Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiTakk for at du ordnet gruppe Fiffi
Jeg må se om jeg vil lande med IKM i uke 50 siden mine sykluser lever sitt eget livMen det finner vi ut av underveis
Babylykke2024? - 31 - PP7 - EL 1/12 - IKM 16/12
HeiDet glemt jeg helt å skrive.. unnskyld, B1Jeg byttet også navn fra «Babylykke2024?» til Andy
![]()
Det har skjedd litt endringer siden sist.. jeg testet i dag tidlig, og testen var plutselig positivDen er svak, så håper spiren klamrer seg fast
Men jeg hopper derfor ut av IKM-gruppen i denne omgang.
Ønsker dere alle masse lykke til![]()
meldte meg inn her for en tid tilbake og deretter ut grunnet graviditet. Mye skjer på kort tid, og dessverre så begynte jeg blø nå nylig, og etter gyno besøk i dag er det konkludert en SA ..
nytt navn og ny håpefull runde:
denne måneden dere!! 
Oi, så spennende!Cowgirl - 38 - B3 - PP6 (10 mnd) el 29.11 - ikm 12.12
Jeg tar en sjanse å melder meg inn heretter laaange sykluser skal jeg endelig starte på Letrozol, håper å få el innen cd 22, så dette er sånn ca
Kjekt å kunne melde seg inn i en IKM gruppe igjen, så jeg håper ikke kroppen kødder til alt![]()
Håper virkelig medisinene gjør susen og at du får en tilnærmet «vanlig» syklus. Hvor lange har syklusene dine pleid å være?Tusen takkOi, så spennende!![]()
Håper virkelig medisinene gjør susen og at du får en tilnærmet «vanlig» syklus. Hvor lange har syklusene dine pleid å være?

håper det sitter en ny spire som holder til termin denne gang 76 dager!! Det er så frustrerende med lange sykluserTusen takkjeg hadde 3 sykluser på 36 dager, ellers har de vært på 65, 55 og denne gang kom tr på cd 76 etter jeg tok provera. Lurer på hvor lang den kunne blitt
Glad for å endelig få hjelp, håper virkelig kroppen responderer bra på letrozol, så jeg kan få en mye kortere syklus. Eller helst positiv test
Trist å lese du hadde en sahåper det sitter en ny spire som holder til termin denne gang
![]()
og spesielt dersom du begynner teste etter EL tidlig og må teste i 20-30 dager før det skjer noe, det er en lang evighet!! 
Føles så urettferdig å «bare» skulle ha halvparten med muligheter i året med EL, mens andre har 12. Veldig spent på å høre mer om hvordan medisinen hjelper deg denne syklusen 

jeg har grått mine tårer, og hvis jeg skal se positivt på det så vet jeg nå at jeg kan bli gravid.Også når du kjenner el-symptomer og får forhåpninger hele tiden, men det skjer nada, det er tøft!! Ja, det er veldig urettferdig! Det blir så synlig her på forumet også "åja, der får hun el igjen ja, for andre eller tredje gang" mens du bare sitter på vent.76 dager!! Det er så frustrerende med lange sykluserog spesielt dersom du begynner teste etter EL tidlig og må teste i 20-30 dager før det skjer noe, det er en lang evighet!!
Så godt å høre du har fått hjelpFøles så urettferdig å «bare» skulle ha halvparten med muligheter i året med EL, mens andre har 12. Veldig spent på å høre mer om hvordan medisinen hjelper deg denne syklusen
Takkjeg har grått mine tårer, og hvis jeg skal se positivt på det så vet jeg nå at jeg kan bli gravid.
Det skjønner jeg veldig godt at du føler på. Man blir veldig sårbar i en slik tidOgså når du kjenner el-symptomer og får forhåpninger hele tiden, men det skjer nada, det er tøft!! Ja, det er veldig urettferdig! Det blir så synlig her på forumet også "åja, der får hun el igjen ja, for andre eller tredje gang" mens du bare sitter på vent.
Har du lange sykluser?
Fult lov å gråte og sørgeprøver dere på første? Alltid godt å få den bekreftelsen at du kan bli gravid.
Vi har 2 fra før som satt i pp 1, men denne gang har jeg ikke hatt noe napp.
Det er fint vi har hverandre her inne, og at det er flere som har samme utfordringer så man ikke føler seg så alene. Vi heier på hverandre
siste 2 årene har jeg hatt uregelmessige sykluser, siste fire har vært 50+ dager.. så er spent på når neste mulighet byr seg. Man gjør såDet skjønner jeg veldig godt at du føler på. Man blir veldig sårbar i en slik tidDet er fint vi har hverandre her inne, og at det er flere som har samme utfordringer så man ikke føler seg så alene. Vi heier på hverandre
Vår første jasiste 2 årene har jeg hatt uregelmessige sykluser, siste fire har vært 50+ dager.. så er spent på når neste mulighet byr seg.
De to første satt som et skudd de da! Så kjipt når det ellers har gått så enkelt at det plutselig lugger litt..

Så synd at det ikke gikk veienHeimeldte meg inn her for en tid tilbake og deretter ut grunnet graviditet. Mye skjer på kort tid, og dessverre så begynte jeg blø nå nylig, og etter gyno besøk i dag er det konkludert en SA ..
tester fortsatt positivt… så spørs om EL blir forskjøvet?
Navnet er stadig til endring siden alt jeg velger blir til emojisnytt navn og ny håpefull runde:
Cappuccino - 31 - PP7 - EL 1/12 - IKM 16/12
Gir ikke oppdenne måneden dere!!
![]()
Vi er vel fire (?) her inne som hadde kjemisk forrige runde, så nå tenker jeg denne runden blir bra for dere som skal prøve! 
Da denne pp endte i kjemisk så melder jeg meg inn her
Venterpåsistemann - 34 - 4(5) - PP5 etter MA - EL 27/11 - IKM 12/12

Så leit å høre at det endte i kjemisk, kansje dette er vår pp![]()
Det blir så synlig når alle forsvinner inn i termingrupper.. veldig fint at det finnes en slik gruppe for oss med lange sykluserMan gjør så
jeg følte meg veldig alene med disse lange syklusene, og i en periode følte jeg alle jeg "kjente" forsvant i termin-grupper. Det var sårt. Jeg ble så glad da tråden for de med lange, ustabile sykluser ble opprettet. Jeg følte meg ikke så alene lenger
Så kjipt!! Har dere fått hjelp? Dere har jo prøvd en stund nå
Etter de 2 første sa jeg at jeg følte meg snytt for prøvetiden, siden det gikk så fort. "Hadde sikkert vært koselig å kjent på prøvingen og spenningen". Angrer på det nå![]()

Du får virkelig kjenne på prøvingen nå.. 

Så tristDa denne pp endte i kjemisk så melder jeg meg inn her
Venterpåsistemann - 34 - 4(5) - PP5 etter MA - EL 27/11 - IKM 12/12
Denne gangen sitter’n helt til mål
JaDet blir så synlig når alle forsvinner inn i termingrupper.. veldig fint at det finnes en slik gruppe for oss med lange sykluser
Vi har bare prøvd aktivt i 7 mnd. med EL-tester. Når jeg var hos Gyn i går sa hun at dersom det ikke skjer noe inne feb timen vi har satt opp så skal vi ta en titt på muligheter
Hehe, Ånei!Du får virkelig kjenne på prøvingen nå..
![]()