper.. veldig fint at det finnes en slik gruppe for oss med lange sykluser :Heartpink

Vi har bare prøvd aktivt i 7 mnd. med EL-tester. Når jeg var hos Gyn i går sa hun at dersom det ikke skjer noe inne feb timen vi har satt opp så skal vi ta en titt på muligheter :happy:

Hehe, Ånei! :hilarious::hilarious: Du får virkelig kjenne på prøvingen nå.. :shifty::Heartpink

Jeg er sååå spent på dine vegne @Cowgirl!

Det blir så synlig når alle forsvinner inn i termingrupper.. veldig fint at det finnes en slik gruppe for oss med lange sykluser :Heartpink

Vi har bare prøvd aktivt i 7 mnd. med EL-tester. Når jeg var hos Gyn i går sa hun at dersom det ikke skjer noe inne feb timen vi har satt opp så skal vi ta en titt på muligheter :happy:

Hehe, Ånei! :hilarious::hilarious: Du får virkelig kjenne på prøvingen nå.. :shifty::Heartpink
Ja❤️❤️

Oi, det var lenge å vente når dere har prøvd så lenge. Men det er kanskje vanlig å prøve i 1 år. Var det privat?

Ja, nå har jeg prøvingen langt oppi halsen, drittlei :puke:hilarious:

Tror kanskje jeg forsiktig skal melde meg inn her, selv om jeg ikke aner hva kroppen kommer til å gjøre nå

SA i går, uke 6+1, hadde veldig regelmessig syklus før graviditeten, så prøver meg på å telle dette som mens og se hva som skjer hehe.

marie2 - 30 - B1 - pp2 - EL 30/11 - IKM 14/12

Back
Topp